Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-12-09, 09:35
Το avatar του χρήστη johnboy
johnboy Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: corolla E11, avensis T22
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
johnboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί ρε φίλε, σύγρουση με 100km/h σου φαίνεται μικρή? Τα crash tests να σου θυμήσω πως γίνονται με 60km/h. Κι επειδή παραμορφώθηκε τί σημαίνει πως πήγαινε παραπάνω? Παθητική ασφάλεια ξέρεις τί σημαίνει?
καταρχην δεν υπαρχει λογος να εισαι τοσο επιθετικος.
συγκρουση με 100 χιλιομετρα μου φαινεται μεγαλη, αυτο ομως δεν αποκλειει να γινει και με περισσοτερα χιλιομετρα.
επειδη παραμορφωθηκε τοσο, που εγινε σχεδον αμορφη μαζα, σημαινει απλα πως τα σιδερα τσαλακωθηκαν σαν κουτακι κοκα κολα, το κοντερ θα την γλιτωσει? και επειδη θα καταστραφει κι αυτο, σιγα μη δειχνει την πραγματικη ταχυτητα της συγκρουσης, και μαλιστα μετα απο αυτην! εξαλλου δεν ειναι αυτος ο ρολος του.
παθητικη ασφαλεια ξερω τι σημαινει. παρε και τον ορισμο κατα toyota για να παψεις να αμφιβαλλεις.
''Η Παθητική Ασφάλεια περιλαμβάνει όλα τα μέρη και συστήματα, που προστατεύουν τον οδηγό και τους συνεπιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης''
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-12-09, 09:45
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
H άποψη που συσχετίζει την ασφάλεια των επιβατών ενός αυτοκινήτου με μία άκαμπτη μάζα σιδερικών έχει εκλείψει οριστικά. H «ελαστικότητα» των σύγχρονων αυτοκινήτων, παράλληλα με τον εξελιγμένο, πλέον, εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, είναι ένας συνδυασμός που, κυριολεκτικά, σώζει ζωές.

Και κατι επισημο για τις Δοκιμές πρόσκρουσης (Crash Test)
Mε βάση τις οδηγίες της Eυρωπαϊκής Ένωσης, όλα τα νέα μοντέλα πρέπει να περάσουν από δοκιμές πρόσκρουσης. H απαιτούμενη δοκιμασία περιλαμβάνει πλαγιομετωπική πρόσκρουση που καλύπτει το 40% της επιφάνειας του αυτοκινήτου, με ταχύτητα 56 χλμ./ώρα (35 μίλια/ώρα), καθώς και πλευρική πρόσκρουση με ταχύτητα 48 χλμ./ώρα (30 μίλια/ώρα). Πολλοί κατασκευαστές βέβαια ―θέλοντας να κατοχυρώσουν την ασφάλεια του «προϊόντος» τους― κάνουν κι άλλες δοκιμές πρόσκρουσης, με πιο συνηθισμένες αυτές της ανατροπής και τις οπίσθιες, αλλά και πλαγιομετωπικές που, όμως, καλύπτουν μεγαλύτερο ποσοστό (έως 50%) της μετωπικής
επιφάνειας του αυτοκινήτου.

Απο ενα άρθρο του περιοδικου 4Τ

Και εδω θα διαβασετε τι σημαινει ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ και ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια

Όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα που υπάρχουν, κάθε αυτοκίνητο κατα την διάρκεια της λειτουργίας του, για μία τουλάχιστον φορά, θα βρεθεί σε συνθήκες ατυχήματος ή και θα εμπλακεί σε αυτό. Είτε επειδή το θέλουν, είτε επειδή αναγκάζονται απο ισχύοντες κανονισμούς, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, για να προστατεύσουν τόσο τους οδηγούς και επιβάτες των οχημάτων όσο και τους άλλους χρήστες των οδών, εφαρμόζουν τεχνικές, με τις οποίες αυξάνεται η ασφάλεια που παρέχουν τα οχήματα. Η ασφάλεια αυτή χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:

* Ενεργητική Ασφάλεια, που περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές που αποσκοπούν στο να εμποδίσουν να συμβεί το ατύχημα.
* Παθητική Ασφάλεια, που περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές που συμβάλλουν στο να μειωθούν οι συνέπειες του ατυχήματος.

ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

* Η Επιτάχυνση
* Το σύστημα πεδήσεως
* Οι ελιγμοί
* Το σύστημα διευθύνσεως
* Οι Υαλοκαθαριστήρες
* Οι διατάξεις εξουδετέρωσεις της δρόσου, της πάχνης και του θαμπώματος
* Οι διατάξεις χαμηλού φωτισμού
* Οι καθρέπτες
* Τα φώτα
* Το κάθισμα του οδηγού
* Η ικανοποιητική Ηχομόνωση του κινητήρα
* Η σωστή θέση των ποδομοχλών
* Οι ασφάλειες των θυρών

ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

* Η κατασκευή του αμαξώματος
* Η εσωτερική κατασκευή - διαρρύθμιση του χώρου των επιβατών
* Οι ζώνες ασφαλείας
* Αερόσακοι Ασφαλείας
* Υποστηρίγματα Κεφαλής
* Τιμόνι


Sorry για το OFF TOPIC
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-12-09, 09:48
Το avatar του χρήστη johnboy
johnboy Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: corolla E11, avensis T22
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
johnboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
H άποψη που συσχετίζει την ασφάλεια των επιβατών ενός αυτοκινήτου με μία άκαμπτη μάζα σιδερικών έχει εκλείψει οριστικά. H «ελαστικότητα» των σύγχρονων αυτοκινήτων, παράλληλα με τον εξελιγμένο, πλέον, εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, είναι ένας συνδυασμός που, κυριολεκτικά, σώζει ζωές.
αν αναφερεσαι σε μενα Σωτο, σαφως και δεν ειναι αυτη η αποψη μου
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-12-09, 09:54
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από johnboy Εμφάνιση μηνυμάτων
αν αναφερεσαι σε μενα Σωτο, σαφως και δεν ειναι αυτη η αποψη μου
Δεν αναφέρομαι σε κανεναν, μην παρεξηγησετε τα γραφομενα! Τα εβαλα τελειως φιλικα για να ενημερωθουμε!

Απλά επειδή ειχα περάσει καποια σεμηναρια με θεμα την Ασφάλεια Αυτοκινητων, Τρακαρισματα, απεγλωβισμους κλπ και εχω δει και πολλα, στα χρονια που εμπλεκομαι με τον χωρο του αυτοκίνητου, ηθελα να γραψω μερικα πραγματα με αφορμη αυτην την συζητηση, για να τα δουν ολοι οι οσοι οδηγουν και να γνωριζουν!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΡΌΒΛΗΜΑ Ή ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌΣ ΘΌΡΥΒΟΣ??? dj.jorge TOYOTA AURIS 32 24-01-12 09:02
Αθηνα!!!! sakis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 02-11-04 18:39



Page generated in 0,22171092 seconds (80,35% PHP - 19,65% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:40.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)