Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
αν δεν κανω λαθος σχεδον σε ολα τα κεντρομηχανα αμαξια (πχ mr2 lotus elise porsche cayman κτλ ) το μοτερ και σαζμαν ειναι σε εγκαρσια διαταξη οπως ακριβως και στα μπροστινοκινητα ,μιας και "καθονται" ακριβως πανω απο τους κινητηριους τροχους και δεν χρειαζεται αξονας για να μεταφερει την κινηση στο διαφορικο .....Η μονη περιπτωση που ενα σαζμαν "πισωκινητου" διαφερει απο του μπροστινοκινητου ειναι οταν εχουμε το μοτερ μπροστα και κινηση πισω ή τετρακινηση. Οποτε ειτε το μοτερ-σαζμαν ειναι τοποθετημενο στο διαμηκη αξονα ωστε να συνδεθει με τον αξονα μεταδοσης(πισωκινητο) ή ειναι εγκαρσια τοποθετημενο και το διαφορικο μπροστα ειναι μεταποιημενο ωστε να κουμπωσει πανω του ο αξονας μεταδοσης.....
Με λιγα λογια το σαζμαν σου λογικα δεν εχει καποια διαφορα με οποιοδηποτε προσθιοκινητο..