Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιά 14-08-11, 11:09
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.008
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 334
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
[quote=wastegate;424184]Μεσα το μοτερ ειναι ολο ενισχυμενο και συμπιεση εχω την εργοστασιακη 8,2.
Πιστευω οι διακοπες ειναι καθαρα απο θεμα πιεσης αφου γινετε οταν ξεπερασει το 1 μπαρ οπου εχουν και εργοστασιακο κοφτη πιεσης.[/QU

Κοφτη πιεσης στο 0,8 δεν ειναι?γιατι πριν βαλω αντικοφτη μου αναβε τσεκ και εκανε διακοπες μετα τα 0,75-0,8.........
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #62  
Παλιά 14-08-11, 12:31
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 509
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Η συμπιεση 8.2 μια χαρα ειναι αν θες να 300αρισεις με αυτο το μοτερ και να φυσας απο 1.5-1.6 και πανω!!!
Εγω στο Punto εχω 8.0 και φυσαω 1.6 παντα!!!Ειναι μονοδρομος οταν θες να δουλευεις τετοιες πιεσεις!!!
Δεν παιζεις με την συμπιεση και ειδικα με τουρμπο μοτερ!!!
Οσο αφορα Μητσο τις τουρμπινες ειναι θεμα επιλογων του καθενος!!!
Η garrett GT 28 βγαζει πανω απο 10 διαφορετικες με διαφορετικους κωδικους και παροχες και αναλογα επιλεγεις!!!!Ο Βασιλης βεβαια ουτε να τις ακουσει...!!!
Στο τελευταιο POWER ειχε ενα starlet απο Θεσσαλονικη που το μετρησαν σε ενα αγνωστο δυναμομετρο ,εκτος περιοδικου ,και εβγαλε 320 αλογα και 35 κιλα ροπης χωρις βεβαια να αναφερει και πολλα πολλα , παντως οι χρονοι του ειναι πολλοι καλοι!!!
Αξιζει να το δειτε και να παρετε μερικες ιδεες ,ηταν και 0,5 oversize στα 1358 αν θυμαμαι καλα ,καπου εκει!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #63  
Παλιά 14-08-11, 15:51
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δημητρη οι 2φυσοι εγκεφαλοι εχουν κοφτη στο 0,8 και 0,9 αν ειναι με το πορτοκαλι ταμπελακι , το δικο μου ειναι 3φυσο με αυτοματο εγκεφαλο γιαυτο και εχει παραπανω τον κοφτη.

Γιαννη garrett ουτε αν μου βαλεις το πιστολι στον κροταφο δεν θα πω ναι! Ειναι θεμα επιλογης βεβαια και παντα κοιταω να κανω το κατι διαφορετικο απο τους αλλους , αλλο σκεπτικο.
Το αμαξι αυτο το ξερω και για να βγαλει αυτα τα αλογα δουλεψε 2,2 bar και φοραει GT28RS. Του φιλου μου εβγαλε στο ιδιο δυναμοετρο με αυτο που πηγε 420 στο 1,6. Θεωρητικα εμενα θα βγαλει καμια 300αρα στο 1,5 ετσι το υπολογιζω.
Στα τουρμπο οτι τουρμπινα πληρωσης τοσα αλογα θα βγαλεις τελος.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #64  
Παλιά 14-08-11, 16:31
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν εισαι σφυρηλατος ανεβασε λιγο συμπιεση...πηγαινε στο 9:1 και σηκωσε μεχρι 1.4-1.5 bar...
εδω αθηνα εχω πολλους γνωστους και φιλους που δουλευουν τα 1.3t με 9.5συμπιεση και 1.5bar max!!!!σε κοντρα 2 φιλων με σταρλετ και οι 2, ο ενας με 1.8bar,aem ρευματα,αγραφο και 8,2:1 συμπιεση εχασε απο τον αλλον που ειχε απλα 9.5συμπιεση,safc,kai 1.5bar...παιδια ψαχτειται λιγακι!
στο δικο μου(πρωην 4agze τωρα με τουρμπινα) εχω 9.1:1 και θα ανεβασω αφοβα 1.8!!!
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 14-08-11, 16:55
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλο το 16αρι ρε συ!Αυτα δεν εχουν λιγα κυβικα και αντεχουν την συμπιεση.. Το 13αρι ειναι λιγο ποιο ευαισθητο στο θεμα αυτο και οταν εχεις δωσει ενα καρο λεφτα στην κεφαλη δεν το κινδυνευεις ευκολα να ανοιξει..
Αναλογα τι τουρμπινα φοραει ο καθενα ενας..
Για παραδειγμα εγω με αυτη που φοραω τωρα το αμαξι στο 0,3 πηγαινε οπως πηγαινε με την εργοστασιακη στο 1,1..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wastegate : 14-08-11 στις 17:03.
Απάντηση με παράθεση
  #66  
Παλιά 14-08-11, 17:49
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν νομιζω να εχει σχεση το ποσα cc ειναι το μοτερ!πιστευω πως με μια συμπιεση 9:1 το μοτερακι σου θα πεταει!απλα δεν θα μπορεις να σηκωσεις 1.8 και 2 bar!ειναι αρκετα καλο μοτερακι το 13αρι με πολυ καλη κεφαλη!πιστευω πως αντεχει ανετα μια 9:1 συμπιεση!απλα δεν θα σηκωσεις πολυ πιεση!η συμπιεση παιζει μεγαλο ρολο...και ειναι το Α και το Ω!!!πιστευω οτι πρεπει να ψαχτεις για συμπιεσεις!

οσο για την κοντρα ο ενας(o νικητης) ειχε garret 28αρα και ο αλλος μια υβριδικη garret 28αρα!
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 15-08-11, 19:34
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 509
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ετσι ακριβως οταν εχεις λιγα κυβικα η καταπονηση ειναι περισσοτερη και δεν ρισκαρεις ευκολα!
Φυσικα οποιος ρισκαρει ανταμοιβεται αλλα καλυτερα να εχω συμπιεση 8 και να παιξω με πιο αγρια χαρτογραφηση παρα να εχω μεγαλη συμπιεση και να εχω πιο safe ρυθμιση!
Ειναι θεμα επιλογων!!!Ο καθενας παιρνει το ρισκο και αναλογα απολαμβανει η και την <παταει> κιολας!!!
Στην δικια μου την περιπτωση που οι κεφαλες των Punto ειναι και λιγο ευαισθητες προτιμω safe πραγματα και ας βγαλει και 10 αλογα λιγοτερα!!!
Βασιλη 420 αλογα απο 13αρι ή απο 16αρι μοτερ?Φανταζομαι απο 16αρι θα εννοεις!
Οσο αφορα τις τουρμπινες ειναι οπως οι γυναικες ,αλλος θελει μελαχρινες αλλος ξανθιες ,αλλος κοκκινομαλλες!!!Γουστα ειναι αυτα!Περι ορεξεως.....!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #68  
Παλιά 15-08-11, 19:49
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απλα οταν θελεις να εχεις κατι ξεχωριστο πας και ξεχωριστα!αν και απο τι εχω καταλαβει καλυτερα μεγαλη συμπιεση και πιο λιγα bar παρα το αναποδο.διοτι λιγη συμπιεση σπουλαρει πολυ ψηλα η τουρμπινα,αρα μικρο φασμα στροφων!αντιθετα μεγαλη συμπιεση και πιο χαμηλα το σπουλαρισμα μεγαλυτερο ευρος στροφων....
οταν θα βαρεθω το δικο μου project το τωρινο...μετα σιγοθρα παω για 9.5:1++ συμπιεση και garret 3071!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τουρμπο σε1zz ToulX TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 25-06-20 10:27
ηλεκτρικο τουρμπο... MARMEL WEB LINKS 19 21-02-09 19:43
ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΕ COROLLA 1,4 ataktos TOYOTA COROLLA E 12 7 23-09-08 22:24
Τουρμπο σε ε11 diakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 05-04-08 12:14
Ηλεκτρικα Τουρμπο!!!! Mindstorm TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 19-04-06 01:25



Page generated in 0,14988089 seconds (81,07% PHP - 18,93% MySQL) with 39 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:30.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)