Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
 |
|

12-03-10, 18:08
|
 |
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov
Ρε παιδια επειδη νομιζω οτι το νουμερο του μοτερ ειναι χαραγμενο πανω στο μπλοκ πως αλλαζεις μοτερ χωρις να το δηλωσεις? Αν οταν πας να περασεις ΚΤΕΟ στο ψαξουν τι θα κανεις? Και μην μου πειτε οτι δεν φαινεται αν θελει καποιος να το δει το βλεπει...
Στον υπερκυβισμο συμφωνω οτι δεν χρειαζεται δηλωμα.
|
Κοίτα εγώ δεν ξέρω πολλά απο αυτά εγώ λέω αυτά που μου λέει ο μηχανικός μου!!! Αλλά πηγαινε κ μόνος σου κ ψάξε να βρείς τον κωδικό κ αν τον βρείς πες μου πως τον είδες γιατί εγώ έχω κοιτάξει κ δεν το είδα!!!
Είναι πίσω απο την πεταλούδα του γκαζιού κάτω απο κάτι σωλήνες κ κάτι κολλάρα!!!
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ζήσης : 10-08-10 στις 17:53.
|
 |
|
 |

13-03-10, 17:35
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν ξέρω αυτά τα μοτερ πως είναι, πάντως ξέρω τα εξής.
Επειδή έχω δηλώσει μοτερ και τότε για να πάρω την άλλη μέρα την άδεια έσκασα όλα μαζί 260 ευρώ (εκεί στα σπιτάκια έξω από το υπουργείο που είναι οι μηχανολόγοι).
Παίρνουν αποτύπωμα ΜΟΝΟ από τον τύπο μοτερ πχ 2Ε, 4Ε κτλ ΔΕΝ δηλώνουμε νούμερο εδώ και χρόνια, ούτε και τον δεύτερο τύπο. ΠΧ εμένα ήταν 4Ε-FE στην άδεια λέει το 4Ε, αν έχουμε παλιά άδεια και λέει και νούμερο ΔΕΝ μετράει! δεν το κοιτάει κανείς! στο σταρλετ η άδεια από 2Ε-ΧΧΧΧΧΧΧ, έγινε σκέτο 4Ε. Επίσης στο ΚΤΕΟ μου το έλεγξαν κανονικότατα! γιατί να μην το δηλώσετε να είστε νόμιμοι? ο νόμος προβλέπει κατάσχεση αυτοκινήτου αν έχει αδήλωτο μοτερ και όπως λέει χαρακτηριστικά, μετατροπές που επιτρέπουν με μηχανικά μέρη την αύξηση υποδύναμης επιτρέπονται, και όταν το μοτερ είναι ίδιου τύπου δεν θεωρείτε αλλαγη κινητήρα όπως πχ από 4A-FE σε 4A-GZE η GE, όπως από 4E-FE σε 4E-FTE αφού η άδεια λέει πλέον μόνο 4Α ή 4Ε και πάει λέγοντας. Επίσης δεν επιτρέπεται αύξηση κυβισμού πάνω από το 25% της υποδύναμης του εργοστασιακού κινητήρα. ΠΧ δεν μπορείς να έχεις 4E-FE και να δηλώσεις 3S-GTE,ν νόμιμα, με άλλους τρόπους ίσως.
|

13-03-10, 17:54
|
 |
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μετά απο μια κουβέντα που είχα σήμερα με τον γιατρό του αυτοκινήτου μου (τον μηχανικό μου!) έμαθα κάποια πράγματα!
Τα αυτοκίνητα που καίνε λάδι όπως του "nikos_adamo" πρέπει να βγάλουν το μοτέρ κ να το βάλουν στην άκρη κ να βάλουν νέο μοτέρ το οποίο θα είναι με το νέο κράμμα σιδήρου μπλόκ για να κάνουνε την δουλειά τους!
Το νέο μοτέρ είτε 1ΖΖ(Celica), είτε 3ΖΖ, είτε 4ΖΖ δεν χρειάζεται να δηλωθεί 100% κ δεν πρόκυτε να το καταλάβει κανένας! Ο αριθμός είναι πάρα πολύ καλά κρημένος κ δεν γίνεται να τον δείς αν δεν βγάλεις το πλαστικό καπάκι του μοτέρ κ να τραβήξεις 2 ή 3 σωλήνες (πράγμα λίγο κακό) κ κάτι ακόμα πράγματα που έχει! Στο ΚΤΕΟ δεν ασχολούντε καν!!!
Φιλικά Ζήσης!!!
__________________

|
 |
|
 |

13-03-10, 18:00
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ζήση δεν ξέρω αν είδες τι έγραψα παραπάνω, τα νούμερα έχουν καταργηθεί εδώ και χρόνια! στις νέες άδειες δεν αναφέρονται καν, και αν καποιος έχει παλιά και το γράφει απλά δεν μετράει δεν το κοιτάει κανείς! τα νούμερα αν αλλάζουν πρέπει να δηλώθεί! και αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και το δούν τι γίνεται? που γράφει πάνω στο μοτερ τον τύπο του???? γιατί στα 4Ε/2Ε/4Α/5Ε φαίνεται μια χαρά εκεί που είναι!
Εμένα στο ΚΤΕΟ και στο σταρλετ κατάλαβαν την αλλαγή μοτερ και μάλιστα στο δημόσιο και με ρώτησαν αν το δήλωσα και κοίταξαν και τον τύπο του μοτερ και με ρώτησε και μου έδωσε και συγχαρητήρια επειδή το είχα δηλώσει!!! και κοίταξαν και την άδεια καλα καλά και τώρα με την corolla πάλι το κατάλαβαν, μαζευτήκανε και 4-5 άτομα από πάνω και κοιτούσαν καλα καλά αλλά δεν είπαν τπτ. Βέβαια το 4E-FTE κάνει πολύ μπαμ από εμφάνιση ότι δεν ειναι το μαμα μοτερ!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-03-10 στις 18:07.
|

13-03-10, 18:14
|
 |
|
|
Εγγραφή: 11-01-2009
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
δεν μπορείς να έχεις 4E-FE και να δηλώσεις 3S-GTE,ν νόμιμα, με άλλους τρόπους ίσως.
|
Η αλλαγη τετοιου μοτερ εχει γινει υπαρχει στη σελιδα του υπουργειου.
__________________
I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman
One day i want to become B.E.A.M.S.
|
 |
|
 |

13-03-10, 18:19
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
που υπάρχει αυτό????? αφού σύμφωνα με τον νόμο δεν μπορεί να δηλωθεί είναι υπερκυβισμός!!!
Μάλλον αυτό λες http://www.yme.gr/index.php?tid=597
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=...40&id=&tid=340
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.
2. Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***
3. Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
http://www.yme.gr/odigospoliti/downl...giKinitira.pdf
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-03-10 στις 18:28.
|
 |
|
 |

13-03-10, 18:22
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov
Ρε παιδια επειδη νομιζω οτι το νουμερο του μοτερ ειναι χαραγμενο πανω στο μπλοκ πως αλλαζεις μοτερ χωρις να το δηλωσεις? Αν οταν πας να περασεις ΚΤΕΟ στο ψαξουν τι θα κανεις? Και μην μου πειτε οτι δεν φαινεται αν θελει καποιος να το δει το βλεπει...
Στον υπερκυβισμο συμφωνω οτι δεν χρειαζεται δηλωμα.
|
ΠΟΛΥ σωστά...ο τυπος κινητηρα και ο αριθμός του μπλοκ είναι χτυπημένοι επάνω στο μπλοκ και δεν είναι απλά το αυτοκόλλητο στον καθρέπτη!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
Κοίτα εγώ δεν ξέρω πολλά απο αυτά εγώ λέω αυτά που μου λέει ο μηχανικός μου!!! Αλλά πήγεναι κ μόνος σου κ ψάξε να βρείς τον κωδικό κ αν τον βρείς πες μου πως τον είδες γιατί εγώ έχω κοιτάξει κ δεν το είδα!!!
Είναι πίσω απο την πεταλούδα του γκαζιού κάτω απο κάτι σωλήνες κ κάτι κολλάρα!!!
|
Ζηση, τον έχω βρει και τον έχω και φωτογραφία! Να σου πω πως, να το πεις και στον μηχανικό σου! Βάλε ενα καθρεφτάκι πανω ακριβως απο τις ντιζες των ταχυτήτων και θα τον δεις...
Παιδιά...
Σε κάθε περίπτωση αλλαγή ΤΥΠΟΥ κινητήρα (δλδ απο 4ΖΖ σε 3ΖΖ ή οποιονδηποτε άλλο) και για να είμαστε νομιμοι, πρέπει να το δηλώσουμε πληρώνοντας το αντίστοιχο παράβολο!
Αν τωρα, αλλάξουμε κινητήρα και βαλουμε ΙΔΙΟΥ τυπου (δλδ 4ΖΖ με 4ΖΖ) δεν χρειαζεται καμια απολύτως ενέργεια για δήλωμα!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 13-03-10 στις 18:51.
|

13-03-10, 18:25
|
 |
|
|
Εγγραφή: 11-01-2009
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καποιος ειχε αναρτησει εδω μια σελιδα του υπουργειου που ειχε ολες τις αλλαγες που εχουν γινει απλα δεν θυμαμαι που ακριβως ειναι για να σου πω. Μπορεις να κανεις οτι αλλαγη σε μοτερ θελεις και μετα να το δηλωσεις αλλα οταν ξεπερναει η ιπποδυναμη και ο κυβισμος τα ορια που αναφερς τοτε πρεπει να περασει το αυτοκινητο ελεγχο οτι ειναι νομιμο και αφαλες πραγμα δυσκολο και ακριβο αν δεν εχει ξαναγινει τετοια μετατροπη σε περιπτωση ομως που εχει ξαναγινει τοτε γινεται σχετικα ευκολα.
Να και η σελιδα που προανεφερα μετατροπες
__________________
I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman
One day i want to become B.E.A.M.S.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη harbov : 13-03-10 στις 18:31.
|
 |
|
 |

13-03-10, 18:43
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
http://www.yme.gr/index.php?tid=597
το λέει και ο τίτλος Πίνακας εκδοθέντων πιστοπ. καυσαερίων αντικατάστασης κινητήρα » TOYOTA
Εδὼ είναι η λίστα με τις εγκρὶσεις τύπου αλλά αυτές αφορούν τις μετατροπές ότι και καλά είσαι οκ για τον καταλυτη και τους ρύπους και όταν υπάρχουν έτοιμες εγκρίσεις σε 10 λεπτά καθάρισες από το ΚΤΕΟ Ελληνικο όπως και εγώ με ένα φίλο όταν πήγαμε για 2Ε (σταρλετ ep82) σε 4E-FTE. (εκεί δεν πληρώνεις και τίποτα). Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει ότι μετά μπορείς να το δηλώσεις κανονικά γιατί πρέπει να πας στο υπουργείο και αν ξεπερνάς το όριο των κυβικών αν δεν τα σκάσεις δεν γίνεται δουλειά, κανονικά από 1300cc να βάλεις 2000 δεν δηλώνετε!!! είναι και λογικότατο νομίζω έτσι? σε 1600 μπορείς όμως, όπως και από 1600 σε 2000. Αν λαδώσεις όλα γίνονται! στην Ελλάδα είμαστε! φίλος σε GOLF από 1000αρι το έκανε 2000 και δηλωμένο! και το 25% αφορά κυβισμό και μόνο, δεν μετράνε ούτε φορολογίσιμοι ίποι ούτε και πόσα βγάζει ένα μοτερ σιγα μη το δυναμομετρήσουν κιόλας! τις ονομαστικές κοιτάνε των κυβικών από λιστες! όταν είχα πάει στο υπυργείο μια ώρα έψαχνε ο άλλος να βρει πόσα cc είναι το 4E-FTE! τι δλδ αν του πω εγώ πόσο είναι αυτό θα γράψει? έχουν λίστες!
|
 |
|
 |

13-03-10, 18:46
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
....πρέπει να βγάλουν το μοτέρ κ να το βάλουν στην άκρη κ να βάλουν νέο μοτέρ το οποίο θα είναι με το νέο κράμμα σιδήρου μπλόκ για να κάνουνε την δουλειά τους!
............
Φιλικά Ζήσης!!!
|
ο λόγος που πρεπει να αντικατασταθεί το μπλοκ και οχι ολοκληρο το μοτερ είναι γιατί γίνεται ο κύλινδρος οβάλ (δλδ αυγό). Δεν υπάρχει ουτε καλύτερο κραμα ουτε τιποτά. Μάλιστα τα μπλοκ αυτά επιστρέφουν στο εργοστάσιο και καποια από αυτά επισκευάζονται και ξαναχρησιμοποιούνται. Τα υπόλοιπα τα λιωνουν και φτιάχνουν καινούρια!
Επίσης το πρόβλημα αυτών των μοτερ (οπως εχουμε ξαναπεί πολλές φορες σε άλλα θεματα), είναι οι τρύπες των πιστονιών που χρησιμεύουν για την επιστροφή των λαδιων μετα το "ξυσιμο" του κυλίνδρου από τα ελατηρια.
 
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20176792 seconds (83,79% PHP - 16,21% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|