καλησπέρα παιδιά,
έγω είχα ένα corolla ΕΕ101 με τον κινητήρα 4Ε-FE (αλλά με διαφορετική εισαγωγή και εξαγωγή από το εργοστάσιο 88 άλογα, 11,2 κιλά ροπής στις 4800 στρ/λεπτό και κόφτη στις ~6.700 στοφές) το αυτοκίνητο το είχα για 250.000 χλμ κόφτες το πήγαινα συχνά (πχ όταν ήμουν διαδρομή σε βουνό) όχι γιατί δοκίμαζα να το σπάσω αλλά γιατό όντως στροφάριζε στα κόκκινα και σου έδινε κάποια ευχαρίστηση για τα κυβικά του, τώρα έχω ένα ΕΕ111 1300 το οποίο είναι πιο χαμηλόροπο με κόφτη στις ~6.250 στροφές και όντως δεν κερδίζεις κάτι με το να πηγαίνεις μέχρι τον κόφτη (βέβαια είναι πιο δύσκολο να το σπάσεις σε σχέση με τον κινητήτα του 101), πιστευω ότι ο 4Ε-FE είναι από τους πολύ καλούς σε κατασκευή κινητήρες και θα μπορούσε να βγάζει περισσότερα άλογα από τα 86 που έχει η ΕΕ111 χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας
|