Μπορει να εχει προβλημα η φυσα (ναι περναει απο την ECU παντα) και να βραχυκυκλωνει, μετρα με ενα πολυμετρο να δεις αν φερνει ρευμα. Ποτε σου δουλευει τοτε που λες πως εβαλες δακτυλο? η λειτουργια που περιγραφεις ειναι ιδια με της δικιας μου βαλβιδας ρελαντι. Αν δεν υπάρχει καινουρια θα πρεπει να βρεις μεταχειρισμενη, σιγουρα δεν υπαρχει? ρωτησες σε αλλη Toyota?
Εδω ειναι οι φωτογραφιες της δικιας μου :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=15596&page=5
http://www.corollaclub.com/forums/at...0&d=1326390314
εδω λεει για το καθαρισμα :
http://www.toyotagtturbo.com/forums/...php?title=Idle Control Valve Removal and Cleaning
η δικια σου δεν ανοιγει να την καθαρισεις? μπορει να εχει κολλήσει απλα!
Επειδη το 4AGE δεν ερχοταν κανονικα Ελλαδα μπορει η Toyota να μην εχει καποια συγκεκριμενα ανταλλακτικα οπως γινεται και με το δικο μου μοτερ, μονο οτι ειναι ιδιο με αλλα μοτερ! οποτε ρωτα καλυτερα στην Toyota Κηφισού που τα φέρνουν όλα όπως μου έχουν πει και άλλοι.
http://www.ae92gts.com/ae92gts_ecu_pins.html
δες αυτο εκει που λεει VSV (idle up) εδώ πρεπει να συνδεεται και να σηκωνει ρελαντι οταν δωσει εντολη η ECU, ετσι ηταν και μενα στο starlet.