Διάβασα και εγώ το συγκεκριμένο τεύχος και είδα τις φωτό με τη σκουριά και απογοητεύτηκα πολύ. Αν και το συγκεκριμένο περιοδικό είναι γερμανικής καταγωγής, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε νομίζω ότι είχε σκοπό να βλάψει το ιαπωνικό μοντέλο. Αντίθετα το ίδιο περιοδικό περιγράφει με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια το prius και το rav4 (προηγούμενης γενιάς), τα οποία θεωρεί εξαιρετικά αυτοκίνητα με μεγάλη αξιοπιστία.
Άρα, εκτός από την πλαστικούρα στο εσωτερικό, που έχει φορτώσει η toyota τα νέα της μοντέλα, την έλλειψη standard esp, και την ύπαρξη ακόμα ημιάκαμπτου πίσω άξονα, τώρα σταματά να βάζει και προστατευτικό κάλυμα κινητήρα.
Ασφαλώς, και η μη ύπαρξη του προστατευτικού καλύματος ευθύνεται για τη δημιουργία σκουριάς, πράγμα που θεωρώ εντελώς απαράδεκτο, άσχετα με το αν το αυτοκίνητο προορίζεται για την Ελλάδα ή τη Γερμανία.
Τόσα χρόνια αγοράζουμε αυτοκίνητα toyota (στην οικογένειά μου έχουμε 3 corolla), πληρώνοντας κάτι παραπάνω για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ξέροντας τουλάχιστον ότι πρόκειται για καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα...
Αν χαθεί και η αξιοπιστία αυτή, τότε καλύτερα να αρχίσουμε να αγοράζουμε κορεάτικα...
Τέλος εύχομαι στους κατόχους auris να μην τους παρουσιαστεί ποτέ κανένα απολύτως πρόβλημα και το συγκεκριμένο συμβάν να ήταν απλά ένα τυχαίο γεγονός.
Υ.Γ. Ελπίζω να μην κακοκάρδισα κανέναν με τη γκρίνια μου. Γκρινιάζω όμως γιατί και εγώ είμαι κολλημένος με την Toyota, από την οποία έχω υψηλές απαιτήσεις και δεν περίμενα ποτέ ότι θα τίθεται θέμα αξιοπιστίας σε κάποιο μοντέλο της!