Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 14-05-11, 23:32
Το avatar του χρήστη Pantelis
Pantelis Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2004
Μοντέλο: celica gt4 Starlet gt
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 601
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 314
Pantelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Πανεμορφη η corolla και μου αρέσει τρομερά το χρώμα σου, ειναι και το αγαπημένο μου! πολυ καλή δουλειά! για τον Σκλήβανο έχω ακούσει τα καλύτερα btw! αυτό που δεν καταλαβαίνω με αυτό το μοτερ είναι γιατι είναι το καπακι ανάποδα? τοποθετείτε αλλιώς το μοτερ? παντως το συγκεκριμενο μοτερ είναι πολύ καλό για να γίνει μετατροπή σε turbo! βγαζει καλά αλογα και είναι τέρας αξιοπιστίας! έχω δει και από άλλους αυτη την μετατροπή.
αυτο το μοτερ φοριοτανε στο mr2 toy 98..δηλαδη εαν το σκεφτεις οπως ειναι να ειναι τοποθετημενο πισω διαβαζεται κανονικα οκ Mate?
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 14-05-11, 23:38
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Βελισαριε (καλα θυμαμαι ε?) κουκλι το corollaκι...οσο πρεπει εμφανισιακα και με πολλα καλουδια απ οτι βλεπω...απροβληματιστα χιλιομετρα και περιμενουμε και νουμερα ε....???
Απάντηση με παράθεση
4agte
  #3  
Παλιά 15-05-11, 03:09
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
4agte

ευχαριστω πολυ παιδια για τα καλα σας λογια!!τα νουμερα και καινουριες φωτο δεν θα αργησουν!
σωστα το πετυχες το ονομα!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-05-11, 16:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pantelis Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο το μοτερ φοριοτανε στο mr2 toy 98..δηλαδη εαν το σκεφτεις οπως ειναι να ειναι τοποθετημενο πισω διαβαζεται κανονικα οκ Mate?
το φορουσαν ομως και πολλά άλλα αμάξια, δλδ το ιδιο ακριβως μοτερ είναι τοποθετημένο διαφορετικά?

4A-GZE

The 4A-GZE (produced in various forms from 1986 through 1995) was a supercharged version of the 4A-GE. Based on the same block and cylinder head, the 4A-GZE engine was equipped with a Roots type supercharger producing 8 psi (0.6 bar) peak manifold pressure, and the compression ratio was lowered to 8:1 with the use of forged and dished pistons. Although fitted with upgraded pistons they still had the same ports, valve timing and head gasket as the naturally aspirated 4A-GE engine, although T-VIS was omitted. It was used in the supercharged MR2 and in Japan-only FWD Corollas, rated at 145 PS (107 kW; 143 bhp) at 6,400 rpm and 190 N·m (140 ft·lbf) at 4,400. In 1990 it was updated with the "smallport" cylinder head, 8.9:1 compression, and MAP D-Jetronic load sensing and a smaller supercharger pulley producing 10 psi (0.7 bar). These updated 4A-GZE motors were rated at 165 PS (121 kW) and 210 N·m (155 ft·lbf) for the 1990/1991 AE92 Corolla and 170 PS (125 kW) for the AE101.

The 4A-GZE is also popular for turbo conversions, as many parts do not need to be modified to support the extra boost.[16]

Applications:

* AE92 Corolla 1987–1991 (Japan only)
* AE101 Corolla 1991–1995 (Japan only)
* AW11 MR2 1986–1989 (1988-1989 only in North America)
* AE92 Sprinter 1987–1991 (Japan only)
* AE101 Sprinter 1991–1995 (Japan only)

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-05-11, 16:42
Το avatar του χρήστη Pantelis
Pantelis Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2004
Μοντέλο: celica gt4 Starlet gt
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 601
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 314
Pantelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
το φορουσαν ομως και πολλά άλλα αμάξια, δλδ το ιδιο ακριβως μοτερ είναι τοποθετημένο διαφορετικά?

4A-GZE

The 4A-GZE (produced in various forms from 1986 through 1995) was a supercharged version of the 4A-GE. Based on the same block and cylinder head, the 4A-GZE engine was equipped with a Roots type supercharger producing 8 psi (0.6 bar) peak manifold pressure, and the compression ratio was lowered to 8:1 with the use of forged and dished pistons. Although fitted with upgraded pistons they still had the same ports, valve timing and head gasket as the naturally aspirated 4A-GE engine, although T-VIS was omitted. It was used in the supercharged MR2 and in Japan-only FWD Corollas, rated at 145 PS (107 kW; 143 bhp) at 6,400 rpm and 190 N·m (140 ft·lbf) at 4,400. In 1990 it was updated with the "smallport" cylinder head, 8.9:1 compression, and MAP D-Jetronic load sensing and a smaller supercharger pulley producing 10 psi (0.7 bar). These updated 4A-GZE motors were rated at 165 PS (121 kW) and 210 N·m (155 ft·lbf) for the 1990/1991 AE92 Corolla and 170 PS (125 kW) for the AE101.

The 4A-GZE is also popular for turbo conversions, as many parts do not need to be modified to support the extra boost.[16]

Applications:

* AE92 Corolla 1987–1991 (Japan only)
* AE101 Corolla 1991–1995 (Japan only)
* AW11 MR2 1986–1989 (1988-1989 only in North America)
* AE92 Sprinter 1987–1991 (Japan only)
* AE101 Sprinter 1991–1995 (Japan only)

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
εγω απλα σου εξηγησα γιατι to toyota ειναι αναποδα...και σου εξηγω ατι το μοτερ τησ φωτο ειναι απο mr2...σκεψου να βρισκεσαι στο πισω μερος ενος Mr2 τοτε το toyota διαβαζεται κανονικα...απλα τωρα τοποθετηθηκε μπροστα...
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,28569388 seconds (80,93% PHP - 19,07% MySQL) with 32 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:09.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)