Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
 |

27-02-11, 17:36
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.877
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με προβλημάτισες και εμένα...
Αλλά επειδή δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο προηγούμενος και σε συνεννόηση με την αντιπροσωπεία άλλαξέ τα όλα
|

27-02-11, 18:07
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ αν και δεν είμαι κάτοχος TS αλλά ενός απλού Ε12 θα σου πρότεινα να αλλάξεις μόνο τα "υγρά" δλδ τα λάδια, τις βαλβολίνες και τα υγρά φρένων. Όλα τα υπόλοιπα, 10 χρόνια να το είχες αφού δεν έχουν φτάσει στα χλμ τους άφησέ τα!
Επέλεξε ένα καλό λάδι, βαλβολίνες και ΤΟΥΟΤΑ υγρά φρένων, εναν οπτικό έλεγχο τα υπόλοιπα και καθάρισες κατα την γνώμη μου! Αυτό θα έκανα και εγώ αν ήμουν στην θέση σου!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|

27-02-11, 18:38
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-02-2009
Περιοχή:
ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρωτα απο ολα θα αλαξεις βιδες ΛΙΦΤ (κοστιζουν 1ε και οι δυο)μετα φιλτρο βενζινης στα γιαπονεζικα μοντελα ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ και μετα ολα τα υπολοιπα
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van
|

27-02-11, 18:58
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makatos3sgte
Πρωτα απο ολα θα αλαξεις βιδες ΛΙΦΤ (κοστιζουν 1ε και οι δυο)μετα φιλτρο βενζινης στα γιαπονεζικα μοντελα ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ και μετα ολα τα υπολοιπα
|
Αυτές οι βίδες ΛΙΦΤ,αλλάζουν εύκολα???
|

28-02-11, 08:33
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-02-2009
Περιοχή:
ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TmNemesis
Αυτές οι βίδες ΛΙΦΤ,αλλάζουν εύκολα???
|
Ναι αλλαζουν πολυ ευκολα αν οι παλιες ειναι ενταξει συχνα ομως και ειδηκα στα pro/fl κοβονται μεσα και αν εισαι τυχερος και δεν καρφωση βαλβιδες βγαινουν δισκολα το part num 90105-06293
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van
|

28-02-11, 16:00
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μετά από μια μικρή έρευνα αγοράς βρήκα τα εξής(όλα από Ελλάδα):
-Λάδια MOTUL 8100 X-CESS 5w-40 -> 37,5Ε/5λίτρα ή 15Ε/2λίτρα.= 37,5Ε ή 45Ε
-Βαλβολίνες MOTUL 300 GEAR 75w-90 -> 25Ε/1λίτρο. = 75Ε
-Μπουζί ιριδίου DENSO IK20 -> 12,50Ε/τεμ. = 50Ε
Για το κιβώτιο ισχύει ότι θέλει 2,3lit?
Για τον κινητήρα είναι 4,4lit με φίλτρο & 4,2lit χωρίς φίλτρο.
Ξέρει κανένας κωδικούς ή κάποιο link για φίλτρο καμπίνας(ενεργού άνθρακα) & φίλτρο λαδιού(TRD ή οτιδήποτε άλλο).
|

28-02-11, 16:10
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα έχω βάλει το έκανα παραγγελία ειναι ακριβό (δέν θυμάμε τιμή)
φίλτρο λαδιού TRD αν βρείς θέλω και εγώ
βαλβολίνες δέν έχω αλλάξει είμαι πολύ  με αυτές που έχει
σε συνδυασμό με το ΤΤΕ Q/S
το έχω 6 χρόνια και πάω στα 7 και είναι σάν να το πήρα εχθές
(αίσθηση σασμάν) σφικτό και ακριβές..............
|
 |
|
 |

27-02-11, 21:50
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Εγώ αν και δεν είμαι κάτοχος TS αλλά ενός απλού Ε12 θα σου πρότεινα να αλλάξεις μόνο τα "υγρά" δλδ τα λάδια, τις βαλβολίνες και τα υγρά φρένων. Όλα τα υπόλοιπα, 10 χρόνια να το είχες αφού δεν έχουν φτάσει στα χλμ τους άφησέ τα!
Επέλεξε ένα καλό λάδι, βαλβολίνες και ΤΟΥΟΤΑ υγρά φρένων, εναν οπτικό έλεγχο τα υπόλοιπα και καθάρισες κατα την γνώμη μου! Αυτό θα έκανα και εγώ αν ήμουν στην θέση σου!
|
Και εγώ συμφωνώ με τον Σωτήρη. Καλό φουλ συνθετικό λάδι, βαλβολίνες (εγώ έχω βάλει MOTUL οι οποίες είναι καλές αλλά αργούν να ζεσταθούν), υγρά φρένων. Για τις βίδες του lift που ειπώθηκε, φαντάζομαι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να μην ήξερε ακριβώς τι είναι το lift... Αλλά αφού θα πας που θα πας για service, άλλαξέ τες, πολύ μικρό το κόστος. Θέλω και εγώ να τις αλλάξω γιατί δεν το έχω κάνει ακόμα...
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,27698398 seconds (82,23% PHP - 17,77% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:34. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|