Ανοίγω το παρόν θέμα διότι στο θέμα KATANAΛΩΣΗ στο SUPPORT σβήστηκαν πάρα πολύ χρήσιμα πράγματα που είχαμε πει εκεί σχετικά με το μοτερ αυτό και την αγαπημένη μας corollitsa. Αρχίζοντας εγώ λοιπον να πω πως το wideband έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση, καθώς αναλογα το μιγμα πόσο πλούσιο είναι σημαίνει πως έχουμε και αυξημένη κατανάλωση αλλά και ότι έχει ανοίξει η τουρμπινα μας, εγώ έχω AEM wideband και τα νούμερα που βλέπω είναι :
Ρελαντί 14,2 - 14,8 σε κανονικες ταχυτητες παιζει αναμεσα σε 14 και 15 αμα δεν το γκαζωνω εκει που κανει δλδ και την ποιο μεγιστη οικονομία καυσιμου και μπορει να πηγαινω πχ σε Εθνικη χωρις κίνηση με ταχύτητες 120-160χλμ στο κοντερ (γιατι κλεβει πολυ το δικο μου), και σε πληρη τουρμπισμα 0.7 παει 10.3 και 10.7 στο ποιο χαλαρό. Ειπαμε στο άλλο θέμα και δεκτον πως μεγαλυτερες τουρμπινες καινε λιγοτερο μεσα στην πολη ή με οικονομικη-κανονικη οδηγηση και αυτο γιατι η μαμα ct9 ανοιγει απο χαμηλα με αποτελεσμα ακομα και με το παραμικρό προσπέρασμα να αυξάνει την κατανάλωση! επίσης ο 4EFTE έχει ένα πρόγραμμα που δουλεύει πλουσιο και έτσι με έναν παραλληλο ή ακομα και apexi S-AFC μπορουμε να το κανουμε ποιο φτωχο οσο μας παιρνει και να εχουμε μειωση, αυτο δεν σημαινει πως αυτα τα 2 ειναι λυσεις για μειωση καταναλωσης καθως δεν αξιζει τον κοπο, όποιος θελει σημαντικη μειωση και σιγουρη βαζει απλα υγραεριο! Επίσης όπως είδα και εγώ μικροτερη καταναλωση εχει αν δεν τουρμπιζουμε αλλα εχουμε περισσοτερες στροφες στο κινητηρα, παρα να εχουμε μια μεγαλυτερη ταχυτητα στο σασμαν, λιγοτερες στροφες και να τουρμπιζει ακομα και σε λιγοτερα bar απο τα μεγιστα, η τουρμπινα ανοιγει αναλογα το πατημα του γκαζιου καπου στις 3000στροφες αναλογα και τα φορτια πχ σε ανηφορα ανοιγει λιγάκι ποιο πριν, πραγμα που σημαινει οτι μπορουμε να το φτάσουμε σε πολλές στροφές και πολλα χλμ ΧΩΡΙΣ να ξεπερασει το 0 στο μπαρομετρο! ομως για να γινει αυτο θελει πολυ σιγα πατημα το γκαζι και επιτάχυνση με ρυθμους χελόνας!!! οχι ομως οτι δεν γινεται γιατι το εχω δοκιμάσει μερικες φορές!
Για απάντηση στο ερωτημα του tsavman, γιατι τα έσβησαν τα ποστς μου. Το μοτερ μου εχει συμπιεση αν δεν κανω λαθος 8,2 ειναι μικροτερη απο τα ατμοσφαιρικα μοτερ, την 100αρα την ήθελα για να καθαρισει το μοτερ επειδη ειχα πεσει σε νοθευμενη ECO και δεν πηγαινε καλα και φυσικα αυξησε την καταναλωση! οπως γινεται κλασικα με ολες τις νοθευμένες βενζινες! με αυτη την βενζινη που εβαλα τελικα δλδ την SHELL VPOWER 95, εβγαλα 8,7 καταναλωση μετρωντας και με τον χιλιομετρητη αφου τον μηδενιζω καθε φορα αλλα και στο κινητο με το προγραμμα myCars για Android, που ειναι πολυ καλη καταναλωση αν σκεφτεις οτι εκανα και προσπερασεις, ανοιγματα, μερικες μερες με A/C κτλ, βεβαια ισως παιζει ρολο που σιγουρα θα παιζει οτι δουλευω και με υδρογονο μαζι και εχει επιπλεον μειωση καταναλωσης γιατι τραβαει πολυ ανετα το μοτερ σε σχεση με πριν. Οι καταναλωσεις μου πριν ηταν ολες εδω και πολυ καιρο πανω απο 10,2 και οταν ειχα ανοιχτο το A/C καθε μερα τα μεσημερια για 10χλμ εβγαζα πανω απο 11,3-11,5!!! βεβαια σημαντικο ρολο παιζει και οτι η τελευταια μετρηση εγινε ενω εμενα εξοχικο που ναι μεν εκανα την μερα 46+46χλμ για πηγαινελα στην δουλεια μου, αλλα οι διαδρομες ηταν το πρωι ΧΩΡΙΣ κινηση μαλιστα στον Διονυσο και στην Εκαλη ημουν το μονο αμαξι και φυσικα δεν εχει φαναρια! μονο λιγα στην Λ.Μαραθωνος! επισης στην εθνικη 140-160χλμ σταθερα και ατουρμπιστα. Το μεσημερι εριχνα και καμια προσπεραση κτλ, οποτε πιστευω εχει σημασια και οι διαδρομες καθως εχει αποδειχτει πως οταν δεν εχεις σταματα-ξεκινα εχεις μεγαλη μειωση καταναλωσης!
Υ.Γ Παρακαλώ το τοπικ αυτο να μεινει καθαρο απο ασχετα ποστς και αφορα ΜΟΝΟ 4ΕFTE και οχι αλλους κινητηρες, οι αλλοι μπορουν να γραφουν στο SUPPORT εδώ
http://www.corollaclub.com/forums/sh...271#post450271 Ευχαριστώ...