Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-04-11, 09:21
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 529
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης πολλοί μίλησαν και με στοιχεία και με μηχανήματα που τους έδειξαν οτι οι κινητήρες δεν θέλουν επιπλέον καυσιμο με αλλαγή μπεκ. Ουτε τα μπεκ δουλεύουν οριακά! Ο σχιστομάτης μπορεί κατι να ήξερε και έβαλε μεγαλύτερα μπεκ στον 1ΖΖ αλλά μάλλον δεν ήταν αυτός ο λόγος!

Οπότε δεν υπάρχει λόγος αγοράς μπεκ για να αλλαξουμε τα μαμα.

Επίσης η πράξη λεει οτι ο μεγαλύτερος αριθμός υπερκυβισμένων (είτε προγραμματισμένα είτε όχι και ειδικά στην Β.Ελλάδα) χρησιμοποιεί μαμα μπεκ και οσοι έβαλαν τα μεγαλύτερα (χωρίς πρόγραμμα) είχαν διαφορα προβλήματα!

Τέλος θα πω τις κουβέντες ενος προγραμματιστή δλδ πως το πρόγραμμα δεν βασίζεται μονο στην αυξηση βενζινης αλλα υπάρχουν και άλλοι τρόποι πολύ πιο σωστοί! Το "να δώσεις βενζίνη" για να ανεβασεις την ιπποδύναμη είναι ενας ευκολος τρόπος αλλα όχι ο σωστός!
Πάντως στου firebone τον emanage αν θυμάμαι καλά τα 1zz μπεκ φτάνανε στο 70%

Βάση του τύπου που λέει ο giannisgt τα 4zz μπεκ για 150 άλογα πρέπει να δουλεύουν γύρω στο 85%. Το νούμερο αυτό είναι πολύ οριακά safe.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν βάζεις μεγαλύτερα μπεκ χωρίς πρόγραμμα, αφού οι χρόνοι ψεκασματος και ο όγκος είναι διαφορετικά.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-04-11, 10:05
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων

Βάση του τύπου που λέει ο giannisgt τα 4zz μπεκ για 150 άλογα πρέπει να δουλεύουν γύρω στο 85%. Το νούμερο αυτό είναι πολύ οριακά safe.
76% βγαινει ρε συ. Πως το εβγαλες το 85%?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 10-04-11, 20:24
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
76% βγαινει ρε συ. Πως το εβγαλες το 85%?
76.7% για την ακριβεια!!!

Παντως παιδια μεχρι το 85 % δουλευουν super safe και safe μεχρι και 90-92!
Μην ξεχναμε πως μιλαμε για ποσοστα που δεν δουλευουν ολη την ωρα αλλα σε περιπτωσεις τερμα ΓΚΑΖΙ και πανω απο της 5000 στροφες!!!Πραγμα που συνολικα σε ενα αμαξι κυκλοφορησιμο σημαινει 5% των συνολικων του χιλιομετρων!
Δεν νομιζω κανεις να πηγαινει στα 10000 χιλ. που κανει τα 500 χιλιομετρα ΤΕΡΜΑ αλλα και να παει δεν εγκυμονει κανεναν μα κανεναν κινδυνο!
Και οπως ξαναειπαμε συμβουλευομαστε και εναν ειδικο(προγραμματιστη) για να επιβεβαιωσουμε αυτα που λεμε πισω απο το πληκτρολογιο!!!

Υ.Γ.Φανταστειτε οτι εγω στο Punto μου εχω 440 μπεκ και για τα σχεδον 300 αλογα τα δουλευω 93,7% και δεν εχω κανενα μα κανενα προβλημα οπως με διαβεβαιωσε και ο προγραμματιστης(OVERLOAD)!
Επισης παιζει ρολο και σε τι πιεση δουλευεις την αντλια βενζινης!Γιατι τα μπεκ μου για παραδειγμα βγαζουν 440cc στα 3 bar πιεσης της αντλιας βενζινης!Αν σηκωσω 3,5-4-5 bar καταλαβαινεται φιλοι μου οτι κερδιζω και αλλη παροχη χωρις κανενα προβλημα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 10-04-11, 11:13
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως στου firebone τον emanage αν θυμάμαι καλά τα 1zz μπεκ φτάνανε στο 70%

Βάση του τύπου που λέει ο giannisgt τα 4zz μπεκ για 150 άλογα πρέπει να δουλεύουν γύρω στο 85%. Το νούμερο αυτό είναι πολύ οριακά safe.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν βάζεις μεγαλύτερα μπεκ χωρίς πρόγραμμα, αφού οι χρόνοι ψεκασματος και ο όγκος είναι διαφορετικά.
Καταρχήν τα μπεκ από 4ΖΖ και 3ΖΖ να πουμε πάλι οτι είναι ΙΔΙΑ.

Κατά δευτερο, ποιος λεει, ποιο είναι το όριο για να δουλεύουν οριακά και με ασφάλεια τα μπεκ. Επειδή βλέπετε ενα μεγάλο ποσοστό δεν σημαίνει οτι δεν μπορουν να δουλεψουν σ΄ αυτό με ασφάλεια!
Εγώ ξαναλέω, οτι έχουμε πάρει ενδείξεις με όργανα (και στο δυναμομετρο και στον δρομο) οτι τα μπεκ φτάνουν και περισσεύουν για τις μετατροπές μας είτε σε προγραμματισμένα είτε σε απρογραμματιστα. Υπάρχουν αυτοκίνητα εδώ πάνω που δουλευουν ως υπερκυβισμένα με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με τα μαμα (4ΖΖ) μπεκ.
Επίσης οι περισσότεροι έχουμε μπεκ από 1ΖΖ και τα έχουμε στις αποθήκες και κάθονται!

Με λίγα λόγια αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως πρόκειται για μια άσκοπη αγορά η οποία πρέπει να συνοδευτεί αποκλειστικά με προγραμμα (επιπλέον έξοδα) και δεν προσφέρει ΟΥΤΕ ασφάλεια, ΟΥΤΕ παραπάνω δύναμη.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υπερκυβισμός από 3zz σε 1zz... andreas_e12 TOYOTA COROLLA E 12 26 23-11-10 12:16
Υπερκυβισμός butlerakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 06-12-09 22:06
Υπερκυβισμός!!! Ayrton SUPPORT 78 20-02-08 23:20
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης – Βιβλία – Εκπαίδευση(;) kyro SUPPORT 8 22-09-07 09:15
Υπερκυβισμός toyota mania ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 05-01-05 17:37



Page generated in 1,17508698 seconds (87,63% PHP - 12,37% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)