Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
απαντηση
  #1  
Παλιά 14-02-11, 20:38
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Αυτο που σου λεω ειναι σιγουρο, αλλα δες το και μονος σου...
-SB164ZEB...
-8/2000 μοντελο
-Liftback 1600 VVT-i
-3zzfe
-Ειναι Βρετανικο limited edition...δεν ειναι Ιαπωνικο και εχουν κυκλοφορησει πολυ λιγα τετοια ολοιδια στην Ελλαδα...Ειχαν πολυ καλυτερο εξοπλισμο τα Βρετανικα limited...Ομως ηταν πιο ευπαθη...Τα γιαπωνεζικα ηταν πιο σκυλια αλλα πιο λιτα στο σαλονι τους...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 14-02-11, 21:20
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που σου λεω ειναι σιγουρο, αλλα δες το και μονος σου...
-SB164ZEB...
-8/2000 μοντελο
-Liftback 1600 VVT-i
-3zzfe
-Ειναι Βρετανικο limited edition...δεν ειναι Ιαπωνικο και εχουν κυκλοφορησει πολυ λιγα τετοια ολοιδια στην Ελλαδα...Ειχαν πολυ καλυτερο εξοπλισμο τα Βρετανικα limited...Ομως ηταν πιο ευπαθη...Τα γιαπωνεζικα ηταν πιο σκυλια αλλα πιο λιτα στο σαλονι τους...
keichi G6 ειναι και το δικο σου? δεν φορας ιδιες διαστασεις με τα ιαπωνικα??
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #3  
Παλιά 14-02-11, 21:55
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Με το 5αρι κιβωτιο ειναι. Η διαμετρος της δισκοπλακας κατα 99% ειναι ιδια ομως εχει αλλη δαγκανα...Και γενικα εχει αλλους μηχανισμους καλυτερους αλλα λιγοτερο αξιοπιστους...Το ιαπωνικο με το βρετανικο (ειδικα στις 111) ειναι η μερα με τη νυχτα...Εχουν τεραστιες διαφορες...Ειναι σαν δυο ξενα αμαξια που απλα μοιαζουν...Αμα αρχισω να γραφω τις διαφορες δε φτανει ουτε βιβλιο ολοκληρο...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 14-02-11, 22:10
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Με το 5αρι κιβωτιο ειναι. Η διαμετρος της δισκοπλακας κατα 99% ειναι ιδια ομως εχει αλλη δαγκανα...Και γενικα εχει αλλους μηχανισμους καλυτερους αλλα λιγοτερο αξιοπιστους...Το ιαπωνικο με το βρετανικο (ειδικα στις 111) ειναι η μερα με τη νυχτα...Εχουν τεραστιες διαφορες...Ειναι σαν δυο ξενα αμαξια που απλα μοιαζουν...Αμα αρχισω να γραφω τις διαφορες δε φτανει ουτε βιβλιο ολοκληρο...
δεν το ηξερα αυτο......ελπιζω να μην εχεις μεγαλο προβλημα με ανταλακτικα....αν μπορουσες καποια στιγμη να μας δειξεις και με foto μερικες απο τις κυριες διαφορες (αν βεβαια φαινονται οπτικα!!) ...αυτα ..μην χαλασουμε και το topic, αν μπορεις ανοιξε ενα καινουριο topic μ αυτο το θεμα(αν δεν υπαρχει ηδη, αν και δε νομιζω...) νομιζω θα εχει μεγαλο ενδοιαφερον...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 14-02-11, 22:24
Το avatar του χρήστη SUKEYE
SUKEYE Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 31-10-2009
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 20
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
SUKEYE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Με το 5αρι κιβωτιο ειναι. Η διαμετρος της δισκοπλακας κατα 99% ειναι ιδια ομως εχει αλλη δαγκανα...Και γενικα εχει αλλους μηχανισμους καλυτερους αλλα λιγοτερο αξιοπιστους...Το ιαπωνικο με το βρετανικο (ειδικα στις 111) ειναι η μερα με τη νυχτα...Εχουν τεραστιες διαφορες...Ειναι σαν δυο ξενα αμαξια που απλα μοιαζουν...Αμα αρχισω να γραφω τις διαφορες δε φτανει ουτε βιβλιο ολοκληρο...
Για του λόγου το αληθές...

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Untitled.jpg
Εμφανίσεις:  33
Μέγεθος:  124,9 KB
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-02-11, 22:42
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το κοίταξα στο Toyota EPC, όπως τα λέτε είναι! γιαυτό έχει πρασινα τακάκια! σε εμάς η Toyota έχει τα μπλέ και τα μουσταρδί της Aisin.
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #7  
Παλιά 15-02-11, 00:48
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Η δικη μου edition Corolla σε σχεση με τα γιαπωνεζικα εχει απ τη μανα του(oποτε μπορεσω και αν μαθω πως θα ανεβασω και photo):
- Το 99% των γνησιων ανταλλακτικων του ειναι αγγλικα και γαλλικα...Made in japan δε γραφει σχεδον πουθενα...
- Καταρχην βρετανικα εβγαιναν μονο ορισμενα LIFTBACK (4πορτα coupe οπως τα ελεγαν)...Τα sedan και τα hatchback ηταν μονο γιαπωνεζικα...
- Σφιχτοτερα αμορτισερ της Monroe (To γιαπωνεζικο εχει tokico)...
- Βελουδινο σαλονι
- Ημιαυτοματο κλιματισμο στανταρ...Στα γιαπωνεζικα ηταν A/C και πηγαινε εξτρα
- Πλευρικους αεροσακους (συνολο 4)
- ΑΒS και EBD
- Ηλεκτρονικο καντραν (χωρις ντιζα στο κοντερ) με ψηφιακο χιλιομετρητη
- Δυνατοτητα ηλιοροφης
- TVSS
- Θερμαινομενους καθρεπτες
- Θερμαινομενα καθισματα
- Λογοτυπο ''COROLLA'' στο πατακι του οδηγου
- Ραδιοκασσετοφωνο της Phillips με 6 ηχεια bose (το γιαπωνεζικο ειχε fujitsu ηχεια 4 νομιζω)
- Η κονσολα ειναι διαφορετικης σχεδιασης
Αυτα μπορεσαν να μου ερθουν τωρα στο μυαλο...
Αυτη η εκδοση που εχω ειναι πολυ ωραια εκδοση ηταν πολυ μπροστα το αμαξι για την εποχη του και πραγματικα το καμαρωνω να το οδηγαω λογω της μοναδικοτητας του...Ενα απ τα μελανα του σημεια ομως ειναι οτι ειναι φοβερα ζημιαρικο...Πολυ ευπαθες αυτοκινητο που μαλλον alfa romeo θυμιζει παρα toyota...Εδω και 11 χρονια που το εχω εχουν αλλαχτει σχεδον τα παντα διακοπτακια, χειριστηρια, απιστευτα πραγματα μιλαμε...Χαλανε πραγματα στ ξεκαρφωτο...Φοβερα πολυεξοδο...Ηταν πολυ ευαισθητα αυτα τα μοντελα...Τα γιαπωνεζικα ηταν σκυλακια...Και η τιμη αγορας του ηταν πολυ πιο ακριβη απ το γιαπωνεζικο...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 15-02-11, 01:58
Το avatar του χρήστη tasosg697
tasosg697 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2010
Μοντέλο: COROLLA G6\COROLLA E101
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
tasosg697 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια επειδη εδω και λιγο καιρο προμηθευτικα ακρα και δισκοφρενα γισ την g6 μου που εχει ταμπουρα ειμαι και εγω στο ψαξιμο .. επειδη λοιπον και οι μπροστινες μου εχουν στραβωσει ειπα να κανω ενα γενικο update στα φρενα.. οποτε ειμαι στο ψαξιμο για μπρος πισω δισκους τακακια.. τι εχετε να προτεινεται για σκληρη χρηση?? εννοωντας βουνισιες διαδρομες οπου εκει συνηθως τρωει πολυ κυνηγι .. και φρεναρισματα απο 180+++++...?? γενικοτερα τι τακακι πρεπει να επιλεξω?? μαλακο σκληρο?? δισκους απλους?? τρυπες χαραξη?? ενημερωτικα καποια στιγμη μπροστα θα μπουν 4πιστονα brembo οπως στην 101 μου.. και θα φορεθει 4efte.. το εχω στο υπογειο.. απλα επειδη μεχρι να γινρι οπως το θελω για να το βαλω πανω θα περασει αρκετος καιρος δεν με παιρνει αλλο.. για δισκους niippon μου εχουν πει καλα λογια .. τι λετε??
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E 12 439 06-03-21 19:23
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*101 160 19-11-08 22:51
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*90 21 13-04-07 16:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA AE86 2 06-10-05 11:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA KE 70 0 31-12-04 14:12



Page generated in 0,54327202 seconds (91,14% PHP - 8,86% MySQL) with 39 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:10.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)