Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tzou
ξέρω πως δουλεύει το μηχάνημα ανακύκλωσης φρεον.το υγρό διαρροής είναι λάδι με φώσφορο πιθανόν ή κάτι τέτοιο το οποίο εισέρχεται στο σύστημα κλιματισμού και αν κάπου εχει διαρροή το σύστημα σου απο ο ring η απο κάποιο σωλήνα πχ σε βοηθάει με χρήση ειδικών γυαλιών και λάμπας να εντοπίσεις τη διαρροή.τα πιο σύγχρονα μηχανήματα ανακύκλωσης φρεον έχουν μια υποδοχή για τέτοιο υγρό που ψεκάζει υγρο διαρροής στο σύστημα πριν την φάση πλήρωσης με ψυκτικό υγρό.στη περίπτωση σου μπορείς να το κανείς και χειροκίνητα με ενα μπιστόλι που συνδέετε στη σωλήνα σου(φαντασου το σαν πιστολι σιλικονης)και βαζεις το υγρο διαρροης στο συστημα σου.θα σε βοηθησει να βρεις τη διαρροη χωρις να αλλαζεις ολα το oring του συστηματος σου ασε που μπορει να χανει και απο καπου αλλου πχ πορος σε κολληση ή σε συνδεσμο σωληνας ή κομπεσερ.φυσιολογικο δεν ειναι παντος.
|
έχω μιλήσει και με άλλους και μου λενε μετα απο 2-3 χρονια θελουν φρεον και σε καινουρια αμαξια! γιαυτο το θεωρουσα φυσιολογικο! ολοι χανουν δλδ!
ξερεις ομως που το βρισκω αυτο? εψαξα στο νετ και δεν βρηκα τπτ!!! μπορει να μπει μετα? μπορω να το βαλω εγω? το ποιο πιθανο ειναι να χανει απο λαστιχα oring, το αμαξι ειναι του 1997 και πιθανως να μην εχουν αλλαχτει ποτέ! τουλαχιστον αργει να χανει και ετσι δεν θελω γεμισμα καθε χρονο! η αποδοση πεφτει μετα απο 2 χρονια!
Υ.Γ ο κομπρεσορας εχει λαδια απο κατω πολλα αλλα έχανε η αντλια υδραυλικου και μαλλον απο εκει ειναι ολα, τωρα που θα αλλαχτει θα τον καθαρισω να δουμε, ισως να χανει με την συνδεση των σωληνωσεων, οπως ειπα το φρεον βρωμαει ασχημα, αν ειναι καθαρος θα το δω, επισης εχει και αλλο χρωμα απο το λαδι υδραυλικου.