Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 26-05-10, 07:44
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τώρα με αυτά που είπατε θυμήθηκα τι πήγα να πάθω 1 μήνα πρίν. Κατέβαινα μια κατηφόρα στο θησείο, όχι γρήγορα αλλά κανονικά (τουλαχιστόν έτσι νόμιζα) και 20 μετρα πριν το τέλος όπου υπήρχε ΣΤΟΠ πατάω φρένο. Μπαίνει το ABS και το αμάξι δεν σταμάταγε με τίποτε. Για 20 μέτρα άρχισα να ψαρεύω το τιμόνι μπας και βρω λίγη πρόσφυση αλλού αλλά μάταια...για όλη την απόσταση το ABS χτύπαγε αλλά το αμάξι δεν μείωνε ταχύτητα καθόλου. Αν θυμάμαι καλά άφησα και πάτησα κιόλας πάλι φρένο αλλά δεν έκανε τίποτε διαφορετικό.
Κατέληξα να βγάλω όλη τη μούρη στη διασταύρωση όπου σταμάτησα γιατί ο δρόμος έγινε ευθεία. Το αυτοκίνητο που ερχόταν σταμάτησε και αυτό γιατί φοβήθηκε (ναναι καλά ο άνθρωπος!)

Πιστεύω ότι θα έχει τύχει και σε άλλους κάτι τέτοιο και πρέπει να είναι αδυναμία του ABS ή υπερευαίσθητο ABS. Η δικιά μου αντίληψη είναι και επειδή χρόνια οδηγούσα αμάξι χωρίς ABS ότι χωρίς ABS στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είχα σταματήσει χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 26-05-10, 11:24
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 369
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Επειδη το θεμα που αναπτυχθηκε εδω το εχω κανει ευτυχως στα μαθηματα ασφαλους οδηγησης που παρακολουθησα (αλλαξαν πολλα στον τροπο που σκεφτομαι οταν οδηγω πλεον) θελω να σας πω πως σε αυτοκινητο με ABS ΔΕΝ υπαρχει γρηγοροτερος τροπος να σταματησεις παρα μονο το ιδιο το φρενο.
Το χειροφρενο το ξεχναμε εντελως γιατι ακυρωνει ολο το συστημα πεδισης! Θελει φρενο αλλα τσαρουχομενο! Αν μπορουμε να ριξουμε ολο μας το βαρος πανω στο πενταλ να το κανουμε και οσο εκεινο κλωτσαει τοσο εμεις το παταμε (δεν το αφηνουμε ποτε για "ξεμπλοκαρει" και να το ξαναπατησουμε).
Ακομα και το κατεβασμα ταχυτητας (που σε στιγμη πανικου ειναι δυσκολο να το κανεις) στο στιγμιαιο πατημα του συμπλεκτη θα δωσει περισσοτερη φορα στο οχημα (μεχρι να ξαναμπει ταχυτητα και να αρχισει να κοβει) οποτε ουτε αυτο ειναι σωστο! Καναμε απειρες δοκιμες στην πιστα με βρεγμενο οδοστρωμα και τεχνιτα εμποδια που δεν επρεπε να χτυπησουμε. Το ABS πραγματικα ΣΩΖΕΙ! Αρκει να το πατας με ολη σου τη δυναμη και να στριβεις το τιμονι σου αν δεις οτι πεφτεις πανω στο "εμποδιο" (αν εχεις περιθωριο βεβαια).Θα στριψεις κανονικα και θα σταματησεις σωος και αβλαβης.
Επισης κατι αλλο που εμαθα ηταν πως το οριο των 50χλμ σε κατοικημενες περιοχες, που μου φαινοταν τοσο γελιο καποτε, ειναι τελικα μεγαλη ταχυτητα οταν πρεπει να κανεις φρεναρισμα πανικου για να αποφυγεις ενα παιδακι ας πουμε που σου πεταχτηκε στα 3 μετρα!!!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 31-05-10, 12:52
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 400
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παντως μου αρεσει που ενω ησουν γνωστης της επικυνδυνωτητας της καταστασης που αναφερεις εσπασες την δευτερα!!!
Καμια φορα παμε γυρευοντας.
Χωρις να βγαζω τον εαυτο μου απεξω.
εχεις απολυτο δικιο σε αυτο,τα ηθελε ο κ@λος μου κ πολυ μαλιστα..να φανταστεις ουτε που εβρησα,το μονο που ειπα ηταν οτι επερεπε να πεσω επανω του για να βαλω μυαλο..


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη το θεμα που αναπτυχθηκε εδω το εχω κανει ευτυχως στα μαθηματα ασφαλους οδηγησης που παρακολουθησα (αλλαξαν πολλα στον τροπο που σκεφτομαι οταν οδηγω πλεον) θελω να σας πω πως σε αυτοκινητο με ABS ΔΕΝ υπαρχει γρηγοροτερος τροπος να σταματησεις παρα μονο το ιδιο το φρενο.
Το χειροφρενο το ξεχναμε εντελως γιατι ακυρωνει ολο το συστημα πεδισης! Θελει φρενο αλλα τσαρουχομενο! Αν μπορουμε να ριξουμε ολο μας το βαρος πανω στο πενταλ να το κανουμε και οσο εκεινο κλωτσαει τοσο εμεις το παταμε (δεν το αφηνουμε ποτε για "ξεμπλοκαρει" και να το ξαναπατησουμε).
Ακομα και το κατεβασμα ταχυτητας (που σε στιγμη πανικου ειναι δυσκολο να το κανεις) στο στιγμιαιο πατημα του συμπλεκτη θα δωσει περισσοτερη φορα στο οχημα (μεχρι να ξαναμπει ταχυτητα και να αρχισει να κοβει) οποτε ουτε αυτο ειναι σωστο! Καναμε απειρες δοκιμες στην πιστα με βρεγμενο οδοστρωμα και τεχνιτα εμποδια που δεν επρεπε να χτυπησουμε. Το ABS πραγματικα ΣΩΖΕΙ! Αρκει να το πατας με ολη σου τη δυναμη και να στριβεις το τιμονι σου αν δεις οτι πεφτεις πανω στο "εμποδιο" (αν εχεις περιθωριο βεβαια).Θα στριψεις κανονικα και θα σταματησεις σωος και αβλαβης.
Επισης κατι αλλο που εμαθα ηταν πως το οριο των 50χλμ σε κατοικημενες περιοχες, που μου φαινοταν τοσο γελιο καποτε, ειναι τελικα μεγαλη ταχυτητα οταν πρεπει να κανεις φρεναρισμα πανικου για να αποφυγεις ενα παιδακι ας πουμε που σου πεταχτηκε στα 3 μετρα!!!
με την απλη λογικη να το σκεφτει κανεις θα καταλαβει οτι ειναι σωστα ολα οσα γραφεις..
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 31-05-10, 18:30
Το avatar του χρήστη XAROS
XAROS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-11-2007
Μοντέλο: LANCIA HPE 2.0 TURBO
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 847
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 299
XAROS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη το θεμα που αναπτυχθηκε εδω το εχω κανει ευτυχως στα μαθηματα ασφαλους οδηγησης που παρακολουθησα (αλλαξαν πολλα στον τροπο που σκεφτομαι οταν οδηγω πλεον) θελω να σας πω πως σε αυτοκινητο με ABS ΔΕΝ υπαρχει γρηγοροτερος τροπος να σταματησεις παρα μονο το ιδιο το φρενο.
Το χειροφρενο το ξεχναμε εντελως γιατι ακυρωνει ολο το συστημα πεδισης! Θελει φρενο αλλα τσαρουχομενο! Αν μπορουμε να ριξουμε ολο μας το βαρος πανω στο πενταλ να το κανουμε και οσο εκεινο κλωτσαει τοσο εμεις το παταμε (δεν το αφηνουμε ποτε για "ξεμπλοκαρει" και να το ξαναπατησουμε).
Ακομα και το κατεβασμα ταχυτητας (που σε στιγμη πανικου ειναι δυσκολο να το κανεις) στο στιγμιαιο πατημα του συμπλεκτη θα δωσει περισσοτερη φορα στο οχημα (μεχρι να ξαναμπει ταχυτητα και να αρχισει να κοβει) οποτε ουτε αυτο ειναι σωστο! Καναμε απειρες δοκιμες στην πιστα με βρεγμενο οδοστρωμα και τεχνιτα εμποδια που δεν επρεπε να χτυπησουμε. Το ABS πραγματικα ΣΩΖΕΙ! Αρκει να το πατας με ολη σου τη δυναμη και να στριβεις το τιμονι σου αν δεις οτι πεφτεις πανω στο "εμποδιο" (αν εχεις περιθωριο βεβαια).Θα στριψεις κανονικα και θα σταματησεις σωος και αβλαβης.
Επισης κατι αλλο που εμαθα ηταν πως το οριο των 50χλμ σε κατοικημενες περιοχες, που μου φαινοταν τοσο γελιο καποτε, ειναι τελικα μεγαλη ταχυτητα οταν πρεπει να κανεις φρεναρισμα πανικου για να αποφυγεις ενα παιδακι ας πουμε που σου πεταχτηκε στα 3 μετρα!!!
Την μονη ενσταση που εχω ειναι στο οτι με το ABS σε πολυ χαμηλες ταχυτητες....(στυλ σταματα-ξεκινα ως 30-40).....στους Ελληνικους δρομους γυαλια και ειδικα με παγωμενα λαστιχα απλα σε στελνει στον Φανοποιο!!!!!
Φιλοι το εχουν παθει και μετα απο απειρες δοκιμες στο δικο μου καρ,επιβεβαιωθηκε οτι ειναι καλυτερο να ειναι απενεργοποιημενο,μεσα σε πολη τοσο χαμηλα!!!!

Σε καλο οδοστρωμα καθως και σε οσα προειπες αλλα και σε χωματα,παγους,χιονια ........ειναι κορυφη!!!!

Για μενα το χειροφρενο χρειαζεται οταν εχεις αποφασισει να ριξεις καπου το αμαξι σου και δεν σε παιρνει κατι αλλο.......τωρα το ποση παιδεια εχει ο καθενας μας για να το κανει, ειναι αλλο κεφαλαιο!!!!
__________________
http://s122.photobucket.com/albums/o...&current=-.flv

Μαμα ειναι ...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 31-05-10, 19:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Συμφωνώ!!! και ο αδερφός μου με νέο AURIS παραλίγο να την πατήσει 2 φορές με το ABS!!! με μικρές ταχύτητες και αργούσε τρομερά να φρενάρει!!! όσο για το χειρόφρενο ξέρω ατόμα προσωπικά που τούμπαραν το αμάξι τους επειδή δεν υπολόγισαν σωστά και βρήκαν σε πεζοδρόμιο!!!! γιαυτό μακριάαααααααααα! (από το χειρόφρενο εννοώ).
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 31-05-10, 20:45
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 425
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνώ!!! και ο αδερφός μου με νέο AURIS παραλίγο να την πατήσει 2 φορές με το ABS!!! με μικρές ταχύτητες και αργούσε τρομερά να φρενάρει!!! όσο για το χειρόφρενο ξέρω ατόμα προσωπικά που τούμπαραν το αμάξι τους επειδή δεν υπολόγισαν σωστά και βρήκαν σε πεζοδρόμιο!!!! γιαυτό μακριάαααααααααα! (από το χειρόφρενο εννοώ).
μην εισαι απολυτος νικηφορε...και με το χειροφρενο μπορεις να σωθεις και να αποφυγεις οδυνηρες καταστασεις...πχ να σκοτωσεις την υποστροφη οταν το αυτοκινητο σου πεταξει πολλα μουτρα και πας προς τις μπαριερες(αληθεια γινεται αυτο στους τελειους δρομους μας??? ) αλλα σιγουρα σε φρεναρισματα πανικου η αποφυγης εμποδιου πιο σιγουρο ειναι οτι θα χειροτερεψει τα πραγματα...
εγω ξερω παντως και περιπτωση που το χειροφρενο εσωσε...σε θειο μου ειχαν σπασει τα φρενα και πηγαινε με καμια 80αρα και ευτυχως που ειχε απλα ο δρομος τραβηξε χειροφρενο εκμεταλλευτηκε και την απλα του δρομου και τετακιασε επιτηδες το αυτοκινητο γλιτωνοντας μια συγκρουση με αυτους που περιμεναν στο φαναρι...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 31-05-10, 21:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν πρόκειτε κανείς να προλαβει να τραβήξει χειρόφρενο για να κάνει ιστορίες! μόνο χειρότερα θα τα κάνει τα πράγματα! όπως είπα που το έχω κάνει, απλά πατάω λιγότερο το φρένο και ταυτόχρονα ελιγμούς διαφυγής, αλλά θέλει κάποια απόσταση βέβαια. Το χειρόφρενο είναι όπως για το παράδειγμα που λες και δεν σταματας αλλιώς! κατεβάζεις ταχύτητες και χειρόφρενο και λογικά κάτι κάνεις τότε. Αυτό που λες με τις μπαρίερες μου έχει τύχει να ψιλοχάσω τον έλεγχο και το έφερα με ανάποδα τιμόνια και γκαζάκι ελαφρύ, ουτε που ακούμπησα χειρόφρενο και θεωρώ και πάλι ότι είναι χειρότερα με την χρήση του. Εξαρτάται και από τον οδηγό βέβαια, αν άλλος μπορεί με αυτό πάω πάσο, εγω τα κάνω αλλιώς με κλασικούς τρόπους:P ίσως έχει και το turbo σχέση επειδή δίνει άνετα την επιτάχυνση όταν αυτή σου χρειάζεται.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 29-05-10, 16:36
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστεύω ότι θα έχει τύχει και σε άλλους κάτι τέτοιο και πρέπει να είναι αδυναμία του ABS ή υπερευαίσθητο ABS. Η δικιά μου αντίληψη είναι και επειδή χρόνια οδηγούσα αμάξι χωρίς ABS ότι χωρίς ABS στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είχα σταματήσει χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.
η ευαισθησία του abs εξαρτάται από το λάστιχο αλλά και τη διάσταση που έχεις (και βεβαίως το οδόστρομα). Και εγώ που κάποτε είχα το 720, μέχρι να ζεσταθεί κατέβαινα κατηφόρες με 15χλμ και abs συνέχεια...
Όπως επίσης και όταν είχα λάθος διάσταση, όταν πατούσα φρεναριστός λακουβίτσες (φρεναριστός εννοώ νορμάλ όχι τέρμα το φρένο), έμπαινε συνέχεια το abs.
πχ. στην 111 με 15άρα ζάντα δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις ευαίσθητο abs. Κερδίζεις σε φρένο, κράτημα, χάνεις σε κατανάλωση, επιδόσεις.
με 14άρα και 55άρι ή 50άρι προφίλ (λίγο σπάνιο), θα βλέπεις το χριστό φαντάρο καθημερινά αν θες να πάς λίγο σπορ.

αυτό με τις γάτες, σκύλους κτλ είναι πολύ επικίνδυνο. καλύτερα να πατήσουμε τα ζωάκια παρά να βρεθούμε εμείς σε δύσκολη θέση. Συνήθως οι σκύλοι θα έχουν πρόβλημα, γιατί οι γάτες δεν πεθαίνουν τόσο εύκολα...

Ένα άλλο παράδειγμα είναι όταν είσαι πχ σε παράδρομο και έρχεται ο πεζός στην άκρη αλλά από το δρόμο κλασικά. Αν πεταχτεί από στοπ αμάξι τι θα κάνεις εσύ που έρχεσαι κανονικά; θα πέσεις πάνω στο αμάξι ή θα στρίψεις ενστικτοδώς το τιμόνι προς τον πεζό για να αποφύγεις το αμάξι.
Ξεφύγαμε λίγο αλλά ας πούμε οτι είναι θέμα φρένου και χειρόφρενου. Αν θα δουλέψουν αυτά.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 29-05-10, 23:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
προσωπικά δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ χειρόφρενο εν κίνηση και ειδικά ποτέ για ελιγμό αποφυγής, δε νομίζω ότι εύκολα καταφέρνουμε κάτι! το καλύτερο που έχω κάνει πολλές φορές με επιτυχία είναι να φρενάρω λιγότερο και τόσο ώστε να μπορώ να κάνω ελιγμό αποφυγής χωρίς να γλιστρίσουν κάτω τα λάστιχα, ή αν έχω πολύ απόσταση ελιγμό χωρίς φρενάρισμα, βέβαια έτυχαν και 2 φορές να φαω γλιστρα και να αγοράσω τον προφυλάκτηρα του μπροστινού (ευτυχώς με λίγα χλμ) και δεν πρόλαβα να κάνω ελιγμό αφού χωρίς ABS κόλλησε το τιμόνι και δεν έστριβε πλέον. Αλλά χειρόφρενο ποτέ για μένα!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 30-05-10, 18:12
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κατά τη γνώμη μου το ABS δείχνει μια πολύ μεγάλη ευάισθησια όταν φρενάρεις αρκετά δυνατά και ο δρόμος έχει μικροανωμαλίες. Η αίσθηση που έχω σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι επειδή η ρόδα αναπηδά και χάνει στιγμιαία την πρόσφησή της το ABS λειτουργεί χωρίς ουσιαστικά να χρειάζεται και η δική μου αίσθηση είναι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η απόσταση φρεναρισμάτος αυξάνεται. Αν μάλιστα είσαι και σε κατηφόρα το αμάξι είναι σα να μη φρενάρει.
Δε ξέρω αν τέτοια αίσθηση έχετε και εσείς.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ξεθαμπωμα φαναριων ευκολα και γρηγορα miltosssss TOYOTA COROLLA E 12 14 17-12-12 21:23
Προβλημα με το χειροφρενο της ε12 f/l iempan TOYOTA COROLLA E 12 7 14-06-11 11:45
χειροφρενο manos_krhth TOYOTA COROLLA E 12 15 10-03-10 23:35
ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ analyst78 TOYOTA COROLLA E 12 12 22-02-07 15:39
Ερωτηση Στα Γρηγορα. MARMEL 4AGE 20v Levin 3 05-05-05 18:25



Page generated in 0,18636107 seconds (83,22% PHP - 16,78% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:25.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)