Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 18-01-13, 21:02
Το avatar του χρήστη FanIsHere
FanIsHere Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2011
Μοντέλο: Corolla AE86
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 196
FanIsHere είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Μα αν έχει πιο κοντή τελική σχέση δεν σημαίνει ότι με 6η και 100χλμ θα έχεις 3500 στροφές;
Όχι, γιατί έχεις μία έξτρα ταχύτητα. Αν στο 6άρι σασμάν έχεις 5η και 100χλμ, θα έχεις όντως 3.500 στροφές. Αλλά αν βάλεις 6η, θα πέσουν.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστό αυτό, γι'αυτό λέω εγώ ότι θα είσαι μια σχέση πάνω αφού θεωρητικά θα αλλάζεις πιο νωρίς ταχύτητες. Θα μπορούσες εδώ δηλαδή να βάλεις 4η και να πέσει στις 2000 στροφές ενώ με το 5άρι και 4η θα έπεφτε κάτω από 2000 που δεν έχεις πολύ ροπή.
Εννοείται ότι εξαρτάται και απ'τον τρόπο που οδηγεί καθένας!
Στην πόλη η πιο μεγάλη κατανάλωση γίνεται λόγω των αλλαγών ταχυτήτων. Γιατί για να αλλάξεις ταχύτητα, οι στροφές πέφτουν και μετά τις ξανα-ανεβάζεις. Ενώ εκτός πόλης έχεις μία σταθερή ταχύτητα, άρα και στροφές. Οπότε συμφέρει να έχεις 3η και 2.500.

Όπως και να 'χει, είναι μικρές οι διαφορές εντός πόλης. Εκτός πόλης είναι που φαίνεται η μεγάλη διαφορά.
__________________
Δείτε την ιστορία του AE86 μου: The story of my AE86
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 18-01-13, 21:11
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε συ αμα ειχα το δικο μου επανω δεν ασχολιομουν καθολου αλλα εχω ακομα απο το mr2 και ειναι αστα να πανε..
Το δικο μου σασμαν κουρεψε κωρονοπηνιο και βρηκα σε εναν μαντρα ενα με σπασμενο καβουκι και εβαλα τα εντοσθια στο δικο μου.
Πριν το βαλω ομως δεν κοιταξα κωδηκο και τελικα ειχε κανει λαθος ο παπαρας(ειναι απο mr2.c60) και το εχω ακομα ετσι.
Οταν τουρμπισεις ομως θα σου ειναι μια χαρα!!
Κρατα το..
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 18-01-13, 22:58
Το avatar του χρήστη Paris!
Paris! Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Μοντέλο: corolla e11 g6 f/l
Περιοχή: ΙΛΙΟΝ
Ηλικία: 30 male
Μηνύματα: 164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 185
Paris! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παντως εγω που εχω 6αρι σασμαν και ειμαι και υπερκιβυσμενος ( σασμαν απο g6 1.4 ) με 4η και 2100 περιπου εχω σταθερα 50 χιλιομετρα και καταναλωση περιπου 4.7 με 5,2 .. το λεψ επειδη σε προηγουμενα ποστ καποιος αναφερθηκε σε πολη με 50 χλμ απο 5αρι και 6αρι σασμαν ..
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 18-01-13, 23:51
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Η ουσια ειναι μια..... με το σαζμαν στην ουσια πολλαπλασιαζεις την ροπη στρεψης για να τραβαει το αυτοκινητο...οταν εχεις λιγη ροπη ....αν θες το αμαξι να εχει δυνατο τραβηγμα βαζεις κοντο σαζμαν ... οσο περισσοτερη ροπη εχεις τοσο αχρειαστο σου ειναι το κοντο σαζμαν ...γιατι εχεις δυνατο τραβηγμα ετσι κι αλλιως οποτε βαζεις μακρυτερες σχεσεις και το αμαξι παει πιο ξεκουραστα χωρις να αλλαζεις ταχυτητες συχνα και εχεις και πιο μικρη καταναλωση...Τα τουρμπατα,( αν εξαιρεσεις τα τετρακινητα που βαζουν κοντο για να ισοσταθμισουν απωλειες κινησεις ) φορανε σαζμαν με μακρια τελικη μεταδοση ....Το ιδιο ισχυει και με τα turbodiesel , το ιδιο ισχυει και με τα μεγαλυτερου κυβισμου ατμοσφαιρικα σε σχεση με μικροτερου κυβισμου .

Τωρα στην συγκεκριμενη περιπτωση για το υπερκυβισμενο ...το 6αρι της g6 ειναι μια καλη επιλογη γιατι λογω καλης ροπης πιστευω οτι δεν προκειται να κατεβαζεις κατω απο 5η μεσα στην πολη και στο ταξιδι θα πηγαινεις ειτε ξεκουραστα ειτε θα ευχαριστιεσαι να σκυλιαζεις ακομα και την 6η στον κοφτη , κατι που στο 1400 δε γινεται παρα μονο σε γκρεμο...απλα η 1η ταχυτητα θα ειναι ψιλοαχρηστη μιας και παραειναι κοντη ,βεβαια αν φορας 17αρες........ισως και να ναι χρησιμη τελικα για να ξεκωλας απο σταση...
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 18-01-13, 23:54
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εγω θελω να μου κανετε συγκριτικό μεταξυ 6αρι TS και 6αρι G6. Ειναι τα ιδια σε σχέσεις?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 18-01-13, 23:57
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Paris! Εμφάνιση μηνυμάτων
παντως εγω που εχω 6αρι σασμαν και ειμαι και υπερκιβυσμενος ( σασμαν απο g6 1.4 ) με 4η και 2100 περιπου εχω σταθερα 50 χιλιομετρα και καταναλωση περιπου 4.7 με 5,2 .. το λεψ επειδη σε προηγουμενα ποστ καποιος αναφερθηκε σε πολη με 50 χλμ απο 5αρι και 6αρι σασμαν ..
απο την στιγμη που το υπερκυβισμενο εχει ιδιο φασμα δυναμης (0-6700 σ.α.λ) και η τελικη σχεση μεταδοσης παραμενει η ιδια του 1400 ...οι ταχυτητες ανα 1000 σ.α.λ σε καθε σχεση δεν αλλαζουν .... αυτο που αλλαζει ειναι ποσο γρηγορα τις πιανεις αυτες τις ταχυτητες και ποσο ευκολα τις κρατας λογω της παραπανω ροπης...
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 19-01-13, 00:12
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω θελω να μου κανετε συγκριτικό μεταξυ 6αρι TS και 6αρι G6. Ειναι τα ιδια σε σχέσεις?
C64 (corolla tsport)

Gear ratios for this transmission.
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Reverse Final
3.166 2.050 1.481 1.166 0.916 0.815 3.250 4.529


C60 (corolla g6 )

Gear ratios for this transmission.
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Reverse Final
3.166 2.050 1.481 1.166 0.916 0.725 3.250 4.529

Η μονη διαφορα ειναι στην 6η λογω του οτι ο 2ZZ-GE εχει πολυ ψηλοτερο κοφτη με αποτελεσμα η 6 να ειναι υπερβολικα μακρια και να μην τραβαει


ΠΗΓΗ: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission#C60
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 19-01-13, 00:19
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Θενξ Γιωργο! Δλδ αν 1400αρι βαλει 6αρι TS, σημαινει οτι με την 6η θα ψοφαει, σωστα?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 19-01-13, 00:37
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Θενξ Γιωργο! Δλδ αν 1400αρι βαλει 6αρι TS, σημαινει οτι με την 6η θα ψοφαει, σωστα?
Tο αναποδο .....αν βαλεις 6αρι απο ΤS σε 1400αρι ,μεχρι κοφτη 5ης θα πηγαινει οπως με το g6 ,αλλα την 6η θα την φορτωνει πιο δυνατα και σε πιο ψηλες στροφες

Αντιστοιχα αν βαλεις σαζμαν g6 σε μοτερ tsport στην 6η θα κρεμαει σε σχεση με το original ts 6αρι σαζμαν


Με λιγα λογια το ΤS 6αρι ειναι πιο κοντο σαζμαν μονο στην 6η ταχυτητα ,σε σχεση με το g6....κατα τα αλλα ειναι πανομοιοτυπα

Δεν υπαρχει λογος να εχεις θεοκοντη 6η στο υπερκυβισμενο,η 6η ειναι για οικονομια και μειωση θορυβου ...Μια χαρα την σηκωνει το 1400αρι ,φαντασου το υπερκυβισμενο...εγω στην ευθεια,βαζω ανετα 6η στα 55-60km/h και παω με 1500 στροφες και απαλο γκαζι χωρις κομπιασματα και επιταχυνω κιολας ....φαντασου ενα υπερκυβισμενο που εχει αρκετη παραπανω ροπη , πως θα φορτωνει και θα κραταει τις ταχυτητες

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 19-01-13 στις 00:44.
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 19-01-13, 01:32
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 400
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λογικα ομως αν οι σχεσεις ειναι ιδιες το C60 εχει μακρυ κορωνοπηνιο απο το C64 διαφορετικα δεν εξηγειται να εχω σχεδον +20 χμ σε καθε ταχυτητα.
Α
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν τουρμπισεις ομως θα σου ειναι μια χαρα!!
Κρατα το..
Ναι αυτη την λυση μου την προτειναν κι'αλλοι
Nομιζω ομως πως για ενα light τουρμπο χρειαζεται ενα διχιλιαρο+ οποτε σε μια αλλη ζωη ισως
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aυτόματο σασμάν ktmakis TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 26-04-16 23:00
Βοήθεια για σασμάν G6 Odysseas69 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 20 14-02-14 22:44
Ντίζες σασμάν pavlosTS TOYOTA COROLLA T-SPORT 10 20-09-09 14:52
Σασμάν σε Avensis ltsantar CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 19 02-12-08 14:17
Πρόβλημα Στο Σασμόν spirosvvti TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 27-06-05 02:35



Page generated in 0,17727709 seconds (82,39% PHP - 17,61% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:41.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)