Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Σε 111 facelift 1.6 vvt-i liftback στις 100000 χλμ ετρεχε ποταμι το λαδι απ το καρτερ...
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Απο διακοπτακια,ρελεδακια,κορνες,ακρομπαρα,
|
καλά τι παρουσίασαν αυτά. Εγώ με 2 111 pro f/l και πολλά περισσότερα χλμ δεν είχα πρόβλημα ποτέ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
θερμοστατες,στραβες δισκοπλακες, αμορτισερ πορτμπαγκαζ, αισθητηρες λ, διακοπτη μηχανης, τσιμουχα στροφαλου, τρομπα τιμονιου και το χειροτερο που επαθα αλλα δεν το φτιαχνω, ρουλεμαν σαζμαν...
|
Θερμοστάτης μια φορά μου κόλλησε στα 180+χιλιάδες χιλιόμετρα.
Στραβές δισκόπλακες κάποια στιγμή θα συμβεί δεν το αποφεύγεις αλλά με λίγη προσοχή μπορείς να βγάλεις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Εγώ έχω αλλάξει δισκόπλακες στις 160-165.000 νομίζω.
Αμορτισέρ μπαγκάζ έχουν φάει τα ψωμιά τους σε μένα που έχω 200.000χλμ αλλά δεν είναι ακόμα για πέταμα. Μπορώ να τα ανεχτώ.
Αισθητήρα λ δεν έχω.
Διακόπτης μηχανής ποτέ.
Τσιμούχα στροφάλου έχει χτυπήσει και το δικό μου. Την έφτιαξα.
Τρόμπα τιμονιού ποτέ όπως και ρουλεμάν σασμάν ποτέ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Καιει και λαδι...Και αρκετα αλλα που δε θυμαμαι αυτη τη στιγμη...Απελπισια αυτο το αμαξι...Δε ξερω τι θα κανω ειλικρινα...
|
τα 111 pro f/l ΔΕΝ καίνε λάδι.
θα μπορούσες να το δώσεις το αμάξι αν σου έβγαλε τόσα προβλήματα. Ακόμα και τώρα μπορείς να βρεις κάτι πιο αξιόπιστο. Άλλωστε οι τιμές είναι στον πάτο...
Αν επίσης δεν κέρδισες τίποτα από την εγγύηση τόσα χρόνια και θες να κρατήσεις το αμάξι, καλό θα ήταν να ΜΗΝ το πας σε αντιπροσωπείες για οτιδήποτε παρουσιάζει...