Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 09-04-11, 07:54
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 529
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Ο τύπος είναι μια εκτίμηση. Τα μπεκ στο 1ζζ είναι 280άρια και στο 4ζζ 220άρια.

Μιχάλη τα έχουμε πεί άπειρες φορές τι να κάνεις. Ξερεις και έχεις δεί.

Φίλε mlt184. Τα άλογα στα υπερκυβισμένα που έχεις δει είναι πάντα safe. Ένα ολοκληρωμένο υπερκυβισμένο με στροφαλο, μπιέλες, πιστόνια, μπεκ, πολλαπλή-πεταλούδα, ολόκληρη εξάτμιση με χταπόδι, μπεκ και φυσικά πρόγραμμα μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει τα 160 άλογα και τα 18 κιλά ροπής.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-04-11, 11:21
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα άλογα στα υπερκυβισμένα που έχεις δει είναι πάντα safe. Ένα ολοκληρωμένο υπερκυβισμένο με στροφαλο, μπιέλες, πιστόνια, μπεκ, πολλαπλή-πεταλούδα, ολόκληρη εξάτμιση με χταπόδι, μπεκ και φυσικά πρόγραμμα μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει τα 160 άλογα και τα 18 κιλά ροπής.
στο περιπου δηλαδη με 3500 εχεις ενα πολυ δυνατο 14αρη δηλωμενο και πανω απ ολα safe μοτερ.....μονοδρομος μου φαινεται ο υπερκιβισμος γι αυτον τον τυπο κινητηρα...αν προσθεσεις και τα λεγομενα οσον προγραμματισαν οτι καινε και λιγοτερο στο ταξιδι....επισης την παραπανω βελτιωση λετε σαν 3ου σταδιου??
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-04-11, 13:11
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο περιπου δηλαδη με 3500 εχεις ενα πολυ δυνατο 14αρη δηλωμενο και πανω απ ολα safe μοτερ.....μονοδρομος μου φαινεται ο υπερκιβισμος γι αυτον τον τυπο κινητηρα...αν προσθεσεις και τα λεγομενα οσον προγραμματισαν οτι καινε και λιγοτερο στο ταξιδι....επισης την παραπανω βελτιωση λετε σαν 3ου σταδιου??

Το καλο με τον υπερκυβισμο ειναι οτι δεν χρειαζεται να τα κανεις ολα μαζι.Αλλαζεις τα εντοσθια κι αν δεν εχεις αλλα λεφτα μπορεις αργοτερα να βαλεις τα υπολοιπα,οπως πολλαπλη-πεταλουδα,προγραμμα,εξατμιση,χταποδια,καλαμαρια(αν κανεις νυστεια )
Δεν παθαινει τιποτα!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-04-11, 16:41
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 384
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο περιπου δηλαδη με 3500 εχεις ενα πολυ δυνατο 14αρη δηλωμενο και πανω απ ολα safe μοτερ.....μονοδρομος μου φαινεται ο υπερκιβισμος γι αυτον τον τυπο κινητηρα...αν προσθεσεις και τα λεγομενα οσον προγραμματισαν οτι καινε και λιγοτερο στο ταξιδι....επισης την παραπανω βελτιωση λετε σαν 3ου σταδιου??
3.500 είναι λίγα..Κοντά στα 3.000 πάνε μόνο τα μέταλλα και η εργασία.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-04-11, 16:56
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ολα τα εντοσθια εχουν 2000 χωρις την εργασια, εισαγωγη,πεταλουδα, χταποδι και προγραμμα, τουλαχιστον ετσι λενε τα παιδια σ ενα excel που ειχε ανεβει, νομιζω ο mad το ειχε ανεβασει...το ανεβαζω κι εγω για να μου πειτε αν εχει αλλαξει κατι, να συμπληρωσω οτι μπιελες μπορεις ν αφησεις και 1,4 η' 1,6 για μεγαλυτερη συμπιεση και να γλυτωσεις κι απο εκει εξοδα...
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: zip υπερκυβισμός.zip (6,4 KB, 3 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 09-04-11, 17:50
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 384
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184 Εμφάνιση μηνυμάτων
ολα τα εντοσθια εχουν 2000 χωρις την εργασια, εισαγωγη,πεταλουδα, χταποδι και προγραμμα, τουλαχιστον ετσι λενε τα παιδια σ ενα excel που ειχε ανεβει, νομιζω ο mad το ειχε ανεβασει...το ανεβαζω κι εγω για να μου πειτε αν εχει αλλαξει κατι, να συμπληρωσω οτι μπιελες μπορεις ν αφησεις και 1,4 η' 1,6 για μεγαλυτερη συμπιεση και να γλυτωσεις κι απο εκει εξοδα...
Λάθος..πιστόνια μπορείς να αφήσεις τα ίδια..
Οι τιμές πριν λίγες μέρες που κοιτούσα νομίζω έχουν ανέβει λίγο.
εισαγωγή-πεταλούδα 200 ευρώ
πρόγραμμα 300-450 ευρώ
εργασία 500 ευρώ
χταπόδι και full εξάτμιση 1000 ευρώ περίπου
μπέκ-100 ευρώ
Μαζεύονται φίλε πολύ πάνω από 3500 ευρώ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilotos7 : 09-04-11 στις 17:58.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 09-04-11, 17:55
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184 Εμφάνιση μηνυμάτων
ολα τα εντοσθια εχουν 2000 χωρις την εργασια, εισαγωγη,πεταλουδα, χταποδι και προγραμμα, τουλαχιστον ετσι λενε τα παιδια σ ενα excel που ειχε ανεβει, νομιζω ο mad το ειχε ανεβασει...το ανεβαζω κι εγω για να μου πειτε αν εχει αλλαξει κατι, να συμπληρωσω οτι μπιελες μπορεις ν αφησεις και 1,4 η' 1,6 για μεγαλυτερη συμπιεση και να γλυτωσεις κι απο εκει εξοδα...
Πιστόνια θέλεις να πεις, γιατί αν δεν αλλάξεις μπιέλες τότε δεν αλλάζεις την διαδρομή, οπότε δεν αλλάζεις τον κυβισμό!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 09-04-11, 18:00
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
sorry δικο μου το λαθοςεχω και με 24% τις τιμες και χωρις την εκπτωση που δινουν κατα περιοδους οι αντιπροσωπειες (το 15%) οπως και να 'χει παντως δεν ξεφευγουν κατα πολυ τα νουμερα, αν εχεις και δικο σου μαστορα τοτε την εχεις βγαλει αρκετα καλα....κατι τελευταιο,οι κατοχοι celica που εχουν "original" 1zz, τα ιδια πραγματα κανουν??
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 16-04-11, 17:29
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 384
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα μπεκ στο 1ζζ είναι 280άρια και στο 4ζζ 220άρια.
Σήμερα κοίταξα τα μαμά μπέκ από το δικό μου που είναι 3ΖΖ.Γράφοντας τον κωδικό που έχουν πάνω τους στον ''θείο γούγλη''(google) είδα πως τα μπέκ που έχουν τα 3ΖΖ είναι 182cc...Οπότε τα 220cc για το 4ΖΖ δεν νομίζω να ισχύει..Όσοι τα έχετε στο ''ράφι'' δείτε με τον κωδικό τι θα σας βγάλει..
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-05-11, 20:23
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μετα απο ενα χρονο περιπου συμβιωσης με το υπερκυβισμενο μοτερ προσεξα οτι το ποδι μου βαρυνε πολυ σε σχεση με πριν που ηταν 1400...Και με τετοιες τιμες στην βενζινη αδειαζω το ντεποζιτο και ταυτοχρονα το πορτοφολι μου πολυ πιο γρηγορα.

Σαν 1400 ειχα ενα τελικο που εκανε ενα θορυβο που ηταν στο οριο για μενα σε ενταση.Το ποδι ομως ηταν ελαφρυ αφου δεν ηθελα να κανω βαβουρα και να μου λενε οτι δεν παει βημα.Το ντεποζιτο αργουσε να αδειασει και με μισο ντεποζιτο την εβγαζα 2 βδομαδες.
Οταν εβαλα ομως το υπερκυβισμενο μοτερ ο θορυβος της εξατμισης ανεβηκε πολυ σε σημειο να μου παιρνει το κεφαλι κι ετσι εβαλα τελικο απο TS.Το αμαξι παει πια σβελτα και ακομα το χαιρομαι και το ευχαριστιεμαι καθημερινα σα να μη περασε ουτε μια μερα απο τοτε που το εβαλα.
Ετσι το ποδι τωρα πια εχει βαρυνει πολυ και το αμαξι μολις ζεσταθει πηγαινει σε γρηγορους ρυθμους συνεχεια.

Ολα αυτα μεχρι να φτασει ο δεικτης της βενζινης στα 2 κουτακια πριν το Ε.Εκει ειναι το ψυχολογικο οριο το δικο μου.Το ποδι ελαφραινει αυτοματα και το αμαξι κινειται σε ρυθμους Hyundai Atos.

Συμπερασμα:Δεν επρεπε να βγαλω το τελικο!Μπορει να ειχα πονοκεφαλους αλλα δεν ειναι οι ιδιοι οπως τωρα που σκεφτομαι που να βρω λεφτα να το φουλαρω.

Υγ.Το συγκεκριμενο γραφτηκε μεταξυ σοβαρου κι αστειου σε μια στιγμη βαρεμαρας.Το αμαξι καιει αρκετα αμα το πατας σε σχεση με πριν ειναι η αληθεια αλλα ειναι σα να οδηγαω αλλο αμαξι.Σε ταξιδια ειδικα το ευχαριστιεμαι απιστευτα (μεχρι να φτασει στο ψυχολογικο οριο ο δεικτης της βενζινης) κι ας καιει παραπανω.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υπερκυβισμός από 3zz σε 1zz... andreas_e12 TOYOTA COROLLA E 12 26 23-11-10 12:16
Υπερκυβισμός butlerakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 06-12-09 22:06
Υπερκυβισμός!!! Ayrton SUPPORT 78 20-02-08 23:20
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης – Βιβλία – Εκπαίδευση(;) kyro SUPPORT 8 22-09-07 09:15
Υπερκυβισμός toyota mania ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 05-01-05 17:37



Page generated in 1,21272302 seconds (87,40% PHP - 12,60% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)