Tαπεινη μου γνωμη ειναι να βρεις ενα ετοιμο αμαξι με μοτερ 4AGE μαυροκαπακο να πας με εναν καλο μηχανικο να το δεις και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
ολη η μετατροπη θα σου παει το λιγοτερο 3000ευρω,θα βαλεις ενα μοτερ απο ιαπωνια που δεν ξερεις πως το εχουνε δουλεψει οι σχιστοματηδες και αν εχουνε αλλαξει ποτε λαδια,με το που το παρεις πας κατευθειαν για αλλαγη στα τσιμουχακια βαλβιδων γιατι στανταρ θα εχουνε ξεραθει και επισης δεν ειναι ενα μοτερ που θα το πας στον πρωτο τυχοντα μηχανικο για σερβις γιατι ειναι μοτερ που θα πρεπει να το ξερει καλα ο μηχανικος.
Επισης θα πρεπει να εχεις υποψιν σου οτι αν εχεις βαρυ ποδι δεν θα καταλαβαινεις για ποτε θα αδειαζει το ντεποζιτο,εκτος αυτου το προγραμμα που εχουνε στον εγκεφαλο τους ειναι να δουλευουνε με 100+ οκτανια βενζινη οπωτε με τα νεροπληματα τα δικα μας δεν ξερω αν θα σου δωσει τα μεγιστα.
Γενικα παντος η γνωμη μου ειναι οτι παρεις παρτο ετοιμο και δηλωμενο γιατι εχουνε αγριεψει τα πραγματα και αν τυχον σου ανοιξουνε καπο και δουνε 1600 μοτερ απλα την εβαψες.
Υ.Γ ριξε μια ματια και στο car.gr υπαρχουνε και TS με 6000ευρω και κατω.
|