Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Το εχω κολλησει 3 φορες αλλα ματαια κ σε φαναρτζη και σε ταπετσερη...Μολις το χτυπαγε κανα 2ωρο ο ηλιος το πεταγε το κολλημα και φτου και απ την αρχη...Δε γινεται τιποτα, χρειαζεται αλλαγη...'Η αλλαξε το, ή αστο οπως ειναι μου ειπαν και εκεινοι...Κοντευει να φυγει ολοκληρο κομματι...Η ζημια εχει γινει στους αεραγωγους του παμπριζ εκει που ειναι σαν σιτουλα εχουν γινει ολα τριματα τα μικρα κολονακια της σιτουλας και εχει γινει και μια μεγαλη ρωγμη σε αυτο το σημειο...Δεν τιθεται θεμα επισκευης...Μονο αλλαγης...Το θεμα μου ειναι αμα μπει το γιαπωνεζικο ή το αγορασω τσαμπα...
|
το ψεκάζατε με λιπαντικά εμπορίου ?? αυτά κάνουν ζημιές που φαίνονται στο μελον διοτι το λιπαντικό π έχουν και προσφέρουν την γυαλάδα για καθαριότητα στο ματι αλλα βουλώνουν τους πόρους με αποτέλεσμα να σκάει και να ξερενετε η ταπετσαρία τοτε θελει αλη διαδικασία και οχι κόλλημα το ταμπλό που αναφέρεις το εχει βρει για να το αγοράσεις? δεν παιζει ρολο αν ειναι made uk η japan τα ίδια είναι, το μόνο που θα αλλάζουν ειναι καπια διακριτικά πχ κουμπάκια στην κεντρική κονσόλα για να καταλάβεις τι παιζει με λιγα λόγια αν πχ σταλεί ενα ταμπλό απο αγγλια και γράφει πάνω uk στην ιαπονια η το αντίθετο η σε αλη χώρα αυτομάτως μετα απο την παραμετροποίηση που θα κανουν πανω του μπορει να ειναι πχ και ο αναπτήρας θα πουληθεί ως japan αυτο θα αναγράφει και πάνω στο ανταλλακτικό αυτο γίνεται παντού ακόμα και σε κινέζικα μπορεί ενα κινεζικο προιον αν μεταφερθεί σε αλλη χωρα να βρεθεί ελαττωματικό να επισκευαστεί θα πουληθεί με ονομασία απο το εργοστάσιο παραγωγής που το επισκεύασε , το θεμα ειναι ο τυπος του μη το πετύχεις δεξιοπλευρο.
Αυτο δεν γινετε στα αυτοκίνητα ώμος το καθένα έχει την μοναδική ταυτότητα του απο την χωρα παραγωγής του και δεν θα αλλάξει .