Τελικά σήμερα επισκέφτηκα τον μηχανικό μου και μου έδωσε free μια βαλβιδα ρελαντι μεταχ. την εβαλα πανω είδα σημαντική διαφορά αλλά δεν έφυγε εντελώς το πρόβλημα, θα την ανοίξω και αυτήν να την καθαρισω μιας και ειναι ήδη μεταχειρισμένη, αλλα πιστευω πως και η μπαταρια μου μετα απο 3,5 χρονια δυσκολης χρησης μιας και εχω πολλα ηλεκτρικα εξτρα δεν ειναι στα καλυτερα της, το πρωι με δυσκολια πηρε μπρος το αμαξι αλλα πηρε. Αν το αφησω 3-4 μερες χωρις να το βαλω καθολου μπρος σιγουρα θα μεινει. Καποια μερα θα δοκιμασω μια νεα μπαταρια απο ενα φιλο 60Αh να δουμε διαφορές ηλεκτρικών φορτίων. Υπόψην οτι σε καθε μοτερ ειναι αλλιωτικη αυτη η βαλβίδα ρελαντι και σε μερικα πχ στον 4EFE της στρογγυλοφαναρης παιζει μαζι και το A/C, ενώ στον 4EFTE έχει ξεχωριστη βαλβιδα για το A/C! επισης στο μοτερ 4EFE της 101 ειναι ιδια με του 4EFTE, ενώ στο 4EFE του starlet ep91 παλι ειναι αλλιωτικη!
καλα πως κατεβαζει μονο 50-100 στροφες δλδ πχ απο 1000 παει 900 με 950 αλλα παλι η ταση παει στα 12? γιαυτο λεω και η μπαταρια φταιει! πριν που εφτανε 600-650 και ετρεμε το αμαξι παλι στα ιδια volts εφτανε!
Ο καπελας λεει η βαλβιδα παει μαζι με εισαγωγη+πεταλουδα δλδ 130 ευρω και δεν την δινει κανεις σκετη!
Σχετικά με τις βάσεις μηχανής έχω πει όποια μου κοπει θα την γεμιζω με παμπριζόκολλα! βεβαια της 3Μ ειχε 12 ευρώ αλλα αξιζε! αλλαξα την μπροστινη βαση αυτη στην γεφυρα πισω απο το ψυγειο και την γεμισα! φωτος εδω :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=12901&page=4
προβλημα με κραδασμους ή θυρύβους δεν εχω, αλλα αν γινει αυτο σε όλες ίσως τοτε να μεταδιδονται οι κραδασμοι απο το μοτερ στο αμάξωμα!