Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 04-09-12, 10:59
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οτι γινεται, γινεται αν θες να δουλεύει χαμηλη πιεση βάζεις κεφαλη απο τουρμπο (εκει ειναι οι διαφορες) μαζι με χταπόδι και τουρμπινα και εναν παραληλο και δουλεύει.Αλλα εαν υπολογισθεί το κοστος συν το οτι το αυτοκίνητο θα καιει πολυ και δεν προκειτε ποτε κανενας παραλληλος η αγραφος να ρυθμιστεί σε ολες τις παραμετρους οπως ο μαμα εγκεφαλος τοτε δινεις κατι παραπανω και είσαι εργοστασιακα τουρμπισμενος (εαν σου κανει ο Σταυρος τα ηλεκτρικα ) με τα hi-lo προ 20ετιας (βλεπε normal-sport στα σημερινα αυτοκινητα). Εαν ο σκοπός σου ειναι να το κανεις τερας και να αλλαξεις τα παντα απο μοτερ και ηλεκτρικα τοτε δεν υπαρχει λογος.....(την κεφαλη δεν την γλιτώνεις)
Και φυσικα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη που μπορει να ειναι και λαθος!
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 04-09-12, 13:09
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Διαφορες υπαρχουν και στα εντοσθια....................παντως συμφωνω με αυτα που ειπε ο unique,αν θες πολλα αλογα κανεις το ηδη υπαρχων μοτερ αν θες μεχρι 150,σαν κι εμενα που το εχω 5 χρονια μαμα,4efte και εισαι αρχηγος.......
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 04-09-12, 20:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111 Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαφορες υπαρχουν και στα εντοσθια....................παντως συμφωνω με αυτα που ειπε ο unique,αν θες πολλα αλογα κανεις το ηδη υπαρχων μοτερ αν θες μεχρι 150,σαν κι εμενα που το εχω 5 χρονια μαμα,4efte και εισαι αρχηγος.......
+ 1000, ξερω περιπτωση που σε paseo εβαλαν καρτερ, εισαγωγη κτλ απο 4EFTE και μετα με πιεση 0.9 εσπασε.....ειναι τα εσωτερικα του ποιο ενισχυμενα. Για να μετατρεψεις σε turbo το μαμα μοτερ ειναι απαγορευτικο το κοστος και απο αξιοπιστια δεν εχει καμια σχεση με το μαμα 4EFTE!!! καποτε εγω ειχα σκεφτει να τουρμπισω το 2EE στο starlet. Αφου παλι θες ανταλλακτικα απο το 4EFTE αλλαζεις ολο το μοτερ να γινεται σωστη και αξιοπιστη δουλεια! και εγω το μοτερ μου σχεδον μαμα ειναι απο το Καλοκαιρι του 2003 στο starlet gt μεχρι τελος 2007 και απο Μαιο 2008 μεχρι σημερα στην turborolla, και εχει συνολικα πανω απο 175000χλμ με την μαμα τουρμπινα και intercooler, τα αλλα περιφερειακα εχουν αλλαχτει.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μετατροπη απο 4efe σε 4efte babis92 TOYOTA COROLLA E*101 19 26-02-18 18:05
μετατροπη σε 2zz χρηστος Θελω βοηθεια 37 20-02-14 17:51
4efe 4efte tolinio TOYOTA COROLLA 111(G6) 136 16-07-12 01:44
μετατροπη 101 1,3. σε gt 1,3 nontaspap2 ΦΟΡΟΥΜ 1 04-12-09 19:15
Μετατροπη pro fL σε F/L mpesikos TOYOTA COROLLA T-SPORT 20 22-01-09 00:01



Page generated in 0,11558890 seconds (76,12% PHP - 23,88% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:17.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)