ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ RADIAL ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ!!!
Το σχέδιο που έχει στο βιβλιαράκι του εργοστάσιου είναι από τότε που βρήκαν μελανί και έκαναν σχέδιο. Το σχέδιο αυτό είναι για ελαστικά πριν 40 χρόνια. Το παλιό μας το hilux που ήταν ¨89 μοντέλο είχε ακριβώς το ίδιο σχέδιο με το σχέδιο που έχει η Ε12!!!
Τα ελαστικά radial μπαίνουν τα μπροστά πίσω και τα πίσω μπροστά και τίποτα άλλο και αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι είναι radial που σημαίνει ότι έχει σκελετό από σύρματα και όταν παίρνει μια φορά και εμείς το βάλουμε να γυρνάει ΑΝΑΠΟΔΑ αυτό πολύ απλά θα στραβώσει. Χιαστεί έκαναν τα παλιά ελαστικά που ήταν από NYLON δηλαδή από ένα ειδή ¨σκίνου¨ ας το πούμε, τα οποία δεν είχα αυτό το πρόβλημα της παραμόρφωσης γιατί μπορούσαν να προσαρμοστούν σε οποιαδήποτε φορά και αν τα τοποθετούσες.
Αυτά για τα ελαστικά.
Τώρα ευθυγράμμιση καλό είναι να γίνετε όταν μπαίνουν καινούργια ελαστικά για να πατάνε ίσια. Όταν τα κάνεις αλλαγή τα μπροστά πίσω και το αντίστροφο καλό είναι να γίνετε μονό ζυγοστάθμιση. ΤΩΡΑ αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα είτε στην ευθυγράμμιση είτε στην ζυγοστάθμιση καλό είναι να ελέγχετε.
Αυτό που θα έλεγα εγώ είναι να γίνετε ένα έλεγχος στα 15000ΚΜ και βάρια μέχρι τα 25000ΚΜ να έχει γίνει η αλλαγή. Λέω έλεγχος γιατί είναι διαφορετικός ο τρόπος οδηγήσεις του καθενός και έτσι η φθορά ανάλογα με τα KΜ δεν είναι ιδία σε όλους τους οδηγούς και σε όλα τα αυτοκίνητα.
Πλέον όλα μα όλα τα λάστιχα είναι radial και έτσι ισχύ το παραπάνω. Τώρα αν κάποιος έχει φορτωτή ή τρακτέρ και θέλει να τα κάνει χιαστεί, μπορεί!!!! Γιατί μονό εκεί θα βρει ελαστικά NYLON
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tserkene : 15-01-10 στις 01:55.
|