Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |

24-11-10, 03:04
|
 |
|
|
Εγγραφή: 06-09-2007
Περιοχή:
Ρέθυμνο
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 218
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παντως απο οτι διαβαζω το FT-86 αναμενεται καθηστερισει αλλα 2 χρονια δηλαδη θα βγει στην παραγωγη το 2013
μεχρι τοτε εχω σκοπο να κρατισω το TS μου 
|
 |
|
 |

27-11-10, 10:59
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Άλλο ένα άρθρο
H Toyota, μετά την πτωτική πορεία που είχε τον τελευταίο χρόνο, χάνοντας τα σκήπτρα από την Hyundai, θέλει να κάνει την μεγάλη αντεπίθεση, αφού έχει προγραμματίσει να βγάλει στην αγορά 11 νέα και ανανεωμένα μοντέλα έως το 2012. Πως θα γίνει αυτό;
Απλά θα φέρει στην παραγωγή, όλα τα υβριδικά μοντέλα που παρουσίασε τα τελευταία χρόνια καθώς και με την προσθήκη υβριδικών εκδόσεων στα ήδη υπάρχων μοντέλα της. Τα υβριδικά όμως δεν αρκούν ώστε να δώσουν την λύση, και έτσι ήδη βρίσκεται στην φάση σχεδιασμού και υλοποίησης νέων αποδοτικότερων βενζινοκινητήρων τεχνολογίας turbo με άμεσο ψεκασμό και σύστημα start/stop. Τα ποια μοντέλα θα φορέσουν αυτούς τους κινητήρες, φυσικά δεν είναι ακόμη γνωστό, αλλά η λογική λέει ότι θα περάσουν σιγά σιγά, σε όλη την γκάμα των Ιαπώνων.
http://www.autoblog.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/201...ota-turbo.html
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|

27-11-10, 16:17
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
4EFTE μην περιμένετε.
Ακόμα κι αν βγει 1300άρι turbo (130-140ps), το πιο πιθανό είναι να μπει σε Auris, που σημαίνει οτι οι επιδόσεις θα γίνουν αξιοπρεπείς αλλά σε καμία περίπτωση στα επίπεδα Starlet turbo. Άλλα βάρη, άλλες καρότσες, άλλη φιλοσοφία, άλλες εποχές.
Απ' την άλλη θα μπορούσε να βγάλει ένα 1600άρη turbo κοντά στα 160-170 άλογα και να μπει σε καρότσα Yaris ή και Auris για να καλυτερέψουν οι επιδόσεις, αν και η τάση της εποχής είναι όσο το δυνατόν λιγότερη κατανάλωση.
|

27-11-10, 20:44
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω πάλι φίλε Αντώνη, διάβαζα ένα περιοδικό με αυτοκίνητα εχθές και είδα ότι όλα τα καινούργια μοντέλα πλέον, μικρα και μεγάλα, έχουν απίστευτες αποδόσεις και όλα πάνω από 100 ίππους και εργοστασιακούς! Σε κάποια φάση αισθάνθηκα λίγος με τα 97 μου εργοστασιακά άλογα.Polo 1.2 TSI 105ps!!! Μακάρι να κάνει κάτι η τουότα γι'αυτό!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18717694 seconds (78,92% PHP - 21,08% MySQL) with 31 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:22. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|