Για να μην την πάθεις και ψάχνεσαι...πριν ξεκινήσεις να κατεβάσεις μοτέρ για υπερκυβισμό, άνοιξε πρώτα το κεφαλάρι και κάνε μετρήσεις στους κυλίνδρους για οβάλ. Αν είναι ΟΚ τότε συνέχισε και παραπέρα. Αν έχει οβάλ τότε ψάξε να βρεις ένα καλό μπλοκ και βάλε εκείνο.
Και λέω άνοιξε μόνο το κεφαλάρι για αρχή, γιατί αν έχεις πρόβλημα το ξανακλείνεις με μια καινούρια φλάντζα κεφαλής (30€) μέχρι να βρεις κορμό.
Τα χιτώνια είναι η καλύτερη λύση αλλά ξεφεύγεις σε κόστος.
Πρόσεξε επίσης τα πράγματα που θα πάρεις (μπιέλες, στρόφαλος) να τα μετρήσεις και αυτά πριν τα αγοράσεις.
Όλα τα άλλα καινούρια και μαμά ΤΟΥΟΤΑ, για να έχεις το κεφάλι σου γερό!
Και ξαναλέω : Αν δεν ελέγξεις κορμό μην ξεκινάς τον υπερκυβισμό!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|