Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111
Διαφορες υπαρχουν και στα εντοσθια....................παντως συμφωνω με αυτα που ειπε ο unique,αν θες πολλα αλογα κανεις το ηδη υπαρχων μοτερ αν θες μεχρι 150,σαν κι εμενα που το εχω 5 χρονια μαμα,4efte και εισαι αρχηγος.......
|
+ 1000, ξερω περιπτωση που σε paseo εβαλαν καρτερ, εισαγωγη κτλ απο 4EFTE και μετα με πιεση 0.9 εσπασε.....ειναι τα εσωτερικα του ποιο ενισχυμενα. Για να μετατρεψεις σε turbo το μαμα μοτερ ειναι απαγορευτικο το κοστος και απο αξιοπιστια δεν εχει καμια σχεση με το μαμα 4EFTE!!! καποτε εγω ειχα σκεφτει να τουρμπισω το 2EE στο starlet. Αφου παλι θες ανταλλακτικα απο το 4EFTE αλλαζεις ολο το μοτερ να γινεται σωστη και αξιοπιστη δουλεια! και εγω το μοτερ μου σχεδον μαμα ειναι απο το Καλοκαιρι του 2003 στο starlet gt μεχρι τελος 2007 και απο Μαιο 2008 μεχρι σημερα στην turborolla, και εχει συνολικα πανω απο 175000χλμ με την μαμα τουρμπινα και intercooler, τα αλλα περιφερειακα εχουν αλλαχτει.