Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
01-03-11, 17:40
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-08-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
γεια μενα παιδια που ειχα στο 20ν 5 αρι μαπα ειναι ουτε την 2 δεν εγραφε και γενικα αργουσε,γιατι τα 20ν ειναι 6 στροφων και πανω,μετο που εβαλα 6 αρι,που το κορολλα ειναι 1125 κιλα,σε εκεινησης με αμαξια ραλλυ σαχο σταρλετ τουρπο,που ειναι ολλα 900 κιλα 1,2, δεν με ειχαν ποτε ..και μου εχει κατι εντυπωσει.αλλο αμαξι .μετο 6 ολλοι λενε οτι υπαρχει θεμα αμα εισαι κουλος και αγαρπος σιγουρα θα κανει μπαμ.και παντα να εχεις καλες βαλβολινες...
|
|
απαντηση |
|
01-03-11, 18:06
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Παντα ειχα την αισθηση οτι το BZR φοραει το ιδιο 6ταχυτο σαζμαν με το G6 αλλα μολις το κοιταξα στο προγραμμα της TOYOTA και ειναι διαφορετικα...Το BZR εχει αλλη κλιμακωση, πιο κοντη λογικα...
|
01-03-11, 21:30
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2009
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μαλλον πρεπει να το σκεφτω λιγακι παραπανω γιατι ενα πραγμα που δε μπορω ειναι το μη αξιοπιστο αμαξι. αν υπολογισω κ ποσο καφρος ειμαι κατα πασα πιθανοτητα θα το σπασω συντομα. αν κ με τρωει λιγο το BZR χα χα χα
σας ευχαριστω πολυ ολους
|
01-03-11, 21:45
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-04-2009
Περιοχή:
Ίλιον
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
,βεβαια αν εισαι ευθειακιας μεινε με το πενταρι γιατι το 6αρι ειναι ιδανικο για πιστες και αναβασεις γιατι εισαι παντα 1000 με 1500 στροφες πανω απο τα αλλα,αρα εισαι συνεχεια με στην ροπη!
|
θελω να πω κατι σε αυτο.... Εγω προσωπικα με το 6αρι σε 3ζζ, σε στροφες πολλες φορες μου σπαει τα νευρα... Εκει που χωνεσε και τα δινεις ολα , ξεκιναει ο κοφτης.. και αναγκαζεσε και αλλαζεις πανω στην στροφη.. Δν εχω οδηγησει corollaki με 5 αρι να το χωνω αλλα πιστευω οτι αν ειχε μια δυνατη δευτερα που να τελειωνει στα 120 (χωρις να κρεμαει) θα ηταν πιο ιδανικο..
|
01-03-11, 22:24
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
6200 που εχει κοφτη το 3ΖΖ ειναι σχετικα λιγες στροφες ,αν στροφαρες μεχρι 6700 οπως το 1400,θα ταν καλυτερα τα πραγματα...,οποτε ισως εχεις δικιο για το 5αρι σαζμαν ,μιλωντας με επιφυλαξη...
|
|
απαντηση |
|
02-03-11, 01:45
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
6200? εμενα 3ΖΖ εχει και ''χτυπαει'' κοφτη 6700...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,13416290 seconds (77,91% PHP - 22,09% MySQL) with 35 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:25. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|