Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιά 13-01-12, 20:16
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
μιλώντας με κάτι φίλους σχετικούς με ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά μου είπαν πως τους εχει τυχει να χαλασει ο αυτοματος στο δυναμο το voltage regulator και αυτο που γινεται ειναι να πηγαινει η μπαταρια πολυ ψηλα σε volts δλδ 17-18 με αποτελεσμα στον εναν να πεταει απεξω τα υγρα της!!!
Εγω τι σου ειχα πει?πηγαινε σε εναν ηλεκτρολογο να δεις τι φταιει.
Αντι να κανεις εικασιες και να αλλαζεις μπαταριες σωρηδων πηγαινε σε καποιον να το δεις.
Απάντηση με παράθεση
  #52  
Παλιά 13-01-12, 20:23
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
σου ειπα νομιζω και νωριτερα ο ηλεκτρολογος λεει ασε το αμαξι εδω πρωι να το δω! οτι κανω εγω θα κανει και αυτος! πρεπει να μεινει εκει το αμαξι και θα παρει και χρηματα! λες να μην πηγα? μπαταρια δεν χρειαζεται να αλλαξω, θα δανειστω απο εναν φιλο μια 60Ah τωρα εχω 45αρα και κανω την δουλεια μου. Σε ηλεκτρολογο εγω προσωπικα θα παω σε μια περιπτωση που δεν μπορω με τπτ να το φτιαξω μονος μου οπως πχ οταν μπηκε το μοτερ και ηθελε μετατροπες, αν ηταν σε ιδιο αμαξι δλδ starlet ep82 ήξερα και εγώ να το κανω. Ακομα και στον ηλεκτρολογο που ειχα παει ουτε ηξερε πως να κανει το στροφομετρο να παιξει αλλα ουτε και τον κομπρεσορα A/C του starlet gt! αν εχεις δει στα tutorials εγω τα εχω γραψει, φυσικα καποιος μου εδειξε πως....αλλα για να κανει ενας το στροφομετρο να παιξει μου ζηταγε αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας!!!! δλδ κοστος 500-600 ευρω!!!! οποτε δεν ειναι λυση να λεμε πηγαινε σε εναν ηλεκτρολογο.....σορρυ κιολας.
Τα πραγματα που μπορει να φταινε ειναι παρα πολυ συγκεκριμενα.
1. Βαλβιδα ρελαντι κοστος μεταχ 30-40 ευρώ, NEW 120. (με το καθαρισμα κερδισα +200rpm). Mπορώ να την βρω και free ή να την καταργήσω.
2. Iμαντας δυναμο τεντωμα κοστος ΜΗΔΕΝ. (δεν προλαβα να δοκιμασω).
3. Μπαταρια 3.5 χρονων 45Αh δοκιμη αλλης νεας απο φιλο 60Ah, κοστος ΜΗΔΕΝ.
4. Προβλημα δυναμο (αντικατασταση του), κοστος μηδεν γιατι μου χρωσταει ενα ο μηχανικος μου.
Βλεπεις λογο να παω σε ηλεκτρολογο να μου κρατησει το αμαξι μεσα και να πληρωνω τσαμπα χρηματα? εγω οχι!
τα γραφω εδω να λεμε ιδεες να μαθαινουν και αλλοι, να δει αν εχει κανεις το ιδιο προβλημα κτλ. Αν ειναι να λεμε συνεχεια πηγαινε σε ηλεκτρολογο καλυτερα να μην γραφουμε τιποτα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-01-12 στις 22:07.
Απάντηση με παράθεση
  #53  
Παλιά 15-01-12, 21:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξαναγυρναμε στο θεμα μας, σχετικα με το προβλημα με την βροχη που ειχα σε αλλο θεμα, η ποδια ειπαμε ΔΕΝ καλυπτει τον ιμαντα δυναμο, ο ιμαντας δυναμο βρισκεται ποιο πισω και ψηλοτερα απο τον ιμαντα του A/C-υδραυλικου τιμονιου, οποτε δεν εξηγειτε γιατι να εχει θεμα! και ομως ηταν χαλαρος! αυτος ειναι ο λογος! επειδη πρεπει να τεντωσουμε καπως το δυναμο ωστε να βιδωσουμε την βιδα τελικα δεν γινεται δουλεια και χαλαρωνει ευκολα! εφτιαξα λοιπον απο εξαρτηματα στηριξεων Mupro και Hilti 2 καλες Γερμανικες μάρκες εναν ρεγουλαδορο και ΤΕΛΟΣ το θεμα με τον ιμαντα δυναμο! ειδα σημαντικη βελτιωση αλλα το προβλημα με τις στροφες παραμενει! τελικα βρηκα ενα pdf 14σελιδες της Toyota που εξηγει τα παντα! οποιος θελει ας διαβασει ειναι φοβερο! στην σελιδα 6-7 περιγραφει το συστημα οπως του 4EFTE. Υποψην πως σε αυτο το μοτερ για το A/C εχει αλλη βαλβιδα ρελαντι ξεχωριστη απο αυτη του μοτερ! ενω σε αλλα μοτερ πχ 4EFE ειναι στην ιδια!
θα κοιταξω να βρω αλλη βαλβιδα ρελαντι να δοκιμασω.

http://www.autoshop101.com/forms/h26.pdf

Απάντηση με παράθεση
  #54  
Παλιά 16-01-12, 00:18
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 380
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
έξυπνη πατέντα αλλα δεν θέλει πολύ τέντωμα γιατί δεν άλλαζες πριτσίνι αφού ξέσφιγγε και μπήκες σε τέτοια διαδικασία
Απάντηση με παράθεση
  #55  
Παλιά 16-01-12, 07:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Γιατι δεν ηταν δυσκολο για μενα να το φτιαξω αυτο! επισης και παλι θες κατι να σπρωχνεις τον διανομεα πισω για να σφιξεις, και μετα με τις λακουβες κτλ χαλαρωνει! ενω με αυτο εδω κανεις κοντρα με καστανια το κεφαλι στην βιδα και απο πισω με κλειδι 13αρι και κανεις οτι θες ευκολα και δεν ξεσφιγγει με τπτ! απο την μανα τους αλλα αμαξια εχουν τετοια συστηματα! οχι σαν την βλακεια στα δικα μας μοτερ!
Απάντηση με παράθεση
  #56  
Παλιά 16-01-12, 20:17
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 380
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πάντως πολύ καλή και εύκολη εγκατάσταση μπράβο σου ναι σε αλλα έχω δει δοντάκια να έχουν, μήπως έχεις κάνει κάτι για την ταλάντωση του μοτέρ να είναι πιο σταθερό εκτος από βασεις γεμισμένες και αυτό θα ήταν πολύ καλο update
Απάντηση με παράθεση
  #57  
Παλιά 16-01-12, 21:56
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τελικά σήμερα επισκέφτηκα τον μηχανικό μου και μου έδωσε free μια βαλβιδα ρελαντι μεταχ. την εβαλα πανω είδα σημαντική διαφορά αλλά δεν έφυγε εντελώς το πρόβλημα, θα την ανοίξω και αυτήν να την καθαρισω μιας και ειναι ήδη μεταχειρισμένη, αλλα πιστευω πως και η μπαταρια μου μετα απο 3,5 χρονια δυσκολης χρησης μιας και εχω πολλα ηλεκτρικα εξτρα δεν ειναι στα καλυτερα της, το πρωι με δυσκολια πηρε μπρος το αμαξι αλλα πηρε. Αν το αφησω 3-4 μερες χωρις να το βαλω καθολου μπρος σιγουρα θα μεινει. Καποια μερα θα δοκιμασω μια νεα μπαταρια απο ενα φιλο 60Αh να δουμε διαφορές ηλεκτρικών φορτίων. Υπόψην οτι σε καθε μοτερ ειναι αλλιωτικη αυτη η βαλβίδα ρελαντι και σε μερικα πχ στον 4EFE της στρογγυλοφαναρης παιζει μαζι και το A/C, ενώ στον 4EFTE έχει ξεχωριστη βαλβιδα για το A/C! επισης στο μοτερ 4EFE της 101 ειναι ιδια με του 4EFTE, ενώ στο 4EFE του starlet ep91 παλι ειναι αλλιωτικη!
καλα πως κατεβαζει μονο 50-100 στροφες δλδ πχ απο 1000 παει 900 με 950 αλλα παλι η ταση παει στα 12? γιαυτο λεω και η μπαταρια φταιει! πριν που εφτανε 600-650 και ετρεμε το αμαξι παλι στα ιδια volts εφτανε!
Ο καπελας λεει η βαλβιδα παει μαζι με εισαγωγη+πεταλουδα δλδ 130 ευρω και δεν την δινει κανεις σκετη!

Σχετικά με τις βάσεις μηχανής έχω πει όποια μου κοπει θα την γεμιζω με παμπριζόκολλα! βεβαια της 3Μ ειχε 12 ευρώ αλλα αξιζε! αλλαξα την μπροστινη βαση αυτη στην γεφυρα πισω απο το ψυγειο και την γεμισα! φωτος εδω :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=12901&page=4
προβλημα με κραδασμους ή θυρύβους δεν εχω, αλλα αν γινει αυτο σε όλες ίσως τοτε να μεταδιδονται οι κραδασμοι απο το μοτερ στο αμάξωμα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-01-12 στις 07:40.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα στην μπαταρία akisdio SUPPORT 19 15-02-22 08:55
Δυναμό Corolla 04 1.4 -> Αλλαγή με μεγαλύτερο tsatasos TOYOTA COROLLA E 12 1 19-07-15 23:59
Τεντωτήρας ιμάντα δυναμό (E12) exs TOYOTA COROLLA E 12 6 18-10-13 08:39
Αλλαγή Δυναμό (Bosch;) koslyr TOYOTA COROLLA E 12 17 14-06-10 22:58
Σφίξιμο ιμάντα δυναμό antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 03-11-09 18:13



Page generated in 0,15179610 seconds (79,48% PHP - 20,52% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)