Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-01-11, 15:59
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια επειδη εγω δεν θα ειμαι στην πιτα (παει και το φλουρι..) να βοηθησω να ξεμπερδεψουμε καποια πραγματα:
1. Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να επιβραδυνει απο τα 100 χλμ σε σταση σε 1 ή2 ή3 sec. Αμα ηταν ετσι θαχαν φυγει τα σωβρακα μας απο το παρμπριζ...
2. Πηγαινοντας με 5η και 100 χλμ και πατωντας τερμα φρενο με ενεργοποιηση του abs (αυτα δεν ειναι λαστιχα ρε παιδια, εχουν βγει τα λινα...) τοτε:
α. με πατημενο το συμπλεκτη το μοτερ γουργουριζει στις 1000 στροφες (λιγο παραπανω απο το κανονικο ρελαντι) και εμεις λεμε το "πατερ ημων"
β. χωρις πατημενο συμπλεκτη και εφοσον το ποδι μας ειναι μονο στο φρενο, τοτε η δυναμη πεδησης ειναι τοσο ισχυρη που πρακτικα οι στροφες του κινητηρα δεν εχουν καμμια επιπτωση. Προσοχη ομως αν στιγμαια μπλοκαρει ο τροχος (πο δεν το γλυτωνεις) πιθανως στο τελος του φρεναρισματος να σβησει και ο κινητηρας.
3. Το φρεναρισμα με κατεβασμα ταχυτητας (η ΚΑΛΥΤΕΡΗ μεθοδος) εχει το εξης πλεονεκτημα: Καταρχην δοκιμαστε στο δρομο σε πορεια με 5 και 100 χλμ να κατεβασετε σε 4 ή 3 χωρις να ακουμπησετε γκαζι...θα δειτε το αμαξι να μπρουμιτιαζει..να κοβει δλδ αποτομα (μην αφησετε τελειως ξερα το συμπλεκτη να μην κανετε και καμμια ζημια...). Αυτο συμβαινει διοτι ενω κινεισαι με την πεταλουδα στα 30% απο την πληρως ανοιγμενη θεση και με 3000 στροφες, ξαφνικα κατεβαζοντας πχ σε 4 παμε στις 3700 (ε δεν θυμαμαι και ακριβως...), αλλα πλεον η πεταλουδα (αφου δεν παταμε γκαζι) ειναι σε ακομα χειροτερη θεση (ας πουμε 10%) πραγμα που σημαινει οτι ο κινητηρας φρεναρει (αφου δεν περναει αερας=δεν περναει καυσιμο) αρα αφου δεν παταμε συμπλεκτη το "κοψιμο" αυτο περναει μεσω του κιβωτιου στους τροχους αρα τους επιβραδυνει...
Συνοψιζοντας σε περιπτωση πανικου το καλυτερο ειναι ΤΕΡΜΑ φρενο, προσευχες και αν μας παει στο μυαλο (ή καλυτερα αν εχουμε πλεον την εμπειρια να το κανουμε αυτοματα) κατεβασμα ταχυτητων (το σημειο που κατεβαζουμε ειναι το σημειο που θα ανεβαζαμε σε επιταχυνση στις 5500 στροφες περιπου).
Ελπιζω να εγινα κατανοητος...ειμαι ψιλοτρελλος το ξερω, αλλα ειχα μεγαλο παθος με αυτα (και σπουδαγμενος στο ΕΜΠ!)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LIAKOYRAS : 24-01-11 στις 16:15.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-01-11, 18:15
Garazakias Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 51
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 204
Garazakias είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλα ολα αυτα που λετε αλλα εμενα με εσωσε το χειροφρενο γτ αν περιμενα να με σταματησει το ABS....θα ειχαμε κλαματα.....

και Τελικα, ΝΑΙ, τα auris εχουν προβλημα με το ABS τους!
εκανα σημερα δοκιμη με auris φιλου αφου πρωτα τσεκαρα λαστιχα-πιεση και εκανα και ζεσταμα στα ελαστηκα.....

βασικα, ο δρομος ηταν βρεγμενος αλλα η ασφαλτος ηταν καλης ποιοτητας, αλλα αυτο δεν παιζει ρολο.... οδηγουσα με 60km/h και οταν πατησα αποτομα το φρενο ηταν σαν να παταω συμπλεκτη.... ελεος....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
απενεργοποιηση beep DIM71 TOYOTA COROLLA E15 7 28-06-10 19:34
Απενεργοποιηση immobilizer? Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 29-05-04 01:59



Page generated in 0,19036293 seconds (77,98% PHP - 22,02% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)