Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 08-06-10, 22:06
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να φυγει η βαλβολινη απο το σασμαν πρεπει να εχει διαρροη, αλλιως που να παει.Δεν καιγεται ουτε εξατμιζεται σαν το λαδι.


Mην το λες καθολου αυτο.μπορει το παλικαρι να μην τα εχει δει ποτε και να εχει ισως καποια μικρη διαροη απο τσιμουχα υμιαξονιου.ετσι την πατας καμοια φορα.κατα τα αλλα πιστευω οτι ειναι καλυτερο να κανει πρωτα αυτα που ανεφερες.
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #2  
Παλιά 09-06-10, 00:58
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Παιδια σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον...Βαλβολινη υπηρχε και υπαρχει μεσα...Πριν 4 μερες εκανα service και εβαλα φρεσκια βαλβολινη μεσα αλλα αυτο το βιολι του...Το σφυριγμα, σφυριγμα...Τελοσπαντων ελπιζω να με βγαλει το καλοκαιρι και απο Σεπτεμβρη βλεπουμε...Παντως κατα 99% ειναι τα 4 ρουλεμαν των αξονων εισοδου-εξοδου...
Α ξεχασα...
Εχει κατεβασει κανενας σας μονος του σαζμαν στο σπιτι του? Θα ηθελα να του κανω μια ερωτηση...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-06-10, 08:33
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Nαι φιλε μου εχω κατεβασει εγω 2 φορες στο nissan και αλλη μια σε οπελ αστρα,1 φορα αλλαγη σασμαν και τις αλλες 2 δισκο-πλατο.Μπορεις να ρωτησεις οτι θελεις.............

Παντος αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια θα σου ελεγα να μην το κανεις μονος σου μιας και εχει αρκετη δουλιτσα.πρεπει να βγαλεις τους μπροστινους τροχους,κατοπιν να λυσεις το παξιμαδι με την ασφαλεια που ειναι στο κεντρο της δισκοπλακας(του υμιαξονιου) για να ελευθερωθει απο το καρε,μετα να λυσεις την βιδα που ειναι κατω απο το ψαλιδι για να ερθει προς τα εξω ολο το μουαγιε ετσι ωστε να ελευθερωσεις το υμιαξονιο απο την μερια του τροχου.κατοπιν με ενα μεγαλο κατσαβιδι πρεπει να απασφαλισεις τα υμιαξονια απο την μερια του διαφορικου,και μετα το πιο δυσκολο απο ολα να κρεμασεις μονοπατα την μηχανη κοινος να λυσεις της βασης της μηχανης και με ενα κλαρκ η μεγαλο γρυλο να την κρεμασεις μονοπατα ετσι ωστε να μπορεσεις να λυσεις της βιδες γυρω απο την χελωνα και να αφαιρεσεις ολο το σασμαν απο κατω.
Επισης το σασμαν αντε και κατεβηκε μετα αν θες να αλλαξεις και δισκο ειναι αλλο λουκι αφου πρεπει να ειναι κεντραρισμενος ο καινουριος δισκος με το πλατο για να μην δουλευει παρακεντρα (με εναν αξονα κεντραρεται μια χαρα).
Βεβαια μην τα ακους ετσι και τρομαζεις δεν ειναι τιποτα στην ουσια απλα πρεπει να εχεις καποια στοιχειωδη βασικα εργαλεια και την αναλογη προσοχη σε καποια σημεια του εγχυρηματος.
Το εχω κανει 3 φορες σε δικα μας αμαξια και ευχαριστως θα το ξαναεκανα γιατι εχω μερακι πανω στα αμαξια μου.


Οτι αλλο χρειαστεις μπορεις να ρωτησεις ελευθερα αδερφε...
Απάντηση με παράθεση
ερωτηση
  #4  
Παλιά 09-06-10, 10:03
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ερωτηση

Καταρχην σ ευχαριστω για το ενδιαφερον...Θα ηθελα να ρωτησω αν το σαζμαν μπορει να βγει απο πανω...Κατι εχω ακουσει οτι για να κατεβει απο κατω σε αυτα τα corolla πρεπει να κατεβει η γεφυρα...Και 2ον τα ημιαξονια πως θα τα απασφαλισω? Ευχαριστω
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-06-10, 10:23
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταρχην σ ευχαριστω για το ενδιαφερον...Θα ηθελα να ρωτησω αν το σαζμαν μπορει να βγει απο πανω...Κατι εχω ακουσει οτι για να κατεβει απο κατω σε αυτα τα corolla πρεπει να κατεβει η γεφυρα...Και 2ον τα ημιαξονια πως θα τα απασφαλισω? Ευχαριστω

για απο πανω δεν εχω δοκιμασει αφου εκτος αυτου πρεπει να βγαλεις τα παντα απο σωληνακια καλωδια και δεν στο προτεινω.η γεφυρα για να φυγει ειναι το μονο ευκολο 2 βιδες μπροστα 2 πισω και μια βιδα για την βαση της μηχανης την οποια ειχα βγαλει και στο νισσαν.ειναι ευκολο μπορω να πω.
Οσον αφορα τα ημιαξονια περνεις ενα μεγαλο κατσαβιδι η εναν λεβιε διχαλο στο κατω μερος του τα βαζεις με προσοχη μεσα στην φωλια και τα σπρωχνεις προς τα εξω μεχρι να ακουσεις ενα κλακ.στα τοΥοτα ειδικα βγαινουν χωρις προβλημα αφου ειχα αλλαξει στο παλιο μου κορολα του 95 φουσκες ημιαξονιων χωρις δυσκολια.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Θεμα με το Βεντιλατερ Odysseas69 TOYOTA COROLLA 111(G6) 20 20-12-13 12:12
Θεμα με σασμαν ΕΕ111 oikonomou giannis TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 11-08-10 22:20
νομικο θεμα MARMEL OFF TOPIC 26 04-12-07 15:22
Εθνικο θεμα?Παγκοσμιο ισως? GIANNIS_G6 OFF TOPIC 36 07-06-07 01:03
Σαζμαν 101-111 tsaftsouf20V 4AGE 20v Levin 31 23-10-06 19:28



Page generated in 0,20971394 seconds (79,99% PHP - 20,01% MySQL) with 32 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:35.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)