Φιλε malliaros ωραια τα γραφεις για την ατμοσφαιρα αν και τα 200 σε αυτα τα μοτερ ειναι παρα μα παρα πολυ δυσκολα και ειδικα για καθημερινη και βολταδικη χρηση!!!

Τωρα οσο αφορα την μετατροπη σε TURBO δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ πιο οικονομικο απο οτι η ατμοσφαιρα και αν αρχισω να γραφω ολα τα spec μιας σωστης μετατροπης για πολλα αλογα και αξιοπιστα το ΚΟΣΤΟΣ θα υπερβει την ατμοσφαιρα!Τωρα οτι με απλα πραγματα παιρνεις με την τουρμπινα πολλα αλογα ειναι αληθεια αλλα δεν ειναι παντα ολα τοσο ροδινα!!!Η τεχνογνωσια παντα χρειαζεται!!!Τωρα για την διαφορα turbo vs N/A ειναι ολα θεμα επιλογων , χρησης και το τι θες να κανεις και που θες να φτασεις!!!
