Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vicbar
Για μενα Yamaha και παντα Yamaha,κατ'αρχην ειναι αδελφη της Toyota,συνεργαζονται και φτιαχνουν κινητηρες μαζι.Απο θεμα κινητηρα ειναι No.1 σε ολο το κοσμο.
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 588
χαχαχα τι προσπαθεις να κανεις Πανο? Αντιστροφη ψυχολογια?? που εκπαιδευτηκες? χαχα! ειμαι σε τρομερο διλημμα γιατι μ=σε μια γρηγορη αναζητηση που εκανα βρηκα του 06 και του 05 fazer στα 2500-3000 ενω τα χορνετ ξεκιναν απο 4000 του 07 που μου αρεσει.!!!!
Μηνύματα: 455
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
λοιπον, αν ss, στυλ cbr 600, gsxr 600, δε νομιζο να σε βολεπσει
μεσα στην πολη, γιατι εισαι και πσιλος.
καλιτερα παρε vstorm, fazer, transalp...
εμενα απο ολα αυτα μου αρεσει το fazer, αν και ειμαι hondakias!
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
θα θελες....
και θα το θελαν πολυ και οι 2 τους
"Yamaha and Toyota have a long history of co-operation, with Yamaha engineers having contributed to the design of several Toyota production motors. The earliest known collaboration between the two Japanese companies was the Toyota 2000GT sports car, jointly designed by Yamaha and Toyota engineers in the 1960s. This collaboration has produced engines like the 4AGE motors of the late 1980s and early-mid 1990s (found in some Corollas as well as Toyota Formula Atlantic open-wheel racers), and more recently the 2ZZ-GE found in the Toyota Celica and Lotus Elise. Toyota also owns roughly 4-1/2 percent of Yamaha Motor Company."
Μηνύματα: 723
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
εγω εχω να σου προτεινω και σαν νεος κατοχος της την kawasaki versys 650..ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και εχει τεραστια ροπη τελεια θεση οδηγησης και πολυ οικονομικη
Μηνύματα: 723
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
εκτος το τι ειναι οικονομικο δεν ειναι και ζημιαρικο..εμενα ειναι στο στρωσιμο ακομα(500 χλμ)και ανυπομονω να στρωθει να το τσιτωσω λιγο..αν και με το περιορισμο του στρωσιματος που εχει παλι συντριμια παει!!
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
λοιπον η επιλογη μηχανη ειναι σχετικα μεγαλο ζητημα.για μενα πρεπει να δεις πρωτα τι χρηση θα κανεις..τη θες για μεσα στη πολη?θα κανεις ταξιδια?μονοκαβαλος η δικαβαλος??το λεω αυτο γιατι αν πεις να κανεις ταξιδι μενα naked μηχανακι μονος διπλος πανω απο 140-150 το ξεχνας λογο αερα.εκτος του οτι ο συνεπιβατης δεν θα ειναι ανετος.ως ιδιοκτητης vstrom που συνηθως κυκλοφορω 2πλος εχω ακουσει τα καλυτερα για θεμα ανεσης του πισω ακομα κ σε συγκριση με varadero(δε ξερω αν ισχυει,δεν εχω ανεβει).απο κει κ περα αν οπως λες θες κατι στη κατηγορια gsr κλπ το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να κανεις μια βολτα κ να τα καβαλησεις να δεις ποιο σου "καθετε" καλυτερα.τελος το θεμα εμφανιση τιμη κ γκαζι ειναι καθαρα υποκειμενικο οποτε δε μπορω να βοηθησω,το μονο που εχω ακουσει ειναι καλα λογια για το gsr (γκαζι-πλαισιο κλπ) αλλα προσωπικα δε μαρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ!αυταααα...!!!
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!