Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |

25-07-10, 17:44
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
είπα και καπου παραπάνω πως είχα πάρει για το σταρλετ μαζί με το βεντιλατερ με 50 ευρώ από μαντρά, και είναι παρόμοιου μεγέθους με της corolla!
|

27-07-10, 20:49
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Tελικα σημερα ελαβε τελος ο εφιαλτης μου.πηρα απο τον αντωνοπουλο ενα καινουριο ψυγειο υμιτασιον στα 70 ευρω το εβαλα απανω και ηρεμησα.βεβαια χωρις θερμοστατη γιατι λογο καλοκαιριου και υγραεριου θελω χαμηλες θερμοκρασιες.
|

27-07-10, 22:43
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν είναι σωστό να μην φτάνει το μοτέρ σου σε θερμοκρασίες λειτουργίας! αν δεν σου ανεβάζει θερμοκρασίες δεν έχεις πρόβλημα! Στην ανάγκη βάλε θερμοστατη που ανοίγει νωρίτερα, όπως έκανα εγώ.
|

28-07-10, 01:57
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Nικηφορε δεν εχω κανενα προβλημα.ο δεικτης ειναι παντα στην μεση αντε λιγο πιο κατω,οταν πλακονομαι παει στην μεση ακριβως και οταν ειμαι σε κατηφορα με 80χλμ και νεκρα τοτε πεφτει αναμεσα στο κρυο και την μεση.οσο εχεις ταχυτητα μεσα ειναι ελαφρα ενα κλικ πιο κατω απο την μεση.δουλευει παρα πολυ καλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν προκειται να βαλω θερμοστατη αν δεν πιασουν τα πρωτα κρυα.
Θερμοστατη για το δικο μου αν θυμαμαι καλα ειναι 57χιλιοστα και δεν βρηκα πουθενα κατω απο 82 βαθμους οπου και αν εψαξα.μονο σε ΤRD 71 βαθμων αλλα εκανε 90ευρω.
δουλευει πολυ ξεκουραστα το αμαξι και ετσι θα παραμεινει μεχρι να ερθουν τα πρωτα κρυα.
|
 |
Aπαντηση |
 |

28-07-10, 03:25
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Aπαντηση
Συμφωνω με τον Νικηφορο! Ο κινητηρας πρεπει να λειτουργει στην προκαθορισμενη απο τον κατασκευαστη θερμοκρασια λειτουργιας λογω ρυθμισης μιγματων,γωνια αβανς, κτλ ...Ενα αλλο σημαντικο ειναι να ΔΙΑΤΗΡΗΤΑΙ σταθερη η θερμοκρασια, αυτο πετυχαινει ο θερμοστατης...Και τελος ας μην ξεχναμαι και την θερμοκρασια λαδιου η οποια ειναι συναρτηση της θερμοκρασιας του αντιψυκτικου...Ολα αυτα πρεπει να ειναι σταθερα και να δουλευουν αρμονικα μεταξυ τους...Ας αφησουμε τα μηχανηματα εργοστασιακα στην ησυχια τους και ας τα θαυμαζουμε...Κατι παραπανω απο εμας ξερουν οι κατασκευαστες, δεν ειναι ξεκαρφωτοι...Για να τα κανουν ετσι σημαινει οτι ετσι ΠΡΕΠΕΙ να ειναι...Γνωμη μου...
|

28-07-10, 12:45
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνω και εγω μαζι σου αλλα γιατι η τοyota βαζει θερμοστατη 82 βαθμων και ερχεται μετα η TRD και σου λεει παρε εναν αλλον στους 71βαθμους ο οποιος ειναι καλυτερος γιατι το μοτερ δουλευει πιο ηρεμα και πιο δροσερα?
τεσπα ειναι μεγαλη κουβεντα αυτη και επι ευκαιρια του υγραεριου που εχω πανω θα μεινει ετσι να ειναι αρκετα πιο δροσερος ο κινητηρας τωρα το καλοκαιρι.
Εκτος αυτου δεν βρηκα πουθενα θερμοστατη με λειτουργια κατω απο τους 82 βαθμους.αν εβρισκα εναν στους 75-76 θα τον εβαζα ευχαριστως.
|
 |
Aπαντηση |
 |

28-07-10, 17:45
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Aπαντηση
Η TRD δινει τετοιους θερμοστατες οταν ο κινητηρας χρησιμοποιηται για αγωνιστικη χρηση, δηλαδη οταν ενας κινητηρας πολυ βελτιωμενος σε ιπποδυναμη και σκιζεται για ωρες στις 9500 στροφες οπως οι αγωνιστικοι 20βαλβιδοι( για αυτους προοριζονται οι εν λογω θερμοστατες)...Τοτε αλλαζουμε θερμοστατη διοτι σε αγωνιστικη χρηση αυξανονται τοπικα στο κινητηρα στιγμιαια οι θερμοκρασιες...Γι αυτο βαζουμε καμια 10αρια βαθμους χαμηλοτερο για να ειμαστε μεσα στο ορια...Στα αμαξια μας ειναι υπερβολη κατι τετοιο...Καλυπτομαστε ανετα απ το κατασκευαστη και για normal αλλα και για sport οδηγηση...Εκτος αν καποιος με παρα πολυ δυναμωμενο αμαξι(πχ τουρμπισμα) ειναι θαμωνας καμιας πιστας και το λιωνει...Εκει αλλαζουν τα δεδομενα...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18609595 seconds (80,56% PHP - 19,44% MySQL) with 36 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:49. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|