Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ναι, αυτο δεν σημαινει υδραυλικό τιμόνι αλλά και με ηλεκτρικη υποβοήθηση?
Μα δεν έχουμε πουθενά αντλία υδραυλικού τιμονιού ουτε και δοχείο για να συμπληρώσουμε υγρά. Επίσης οταν στρίβουμε το τιμόνι δεν υπάρχει ανέβασμα των στροφών οπως συμβαίνει με αυτά που έχουν υδραυλικό τιμόνι.
__________________ Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Μηνύματα: 2.877
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 518
Έχει δίκιο ο Σωτήρης το έψαξα και δεν δεν έχει υγρά. Είναι ηλεκτρικό με δικό του μοτερ και πλακέτα...
Αύριο θα πάρω τηλ όλες τις ΤΟΥΟΤΑ να ρωτήσω..
Σωτήρη σου έχει τύχει κάτι τέτοιο ή γνωρίζεις..