Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Η βαλβιδα συνδεεται επανω στις υποπιεσεις της πολλαπλης εισαγωγης!!! και ΟΧΙ μετα την πεταλουδα και αναμεσα στο φιλτρο και αυτη! μην το κανεις δεν θα δουλευει σωστα!
να πως ειναι εμενα πχ συνδεδεμενη? http://i180.photobucket.com/albums/x...darelanti1.jpg αν δεν εχεις διαθεσιμη εξοδο υποπιεσης μπορεις να παρεις ενα ταφακι και να παρεις από ενα αλλο σωληνακι. Στην ουσια αυτη η βαλβιδα κανει bypass την πεταλουδα και παιρνει από τον εισερχομενα αερα και τον περναει απο πισω απευθειας και με την βιδα ρυθμιζω την ποσοτητα και ετσι κανονιζω ποσες στροφες παραπανω θα εχω ρελαντι οταν η βαλβιδα παρει ρευμα.
|
κατσε βρε Νικηφορε μου ,εχεις ασχοληθει και εχεις ολοκληρωμενο το θεμα στο μυαλο σου.Εγω τωρα το ολοκληρωνω.Απο που θα τραβαει η βαλβδιδα αερα σε εμενα, ολοι οι ξενοι μου λενε για το intake tube.
απο το club4age ειπε:
To clarify, The electrical load idle up valve (aka vsv) bumps up your idle automatically when electrical load is placed on the engine. The vacuum port/line going to this valve is labeled 'n' on the throttle body. The other line coming off the valve goes to the intake tube. If the valve isn't functioning it's likely stuck closed (i.e. it's bad), or one of the vacuum ports or lines leading to it is clogged. It sounds like you ruled out the vacuum source being clogged from your test, so it's probably the valve.
επισης κοιτα σε ενα αλλο club στην 2η εικονα πως ειναι συνδεμενα!
http://www.ae92ownersclub.co.uk/foru...n/page__st__20