Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
συνεργασια toyota-bmw |
|
30-06-12, 10:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
συνεργασια toyota-bmw
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231202820
ρε λες να δουμε κανα ft86 με τον 1600 turbo ή ακομα καλυτερα το μοτερ της 335?αντε να ανεβουμε λιγο στα sport car γιατι την τελευταια δεκατια ειμαστε τραγικοι.
|
30-06-12, 17:38
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν προχωρήσει αυτή η συνεργασία, δεν ξανα-αγοράζω Toyota!
Σιγά μην τα δίνουμε στους Γερμαναράδες...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
30-06-12, 17:41
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2011
Περιοχή:
Ηλιούπολη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μα συνεργασία με τη bmw υπάρχει κανα χρόνο τώρα όσον αφορά τους diesel της bmw και την υβριδική τεχνολογία της toyota. Απ'ότι φαίνεται πήγε καλά αυτή η συνεργασία οπότε τη συνεχίζουν και σε πιο προχωρημένο επίπεδο. Εγώ, προσωπικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος που βλέπω τις 2 μεγάλες μου αγάπες να εξελίσσουν από κοινού αυτοκίνητα!
|
30-06-12, 21:51
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω αγαπαω bmw!!!
|
30-06-12, 22:48
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
01-07-12, 00:00
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2011
Περιοχή:
Ηλιούπολη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλά λέει ο Jason, σας χάλαγε ένα gt86 με το 16άρι twin turbo...
|
|
|
|
01-07-12, 00:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
However, European automotive industry observers suggest the collaboration may provide the basis for the return of the Toyota Supra possibly on a future architecture to be used by the BMW 6-Series – itself heavily related to the German car maker’s popular 5-Series.
Alternatively, Toyota may seek to return the iconic Celica to its line-up using a structure provided by the BMW 3-Series.
Μία ακόμη μελλοντική συνεργασία ανακοινώθηκε και όπως όλα δείχνουν η BMW μαζί με την Toyota θα προχωρήσουν στην από κοινού εξέλιξη και παραγωγή ενός σπορ αυτοκινήτου που θα δούμε στην επόμενη πενταετία. Το νέο κουπέ αναμένεται να είναι πιο προοδευτικό από το Toyota GT86 αφού πιθανώς να βασίζεται σε υβριδική ή ηλεκτροκίνητη διάταξη ενώ το πλαίσιο πιθανώς να αποτελείται από πολυμερισμένο άνθρακα (όπως στα BMW i3 & i5). Από την άλλη, η BMW θα παραχωρήσει πετρελαιοκινητήρες από το 2014 ενώ θα υπάρξει κοινή εξέλιξη στην τεχνολογία μπαταριών.
σας χαλαει κανα πισωκινητο celica η κανα supra με μοτερ του 335?
επισης απο το 2014 η toyota θα παιρνει τους κινητηρες diesel 1.6 και 2.0 της bmw
δλδ το aygo που σε συνεργασια με psa group ξεκιναει η τιμη του απο 8000 ευρω σας χαλαει?αν το εφτιαχνε μονη της θα κοστιζε 10000.ειδαμε κ το iq ποσο πουλαει με αρχικη 14000 ευρω.
το καλο απο την συνεργασια ειναι οτι κοιταει και παλι την sport κατηγορια.
|
01-07-12, 01:12
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2011
Περιοχή:
Ηλιούπολη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
σας χαλαει κανα πισωκινητο celica η κανα supra με μοτερ του M550d?
επισης απο το 2014 η toyota θα παιρνει τους κινητηρες diesel 1.6 και 2.0 της bmw
το καλο απο την συνεργασια ειναι οτι κοιταει και παλι την sport κατηγορια.
|
Καλά θυμόμουν ότι το είχα ξαναποστάρει
http://www.corollaclub.com/forums/sh...388#post434694
|
|
|
|
01-07-12, 08:53
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με χαλάει το γεγονός ότι για λόγους marketing και μόνο, η Toyota αποφασίζει να συνεργαστεί με την BMW. Θεωρώ ότι είναι λάθος, το οποίο δεν το κάνει για πρώτη φορά: το έκανε και στον 2°Π.Π.
Τι δηλαδή, η Toyota δεν μπορεί να βρει άλλη εταιρεία -και μάλιστα Ιαπωνική- με τεχνογνωσία να συνεργαστεί για την παραγωγή αξιόλογων κινητήρων Diesel? Αφού υπάρχει η Isuzu που είναι ο δεύτερος σε μέγεθος (αν θυμάμαι σωστά) κατασκευαστής κινητήρων diesel παγκοσμίως.
Τι δηλαδή, η Toyota δεν έχει την τεχνογνωσία να φτιάξει υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες υψηλής απόδοσης και χαμηλής χωρητικότητας, όταν η Ιαπωνία πριν από καμιά 20αριά χρόνια ήδη, ήταν ο θιασώτης των υπερτροφοδοτούμενων 600αριών των 100 ίππων;
-
Αφήστε που στις εποχές και ειδικά τη χώρα που ζούμε (αφού με βάση αυτό το δεδομένο θεωρώ πως κάνουμε όλοι τους υπολογισμούς μας), ότι και να κατασκευαστεί με κινητήρα άνω των 2 λίτρων αυτομάτως αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός για τον μέσο -και ίσως και λίγο πιο πάνω- Έλληνα, πόσο μάλλον αυτός της 335! Σε θεωρητικό/ουτοπιστικό/ακαδημαϊκό επίπεδο, και οι 6κύλινδροι και 10κύλινδροι κινητήρες των Lexus είναι υπέροχοι... Έτσι, θεωρώ πως το εφικτό καθορίζει την αποδοχή των επιλογών των κατασκευαστών και όχι η "λεζάντα".
-
Απλά, όλη η "ιστορία" είναι ένα μαρκετίστικο κόλπο, αφού οι άνθρωποι αυτού του κλάδου κάνουν κουμάντο στην εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
-
Όσο για το θέμα της μείωσης των τιμών λόγω των συνεργασιών που αναφέρεις Ιάσωνα, στον αντίποδα αυτού του πλεονεκτήματος, βρίσκεται η κατακόρυφη αύξηση των προβλημάτων και των επισκέψεων στα συνεργεία για αποκατάσταση βλαβών και αντικατάσταση ελαττωματικών μερών, κάτι που παλαιότερα ήταν "προνόμια" άλλων κατασκευαστών και μόνο. Το βλέπουν όσοι είχαν για παράδειγμα 11άρες και πήραν 12άρες ή Auris.
Εξ ου και οι επιφυλάξεις μου -και κάποιων άλλων πιστεύω-...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
|
|
|
01-07-12, 13:01
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Με χαλάει το γεγονός ότι για λόγους marketing και μόνο, η Toyota αποφασίζει να συνεργαστεί με την BMW. Θεωρώ ότι είναι λάθος, το οποίο δεν το κάνει για πρώτη φορά: το έκανε και στον 2°Π.Π.
Τι δηλαδή, η Toyota δεν μπορεί να βρει άλλη εταιρεία -και μάλιστα Ιαπωνική- με τεχνογνωσία να συνεργαστεί για την παραγωγή αξιόλογων κινητήρων Diesel? Αφού υπάρχει η Isuzu που είναι ο δεύτερος σε μέγεθος (αν θυμάμαι σωστά) κατασκευαστής κινητήρων diesel παγκοσμίως.
Τι δηλαδή, η Toyota δεν έχει την τεχνογνωσία να φτιάξει υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες υψηλής απόδοσης και χαμηλής χωρητικότητας, όταν η Ιαπωνία πριν από καμιά 20αριά χρόνια ήδη, ήταν ο θιασώτης των υπερτροφοδοτούμενων 600αριών των 100 ίππων;
εννοειται πως εχει τις δυνατοτητες, αλλα το κοστος για την εξελιξη θα ηταν μεγαλο, δλδ στα aygo-c1 κλπ εφτιαξε το μοτερ η toyota και το πλαισιο τα γαλλακια.
-
Αφήστε που στις εποχές και ειδικά τη χώρα που ζούμε (αφού με βάση αυτό το δεδομένο θεωρώ πως κάνουμε όλοι τους υπολογισμούς μας), ότι και να κατασκευαστεί με κινητήρα άνω των 2 λίτρων αυτομάτως αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός για τον μέσο -και ίσως και λίγο πιο πάνω- Έλληνα, πόσο μάλλον αυτός της 335! Σε θεωρητικό/ουτοπιστικό/ακαδημαϊκό επίπεδο, και οι 6κύλινδροι και 10κύλινδροι κινητήρες των Lexus είναι υπέροχοι... Έτσι, θεωρώ πως το εφικτό καθορίζει την αποδοχή των επιλογών των κατασκευαστών και όχι η "λεζάντα".
αμα κατσουμε να περιμενουμε αλογα απο την toyοτα τοτε να δεις ποσα κυβικα θα βαλει, ειναι ικανη να βαλει 6000 κυβικα για να βαλει ατμοσφαιρικο-οικολογικο μοτερ. εγω περιμενω την στιγμη που θα βγαλει το 4efte version 2
-
Απλά, όλη η "ιστορία" είναι ένα μαρκετίστικο κόλπο, αφού οι άνθρωποι αυτού του κλάδου κάνουν κουμάντο στην εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
και για το gt86 ακουγαμε διαφορα και τελικα βγηκε, αν και την περιμενα στα 30000
-
Όσο για το θέμα της μείωσης των τιμών λόγω των συνεργασιών που αναφέρεις Ιάσωνα, στον αντίποδα αυτού του πλεονεκτήματος, βρίσκεται η κατακόρυφη αύξηση των προβλημάτων και των επισκέψεων στα συνεργεία για αποκατάσταση βλαβών και αντικατάσταση ελαττωματικών μερών, κάτι που παλαιότερα ήταν "προνόμια" άλλων κατασκευαστών και μόνο. Το βλέπουν όσοι είχαν για παράδειγμα 11άρες και πήραν 12άρες ή Auris.
Εξ ου και οι επιφυλάξεις μου -και κάποιων άλλων πιστεύω-...
ναι ρε συ αλλα οταν σου λεει οτι θα συνεργαστουν για την εξελιξη των μπαταριων για τα υβριδικα, μονο καλο ειναι αυτο. επισης η bmw δεν ειναι τυχαια εταιρια, εχει μεγαλο ονομα.
|
ακομα περιμενω sport εκδοση του auris...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18534994 seconds (82,81% PHP - 17,19% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:02. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|