Με τα διαφράγματα αποφεύγεις το λεγόμενο sloshing του καυσίμου, ή εν πάσει περιπτώσει του οποιουδήποτε υγρού που μεταφέρεται σε μια δεξαμενή, και δεν έχει γεμίσει πλήρως στο 100% την δεξαμενή.
Το υγρό με τις κινήσεις του αμαξωματος, κινείται βίαια από την μία πλευρά της δεξαμενής στην άλλη, αναδεύεται έντονα, εκλύει αυξημένες ποσότητες ατμών κλπ. Επίσης επηρεάζει την κίνηση του αυτοκινητου. Φανταστείτε 100 λίτρα βενζίνης να πηγαίνουν μπρος πίσω
για αυτο τον λογο μεσα στο ντεποζιτο υπαρχουν αντιολισθητικα διαφραγματα τα οποια μετακινουνται ωστε στο σημειο της τρομπας να υπαρχει αρκετη βενζινει για να τραβηχτει .στις 101 θα εχετε ακουσει ενα ηλιθιο θορυβο οταν κανετε οπισθεν και σταματατε αποτομα σε ακυρο χρονο ??? μην ψαχνετε ειναι τα διαφραγματα το προβλημα και δεν επισκευαζεται .
φυσικα υπαρχουν λυσεις οπως μεγαλο μεταλλικο φιλτρο βενζινης της weber το οποιο τοποθετειται κοντα στι injection και δουλευει ως αποθηκη βενζινης οσο ειμαστε σε μια στροφη .
επισης στα swift που υπαρχει μεγαλη ροη καυσιμου το προβλημα λυνεται με την τοποθετση ενος ρυθμιστη πιεσης βενζινας και ετσι το ολο κυκλωμα παροχης βενζινης δεν εχει πια πολυ ροη αλλα δουλευει ως αποθηκη και λυνεται το προβλημα και παιρνουμε τρελλα χαμηλα.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|