το 1400 vvti της Ε11 εχει "μαμα" διαμετρο 42mm...
Εγω του αλλαξα καταλυτη (HJS 200CPI
3 αν θυμαμαι καλα) εβαλα σωληνα 45mm (κοντρα στην υποδειξη του εξατμισα να βαλω "48-αρα" για ακομα περισσοτερη δυναμη στις ψηλες στροφες,φοβουμενος μην ψοφησει χαμηλα το μοτερ) και 2 κυλινδρικα καζανια μεγαλουτσικα, πιο ελευθερα ,με το τελικο να ακολουθα την τελευταια κουρμπα της εξατμισης και να καταληγει ελαφρως λοξα στην υποδοχη του προφυλακτηρα. το τελικο μου παρολο που διαθετει μεγαλη μπουκα 90-100mm που εξεχει ,στο εσωτερικο της η τρυπα που εχει στο καζανι ειναι το πολυ 45mm οσο και η σωληνα δηλαδη,
Με ολα αυτα θελω να πω οτι δεν εχουν γινει υπερβολες στις διατομες κτλ
Το αμαξι κανει πολυ θορυβο....εμενα δεν με ενοχλει,ισως ενοχλει αλλους ομως,anyway
Οσον αφορα τα γκαζια,το αμαξι απο την 1η μεχρι την 3η πεταει εχει πολυ μεγαλη διαφορα οχι μονο σε αισθηση αλλα και συγκρινομενο πανω σε κοντρες με αυτοκινητα 95-120 αλογων που ειχα ανοιξει πριν το βελτιοσω και μετα
Στην 4η-5η-6η η βελτιοση ειναι μικροτερη αλλα γενικα το αμαξι μου φτανει αρκετα πιο γρηγορα στα 180-190 σε σχεση με πριν .
Το αμαξι εχει παρει σε ολο το φασμα στροφων με εμφαση απο τις 4000 στροφες μεχρι κοφτη
επισης εχει βγαλει χαμηλοτερες τιμες καυσαεριων σε σχεση με το μαμα καταλυτη
τα περισσοτερα οφελη το αμαξι τα εμφανισε κυριως με την αλλαγη καταλυτη ,κατι που με κανει να πιστευω οτι ο μαμα καταλυτης παρολο οτι ηταν ακομα λειτουργικα αποδεκτοςμετα απο 150000χλμ( εβγαζε καρτα καυσαεριων) ειχε προφανως βουλοσει,λιγο-πολυ κι εγω ειχα χασει αλογα και το αμαξι δεν πηγαινε οπως επρεπε...με την αλλαγη καταλυτη κυριως, και εξατμισης το αμαξι βρηκε τα χαμενα του αλογα και κατι παραπανω(το υπολογιζω γυρω στα 100-105 αλογα) εχει χαμηλοτερες εκπομπες καυσαεριων ,εχει νευρο,και το μονοδικο αρνητικο ειναι η ,ωραια μεν αλλα κουραστικη σε καποιες περιπτωσεις δε,βαβουρα της εξατμισης