Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|

30-06-10, 21:29
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
η διαφορα ειναι τεραστια,ειδικα στα corolla φαινεται πολυ,εγω για να προσπερασω σε εθνικη το κλεινω αλλιως δεν παει βημα,οχι οτι χωρις air codition παει αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
|
ποια εχεις την 1300 Jason?και εγω στην παλια ειχε οντως διαφορα αλλα στην VVTI που εχω τωρα η διαφορα ειναι μηδαμινη.
|
 |
|
 |

30-06-10, 21:38
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν ξέρω τι κάνει στην VVTI αλλά εμένα στην στρογγυλοφάναρη κόβει ΠΑΡΑ πολύ αισθητά παρόλο ότι έχω 4E-FTE. Βέβαια τουρμπίζω και φεύγω αλλά κόβει την σπιρτάδα της επιτάχυνσης του κινητήρα. Το ρελαντί το έχω βάλει στις 1100 στροφές όταν δουλεύει το A/C (τέρμα την ρύθμιση στην βαλβίδα του ρελαντί δλδ) ενώ κανονικά έχω 800στροφές. Βέβαια δεν δουλεύει συνέχεια, μετά την σωστή συνδεσμολογία που έγινε πέρσι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τα 24000 BTU σε αμάξι! δεν το πιστεύω με τίποτα! απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο! ο αδερφός μου είναι ψυκτικός και είπε ότι είναι αδύνατον, αν και δεν ξέρει σε πόσο αντιστοιχεί. Όπως ειπώθηκε παραπάνω το μηχάνημα βάζει μαζί και λαδάκι και αναμυγνίεται το φρέον οπότε δεν μπορούμε να βάζουμε απλά φρέον από μπουκάλα αλλιώς θα μπορούσε να το κάνει και ο αδερφός μου στα δικά μας. Το μόνο που μπορουμε να κάνουμε είναι να ελέγξουμε την πίεση των κυκλωμάτων όμως (υψηλής και χαμηλής πίεσης). Επίσης να συμπληρώσω επειδή μου έχει τύχει 2 φορές στο σταρλετ, αν χάσουμε φρέον και πέσει η στάθμη τότε δεν δουλεύει ο κομπρέσορας δλδ δεν ξεκινάει και αναβοσβήνει το κουμπί A/C, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει και με κάποια καμμένη ασφάλεια.
|
 |
|
 |

30-06-10, 21:45
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δεν ξέρω τι κάνει στην VVTI αλλά εμένα στην στρογγυλοφάναρη κόβει ΠΑΡΑ πολύ αισθητά παρόλο ότι έχω 4E-FTE. Βέβαια τουρμπίζω και φεύγω αλλά κόβει την σπιρτάδα της επιτάχυνσης του κινητήρα. Το ρελαντί το έχω βάλει στις 1100 στροφές όταν δουλεύει το A/C (τέρμα την ρύθμιση στην βαλβίδα του ρελαντί δλδ) ενώ κανονικά έχω 800στροφές. Βέβαια δεν δουλεύει συνέχεια, μετά την σωστή συνδεσμολογία που έγινε πέρσι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τα 24000 BTU σε αμάξι! δεν το πιστεύω με τίποτα! απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο! ο αδερφός μου είναι ψυκτικός και είπε ότι είναι αδύνατον, αν και δεν ξέρει σε πόσο αντιστοιχεί. Όπως ειπώθηκε παραπάνω το μηχάνημα βάζει μαζί και λαδάκι και αναμυγνίεται το φρέον οπότε δεν μπορούμε να βάζουμε απλά φρέον από μπουκάλα αλλιώς θα μπορούσε να το κάνει και ο αδερφός μου στα δικά μας. Το μόνο που μπορουμε να κάνουμε είναι να ελέγξουμε την πίεση των κυκλωμάτων όμως (υψηλής και χαμηλής πίεσης). Επίσης να συμπληρώσω επειδή μου έχει τύχει 2 φορές στο σταρλετ, αν χάσουμε φρέον και πέσει η στάθμη τότε δεν δουλεύει ο κομπρέσορας δλδ δεν ξεκινάει και αναβοσβήνει το κουμπί A/C, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει και με κάποια καμμένη ασφάλεια.
|
Nικηφορε δοξα τον θεο μια χαρα παει.το κοψιμο που νιωθω ειναι ελαχιστο 1η,2α,3η και απο την 3η και μετα καταλαβαινεις οτι εχεις A/C αφου αργει λιγο παραπανω να γεμισει.Καλα εμενα δεν με πολυ απασχολει να πω την αληθεια αρκει να εχω ψυξη.
Σε οτι αφορα το φρεον που ειπες δεν αξιζει καν τον κοπο να πας μονος να αγορασεις μπουκαλα(ειναι και αρκετα ακριβη).και τα παλια λαδια απο το κυκλωμα πως τα βγαζουμε?
Η βαλβιδα του ρελαντι που ειπες που ειναι?εμενα δουλευει στις 900 στροφες με αιρ κοντισιον,αλλα και λιγο παραπανω καλα θα ητανε.
|

30-06-10, 21:59
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δες τις φωτος να καταλάβεις πως είναι, αλλά εγώ την έβαλα μετά και έτσι την έβαλα σε άλλο σημείο μάλλον! δεν είχε εμένα!!!
Στην τελευταία φωτο είναι πίσω πίσω κοντά στην θολόμπαρα από κάτω της δλδ.
|

30-06-10, 22:03
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
στα vvti που την εχει αραγε?
|

30-06-10, 22:05
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πίσω πίσω πρεπει να είναι όπως την έχω και εγώ τώρα! ψάξε να βρεις κάτι που μοιάζει με την δικιά μου! κανονικά πρέπει πάνω της κάπου να έχει και μια βίδα αλεν για να την ρυθμιζεις!
|

30-06-10, 22:25
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eυχαριστω ρε φιλε.να του δωσω ενα κλικ στο ρελαντι θελω.
|

01-07-10, 16:13
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί η ψύξη του air;
Σε 2 111 που έχω, στη μία βγαίνει λίγο πιο κρύο από τότε που τα πήρα.
Δεν έχω δώσει σημασία βέβαια γιατί δεν είναι οτι δεν βγαίνει κρύο, απλά περίμενα από 2 ίδια αμάξια με ίδιο air να βγάζουν τον ίδιο ψυχρό αέρα.
με πρόσθεση φρέον δεν φτιάχνει, οπότε κάτι άλλο παίζει.
|

01-07-10, 21:05
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όταν πας για φρέον αδειάζει όλο το κύκλωμα, γίνεται έλεγχος διαρροών, μπαίνει μέσα και λαδάκι και γίνεται μετά πλήρωση ξανά και έλεγχοε θερμοκρασίας! τα έκανες αυτά σε ειδικό μηχάνημα, ή απλά κοίταξαν αν χρειάζεται συμπλήρωμα? όσες φορές είχα πρόβλημα ψύξης έκανα σε μαγαζί τα παραπάνω και μετά όχι μόνο πάγωνε με την μία αλλά νόμιζα ότι είμαι μέσα σε κατάψυξη ψυγείου! και κατά την γνώμη μου αυτό πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο!
|

01-07-10, 23:03
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
όταν πας για φρέον αδειάζει όλο το κύκλωμα, γίνεται έλεγχος διαρροών, μπαίνει μέσα και λαδάκι και γίνεται μετά πλήρωση ξανά και έλεγχοε θερμοκρασίας! τα έκανες αυτά σε ειδικό μηχάνημα, ή απλά κοίταξαν αν χρειάζεται συμπλήρωμα? όσες φορές είχα πρόβλημα ψύξης έκανα σε μαγαζί τα παραπάνω και μετά όχι μόνο πάγωνε με την μία αλλά νόμιζα ότι είμαι μέσα σε κατάψυξη ψυγείου! και κατά την γνώμη μου αυτό πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο!
|
Πολυ σωστα ολα οσα αναφερεις παραπανω. 
μιλαμε παντος για μηχανημα αρκετων χιλιαδων ευρω απο οτι μου ειπε το παιδι που εβαλα φρεον.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,25465798 seconds (83,35% PHP - 16,65% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:43. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|