Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-06-12, 19:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σήμερα ηρθε η πολλαπλη σπιτι!!! απο τις 28/5 γρηγορα ε? τελικα ειναι ομορφη και στιβαρη κατασκευη, ειναι οντως ανοξειδωτες οι σωληνωσεις, αλλα τα πλακακια τα πιανει ο μαγνητης, εξαλου ελεγε Inox 304 οι σωληνωσεις οχι και τα πλακάκια ομως! οι κολλησεις ειναι πολυ καλες, μονο μια απο κατω ειναι κακομουτσουνη εμφανισιακα αλλα δεν δειχνει να εχει προβλημα, το μεταλλο ειναι χοντρο νομιζω 3mm στις σωληνωσεις. Το περιεργο ειναι η κλιση μεταξυ πλακακι τουρμπινας και πλακακι μοτερ δεν επρεπε να ειναι 90 μοιρες? ειναι λιγοτερο? νομιζα πως ειναι 90 μοιρες αλλα μαλλον οχι οπως φαινεται και εδω :
http://s180.photobucket.com/albums/x...t=IM002997.jpg
βαζω και μερικες φωτος απο την πολλαπλη, για κανονιστε κανα καλο παιδι να ερθει κυριακη περα για να κανουμε καμια δουλεια! :P πηρα και αντλια υδραυλικου 4EFE 50 ευρω γιατι στην δικια μου τρεχουν ζουμια καργα! και θα συνδεσω τις υποπιεσεις γιατι μου ειπε ο μαντρας οτι τις ειχε βαλει αυτος στην δικια του και επαιζε μια χαρα!
ΑΑΑ! και τι αλλο, αν ριξω το υδρογονο μετα την τουρμπινα δλδ στην εισαγωγη κοντα (πεταλουδα) δεν θα χανω πιεση???? θα φευγει απο εκει ο αερας οταν τουρμπιζω και θα σκαει μεσα στο δοχειο του υδρογονου! ετσι δεν ειναι? οποιος εχει καμια ιδεα ας πει!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
πότε τα σφίγγετε όταν ξανά κρυώσει ? νικηφόρε το γκροβερ τι τύπου είναι ? μη ξαναβαλεις αντισκουριακο τα περισσότερα εχουν λιπαντικό μεσα και οταν βράσει θα έχεις παλι δυσάρεστα αποτελέσματα σα μουστάρδα θα γινει , μονο σπρει καρμπυρατερ που διαλύει ρύπους λάδια και ρητίνες και δεν αφήνει τπτ καμιά στρώση λίπανσης στεγνώνει αμέσως
σορρυ δεν ειχα δει το ποστ σου! ναι οταν κρυωσει εχουν χαλαρωσει! πιστευω τωρα με τα νεα να μην εχω προβλημα! τα γκροβερ δεν ξερω πως τα λενε σαν εκεινο στην φωτο ειναι! για το αντισκουριακο εχεις δικιο! εριξα εξωτερικα και εγινε χειροτερα! που θα βρω το αλλο???
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC05406.JPG
Εμφανίσεις:  21
Μέγεθος:  181,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC05408.JPG
Εμφανίσεις:  19
Μέγεθος:  105,5 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC05409.JPG
Εμφανίσεις:  19
Μέγεθος:  134,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC05410.JPG
Εμφανίσεις:  21
Μέγεθος:  159,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC05412.JPG
Εμφανίσεις:  30
Μέγεθος:  99,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC05414.JPG
Εμφανίσεις:  16
Μέγεθος:  110,0 KB  

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-06-12, 20:07
naevy Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-11-2007
Μηνύματα: 180
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
naevy θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
καλοφώρετη! όταν την πρωτοκουμπώσεις, να πιάσει θερμοκρασίες σταδιακά (στρώσιμο). βάλε το μοτέρ να δουλέψει λίγο, μετά άστω να κρυώσει. μετά κάνε λίγα km, άστω να κρυώσει πάλι, κτλ.
η κλίση είναι όντως διαφορετική από 90 μοίρες.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-06-17 στις 17:12.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-06-12, 20:18
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από naevy Εμφάνιση μηνυμάτων
καλοφώρετη! όταν την πρωτοκουμπώσεις, να πιάσει θερμοκρασίες σταδιακά (στρώσιμο). βάλε το μοτέρ να δουλέψει λίγο, μετά άστω να κρυώσει. μετά κάνε λίγα km, άστω να κρυώσει πάλι, κτλ.
η κλίση είναι όντως διαφορετική από 90 μοίρες.
Α! γιατι νομιζα πως ειναι φτιαγμενη λαθος!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-06-12, 20:36
naevy Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-11-2007
Μηνύματα: 180
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
naevy θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
αφού είχες την εργοστασιακή, θα κουμπώσει "κουτί".
καλό θα ήταν να βάλεις και φλατζόκολλα, για να μην έχεις την παραμικρή διαρροή. θα πρέπει να κατεβάσεις και πίεση από το actuator αφού είχες διαρροές.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-06-17 στις 17:12.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-06-12, 20:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από naevy Εμφάνιση μηνυμάτων
αφού είχες την εργοστασιακή, θα κουμπώσει "κουτί".
καλό θα ήταν να βάλεις και φλατζόκολλα, για να μην έχεις την παραμικρή διαρροή. θα πρέπει να κατεβάσεις και πίεση από το actuator αφού είχες διαρροές.
φλατζοκολλα δε βαζουμε! ποιος το λεει? δε νομιζω οτι αντεχει τοσους βαθμους! τουλαχιστον αυτη που ξερω και εχω. Αυτο με την πιεση δεν το καταλαβα! τι διαρροες εννοεις? η μαμα πολλαπλη ειχε ραγισει απο πανω, πιεση δεν γινεται να κατεβει γιατι εχω το μαμα wastegate actuator και δεν ρυθμιζεται, δεν βλεπω ομως και τον λογο αλλωστε.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-06-12, 21:13
naevy Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-11-2007
Μηνύματα: 180
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
naevy θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
υπάρχει φλατζόκολλα για πολλαπλές που έχει αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. τη βάζεις ανάμεσα από τις φλάτζες και τελείωσες με διαρροές κτλ.

η πίεση που έχανες από τη διαρροή τώρα θα στροφάρει την τουρμπίνα, δηλ, αν σήκωνες 0,6bar, ανάλογα με τη διαρροή τώρα μπορεί να σηκώνει και 0,8bar, γιατί όλα τα καυσαέρια που χάνονταν στον αέρα τώρα θα στροφάρουν την τουρμπίνα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-06-17 στις 17:12.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-06-12, 21:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από naevy Εμφάνιση μηνυμάτων
υπάρχει φλατζόκολλα για πολλαπλές που έχει αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. τη βάζεις ανάμεσα από τις φλάτζες και τελείωσες με διαρροές κτλ.

η πίεση που έχανες από τη διαρροή τώρα θα στροφάρει την τουρμπίνα, δηλ, αν σήκωνες 0,6bar, ανάλογα με τη διαρροή τώρα μπορεί να σηκώνει και 0,8bar, γιατί όλα τα καυσαέρια που χάνονταν στον αέρα τώρα θα στροφάρουν την τουρμπίνα.
ποιος ειπε πως ειχα διαρροη απο φλατζα? δεν ισχυει! εγω ειπα πως ξεβιδωναν τα παξιμαδια απο κατω δλδ που συνδεεται η πολλαπλη με την τουρμπινα. Αν δεν ξεβιδωνουν δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Τωρα ετσι και αλλιως εχει αλλα με αλλα σπειρωματα οποτε τερμα το προβλημα!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-06-12, 21:30
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων

σορρυ δεν ειχα δει το ποστ σου! ναι οταν κρυωσει εχουν χαλαρωσει! πιστευω τωρα με τα νεα να μην εχω προβλημα! τα γκροβερ δεν ξερω πως τα λενε σαν εκεινο στην φωτο ειναι! για το αντισκουριακο εχεις δικιο! εριξα εξωτερικα και εγινε χειροτερα! που θα βρω το αλλο???
καλορίζικη ρε συ πριν την βάλεις βγαλε ακομα μερικές φοτο της κολλήσεις κοντινές να τις εχεις.. λοιπον θΑ ΠΑς να πάρεις το σπρέι της 1Ζ για καρμπιρατέρ και να γράφει πανω οτι διαλύει λάδια ρητίνες θα παθεις πλακα το τι αλο ειναι ικανο να καθαρίζει επίσης τσεκαρε το πριν το πάρεις ψέκασε καπου και φυσα πρέπει να στεγνώνει σαν το οινόπνευμα
( αν δεν) περιεχέι λιπαντικό αν και ολα αυτα δεν έχουν επίσης το γκοβερ αν ειναι οδοντωτό ειναι μια χαρα θα σφίξεις μια οταν ζεματάει με προσοχή και μια οταν κρυώσει και δεν θα ξανα ξεσφιξει
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-06-12, 21:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
καλορίζικη ρε συ πριν την βάλεις βγαλε ακομα μερικές φοτο της κολλήσεις κοντινές να τις εχεις.. λοιπον θΑ ΠΑς να πάρεις το σπρέι της 1Ζ για καρμπιρατέρ και να γράφει πανω οτι διαλύει λάδια ρητίνες θα παθεις πλακα το τι αλο ειναι ικανο να καθαρίζει επίσης τσεκαρε το πριν το πάρεις ψέκασε καπου και φυσα πρέπει να στεγνώνει σαν το οινόπνευμα
( αν δεν) περιεχέι λιπαντικό αν και ολα αυτα δεν έχουν επίσης το γκοβερ αν ειναι οδοντωτό ειναι μια χαρα θα σφίξεις μια οταν ζεματάει με προσοχή και μια οταν κρυώσει και δεν θα ξανα ξεσφιξει
το σπρευ αυτο που το βρισκω??? αδυνατον να σφιξω με ζεστο! αφου οταν πας να σφιξεις το χερι σου βρισκει στην πολλαπλη!

Υ.Γ εχω ασπριλες ακομα εξωτερικα της Ct9 και στα περιγυρα και πρεπει να τα καθαρισω, πιστευω πως δεν περιεχει καυστικο υλικο NaoH (υδροξειδιο του Νατριου ή αλλιως καυστικη σοδα) γιατι με γυμνα χερια που τα ετριβα δεν ενιωθα κατι, προφανως εγινε σαπουναδα (επειδη ανακατευτηκε με τα λαδια υδραυλικου) και εχει αφησει λεκεδες, αυτα θελω να βγαλω. Ολα τα υπολοιπα μερη που λερωθηκαν τα εβγαλα το Σαββατοκυριακο και τα επλυνα απο τις σωληνωσεις I/C μεχρι και το ιδιο!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-06-12 στις 21:58.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-06-12, 22:56
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
το σπρευ αυτο που το βρισκω??? αδυνατον να σφιξω με ζεστο! αφου οταν πας να σφιξεις το χερι σου βρισκει στην πολλαπλη!

Υ.Γ εχω ασπριλες ακομα εξωτερικα της Ct9 και στα περιγυρα και πρεπει να τα καθαρισω, πιστευω πως δεν περιεχει καυστικο υλικο NaoH (υδροξειδιο του Νατριου ή αλλιως καυστικη σοδα) γιατι με γυμνα χερια που τα ετριβα δεν ενιωθα κατι, προφανως εγινε σαπουναδα (επειδη ανακατευτηκε με τα λαδια υδραυλικου) και εχει αφησει λεκεδες, αυτα θελω να βγαλω. Ολα τα υπολοιπα μερη που λερωθηκαν τα εβγαλα το Σαββατοκυριακο και τα επλυνα απο τις σωληνωσεις I/C μεχρι και το ιδιο!
απο το πρακτικερ και θα προσέξεις να γράφει cleaner καρμπυρατερ και με μια οδοντόβουρτσα εξαφανίστηκαν ολα μη παρεις καποιο καθαριστικό φρένων δεν εχει καμια σχέση οτι και να σου λενε αν δεν εχει πήγαινε αλου

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 05-06-12 στις 23:04.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,56976199 seconds (86,86% PHP - 13,14% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:05.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)