Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
απαντ
  #1  
Παλιά 21-09-12, 10:15
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Δεν ειναι προβλημα αυτο, ολα πετανε λιγο λαδι απο κει καμια φορα...φυσιολογικο ειναι, εκτος αν σου τρεχει το λαδι ποταμι...Μηπως εβαλες παραπανω λαδι στο κινητηρα σου??
Πιο κατω απ τη πανω σταθμη της βελονας επιτρεπεται να ειναι το λαδι, πιο πανω ομως απαγορευεται δια ροπαλου...Μηπως το παραγεμισες και στα πεταει?? Αν δεν το παραγεμισες δεν υπαρχει λογος να ανησυχεις αν φτυνει λιγακι...
Απάντηση με παράθεση
απαν
  #2  
Παλιά 21-09-12, 10:23
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαν

Ξεχασα...Δεν εχει καμια σχεση το λαδι που σου πεταει εκει πανω, με το γεγονος οτι σου καιει λαδι...Ειναι εντελως ανεξαρτητο...Αλλο το ενα αλλο το αλλο...Το λαδι καιγεται μεσα στους κυλινδρους, ενω οι αναθυμιασεις ερχονται απο την 4αδα (καρτερ, στροφαλοθαλαμο, κυλινδροκεφαλη, ψευτοκαπακο)...Η 4αδα αυτη με τους κυλινδρους ειναι ''διαμερισματα'' απομονωμενα.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 21-09-12, 12:47
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αυτο ειπα και εγω σε αυτον που μου το ειπε!! ποσο μαλλον οταν τα λαδια που καιει ειναι απο την τουρμπινα! όμως σκεψου ενα κοινο που εχουν! οπου υπαρχει λαδι σημαινει οτι ολα αυτα επικοινωνουν μεταξυ τους μεσω των σημειων που περνανε τα λαδια! αλλιως πως το λαδι κανει κυκλωμα? αρα αν απο καπου χανει λαδι σημαινει πως παιρνει αερα! αρα το κυκλωμα χανει, αρα αυξανονται οι αναθυμιασεις και ετσι φτυνει απο το ψευδοκαπακο γιατι μονο απο εκει αναπνευει ο κινητηρας και το κυκλωμα λαδιου! αρα λογικοτατο! ρωτα εναν μηχανικο να στα εξηγησει! γιαυτο κιολας αμα καποιος κλεισει τις αναθυμιασεις τοτε το μοτερ θα σκασει καποια στιγμη! πρεπει να αναπνευει ειναι ο εξαερισμος του. Επειδη καιει λαδια μπορει να το εβαλα καταλαθος λιγακι παραπανω ναι! ισως δεν αποκλειεται!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο ακριβως. Υπαρχει λογος να επιστρεφουν τα λαδια των αναθυμιασεων.
ποιος ειναι ο λογος? καποτε λεγανε μερικοι για να λαδωνεται η πεταλουδα στην εισαγωγη, τελικα μονο κακο κανει! και καλα να ειναι αναθυμιασεις! αν τα φτυνει ομως? τοτε καις λαδια! και στο δικο μου που ειναι turbo ειναι ακομα χειροτερα! γεμιζει λαδια η τουρμπινα στην εισαγωγη της και στην φτερωτη και το Intercooler πιανει λιπος μεσα!!! και η πεταλουδα μετα πιανει πολυ μακα που θελει τριψιμο 10 χρονια! αν ψαξεις forums ή γενικα ρωτησεις ολοι λενε να βαζεις εξω τις αναθυμιασεις ή με δοχειο ή με φιλτρο και κανεις μηχανικος δεν προτεινει να τις αφηνεις μεσα, τουλαχιστον στο δικο μου μοτερ, και επειδη τα εχω καθαρισει ολα αυτα που ειπα πριν γνωριζω πολυ καλα πως γινονται με τα λαδια των αναθυμιασεων!!! εχω μια υδατοπαγιδα που εμεινε απο το συστημα υδρογονου ειναι πλαστικη αλλα δεν πειραζει, εχω και ενα φιλτρακι και θα το βαλω για δοχειο αναθυμιασεων να τελειωνουμε. Επισης τις αναθυμιασεις τις εχω απεξω απο το 2003!!! δεν υπαρχει κανενα προβλημα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-09-12 στις 12:52.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 21-09-12, 13:49
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων



ποιος ειναι ο λογος? καποτε λεγανε μερικοι για να λαδωνεται η πεταλουδα στην εισαγωγη, τελικα μονο κακο κανει! και καλα να ειναι αναθυμιασεις! αν τα φτυνει ομως? τοτε καις λαδια! και στο δικο μου που ειναι turbo ειναι ακομα χειροτερα! γεμιζει λαδια η τουρμπινα στην εισαγωγη της και στην φτερωτη και το Intercooler πιανει λιπος μεσα!!! και η πεταλουδα μετα πιανει πολυ μακα που θελει τριψιμο 10 χρονια! αν ψαξεις forums ή γενικα ρωτησεις ολοι λενε να βαζεις εξω τις αναθυμιασεις ή με δοχειο ή με φιλτρο και κανεις μηχανικος δεν προτεινει να τις αφηνεις μεσα, τουλαχιστον στο δικο μου μοτερ, και επειδη τα εχω καθαρισει ολα αυτα που ειπα πριν γνωριζω πολυ καλα πως γινονται με τα λαδια των αναθυμιασεων!!! εχω μια υδατοπαγιδα που εμεινε απο το συστημα υδρογονου ειναι πλαστικη αλλα δεν πειραζει, εχω και ενα φιλτρακι και θα το βαλω για δοχειο αναθυμιασεων να τελειωνουμε. Επισης τις αναθυμιασεις τις εχω απεξω απο το 2003!!! δεν υπαρχει κανενα προβλημα!
Το δικο σου μοτερ μαμά πως ήταν? Με σωληνακι που τα επεστρεφε ή με φιλτρακι?
Εγω ξερω πως ειναι για λιπανση και της πεταλουδας αλλα και των ελατηριων/βαλβιδων. Ο κατασκευαστης κάτι θα ξέρει για να τα επιστρεφει.
Εκτος και αν μου πειτε τωρα πως δεν χρειαζονται πουθενα και το κανουν για να μην τα χυνεις στο δρομο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-09-12, 13:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μαμα ειχε σκαστρα κλειστου τυπου και ηταν μιση μιση, δλδ η εξοδος η μια ηταν για την σκαστρα και η αλλη μιση επερνε τις αναθυμιασεις, οποτε ολα πηγαιναν στην μαμα σωληνα εισαγωγης αερα πριν την τουρμπινα. Δεδομενου οτι ακομα και την μαμα σκαστρα την αφηνουμε απεξω για να σκαει και να ακουγεται οι αναθυμιασεις μενουν εκτος! Ομως οι αναθυμιασεις αυτες ειδικα αν φτυνουν λαδια τα κανουν ολα χαλια και γεμιζουν μακα!!! οταν ειχα καθαρισει το i/c επρεπε να δεις πως ηταν μεσα!!! απιστευτο! οποτε μονο κακο κανουν. Αν ηταν για λιπανση οπως λενε αρκετοι τοτε τοσα χρονια χωρις αναθυμιασεις και αλλοι που τα εχουν ολοι εξω δεν θα ειχαμε ζημιες? επισης γιατι το προτεινουν ετσι ολοι οι μηχανικοι??? τουλαχιστον θα επρεπε καπως να φιλτραρονται οι αναθυμιασεις να μην πεφτουν μαζι και υγρα! γιαυτο χρειαζεται η υδατοπαγιδα! εχω δει αφυγραντηρες για πιεστικα συστηματα και κατακρατανε τυχον λαδια απο το συστημα και φιλτραρουν τον αερα!
Να πω πως να εχω εξω τις αναθυμιασεις δεν το εκανα επειδη ετσι γουσταρα! εχω ρωτησει παρα πολλους μηχανικους και βελτιωτες που φτιαχνουν καθε μερα ποσα αμαξια με 4EFTE, 4ΑGZE, 4AGE, 3SGTE κτλ, ολοι ειπαν απλα οτι δεν χρειαζεται και καλυτερα να τις εχω χυμα απεξω να μην λερωνω τουρμπινα, πεταλουδα, Intercooler και σωληνωσεις!
τωρα διαβασα οτι σε punto GT εφτυνε λαδια απο αναθυμιασεις σε εναν η σκαστρα του! ΛΟΛ!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-09-12 στις 14:06.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-09-12, 22:51
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Το δικο σου μοτερ μαμά πως ήταν? Με σωληνακι που τα επεστρεφε ή με φιλτρακι?
Εγω ξερω πως ειναι για λιπανση και της πεταλουδας αλλα και των ελατηριων/βαλβιδων. Ο κατασκευαστης κάτι θα ξέρει για να τα επιστρεφει.
Εκτος και αν μου πειτε τωρα πως δεν χρειαζονται πουθενα και το κανουν για να μην τα χυνεις στο δρομο.
Και ομως Μιχαλη ειναι για αυτο ακριβως το λογο!!!Οπως το λες για να μην τα χυνεις στο δρομο καθως και να μην ερχονται οι αναθυμιασεις μεσα στην καμπινα απο τους αεραγωγους!!!
Στα φτιαγμενα για αυτο ακριβως βαζεις δοχειο αναθυμιασεων και τα μαζευεις εκει!!!Παντως στην πεταλουδα και στις βαλβιδες μονο κακο κανουν οι αναθυμιασεις!!!
Στο megane εγω γλιτωσα το μοτερ που ειχαμε εξω τις αναθυμιασεις ,γιατι ειδε τον καπνο ο πεθερος μου ,του μυρισε και η καμπινα και ετσι συμπληρωνε και λαδια (2λιτρα) μεχρι να το φερει Βολο απο Χαλκιδικη οταν εσπασε το λουκι του εμβολου και περνουσε τα λαδια επανω!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 21-09-12, 23:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Γιαννη εσυ που ξερεις ισχυει αυτο που εμαθα? δλδ αν χανεις απο καπου λαδια πχ τουρμπινα, ελατηρια, τσιμουχακια κτλ τοτε στις αναθυμιασεις φτυνει λαδια? γιατι εμενα πριν μονο αερα εβγαζε και τωρα φτυνει και λαδια!!! να υποθεσω πως αμα χανει λαδια απο καπου περνει αερα το κυκλωμα λαδιου και ετσι βγαζει στις αναθυμιασεις? ή είναι άλλος ο λόγος?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,37860703 seconds (83,90% PHP - 16,10% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)