Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 07-09-09, 18:03
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε μαλιαρε ελεος....

πουλαω μια ανοδειωμενη αλουμινενια τροχαλια σπεσιαλ της αντλιας νερου...
παιρνεις 3-4 αλογα...
την θες? μπλε ειναι
απο αμερικη την εφερα αλλα βαριεμαι να τη βαλω
εαν δυναμομετρησης ενα 20ν συγκεκριμενα ασημι χωρις να εχεις αλλαξει βολαν π.χ. θα σου δειξει 140 αλογα στροφαλο κ 112 τροχο. αμα αλλαξεις βολαν κ βαλεις toda κ κανεις δυναμομετρηση θα σου δειξει π.χ. 140 αλογα στροφαλο κ 115 τροχο. ετσι γινεται κ με την τροχαλια στροφαλου αλλα σε χαμηλοτερο βαθμο! αμα ζυγισεις την μαμα τροχαλια ειναι περιπου 3,5 κιλα ενω η αλουμινιου ειναι περιπου 1,5 κιλο!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-09-09, 15:49
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
στον τομεα του ελαφροματος ειναι κ το ελαφρομα στροφαλου κ ζυγισμα! χωρις να ξερω παραπανω πραγματα. αν κ νομιζω απο το club το εχουν κανει!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 10-09-09, 19:11
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αλλοι συμφωνουν αλλοι διαφωνουν. εγω παντως διαφωνω με το ελαφρωμα...

20 λεπτα δουλεια ειναι για μενα. λες στα 5 χρονια που εχω το μοτερ να μην το χα κανει?

για μενα ειναι απωλεια και καταναλωση και για αυτο το λογο δε το κανα...


θα ημουν υπερν αν εκανα αφαιρεση 300 γραμμαριων αλλα οχι τοσο πολυ ελαφρυ οσο ειναι τα aftermarket
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 10-09-09, 21:06
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
αλλοι συμφωνουν αλλοι διαφωνουν. εγω παντως διαφωνω με το ελαφρωμα...

20 λεπτα δουλεια ειναι για μενα. λες στα 5 χρονια που εχω το μοτερ να μην το χα κανει?

για μενα ειναι απωλεια και καταναλωση και για αυτο το λογο δε το κανα...


θα ημουν υπερν αν εκανα αφαιρεση 300 γραμμαριων αλλα οχι τοσο πολυ ελαφρυ οσο ειναι τα aftermarket
οντως το ελαφρωμα εχει υπερ κ κατα! ειναι αναλογος τι χρηση που θελει ο καθενας!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 13-09-09, 18:33
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η πιο κερδοφορα βελτειωση πανο στα 20ν ειναι οι εκκεντροφοροι! για να πετυχη αυτη η βελτειωση πρεπει να κανεις καποια πραγματα ωστε να αποδωσουν το μεγιστο οι εκκεντροφοροι! ενα βασικο πραγμα ειναι η συμπιεση, αναλογος τι μοιρες θα βαλεις χρειαζεται κ η αναλογη συμπιεση! πιστευω χωρις να ειμαι σιγουρος μεχρι 288 μοιρες η 11,5 συμπιεση που μπορεις να πετυχεις χωρις αλλαγη πιστονιων ειναι αρκετη. πιστευω για πιο μεγαλους εκκεντροφορους χρειαζεται πιστονια για να αναιβασεις τι συμπιεση! την 11,5 συμπιεση την πετυχαινεις με φλαντζα 0,8 κ με λιγο πλανιαρισμα χωρις να χαλασεις την ροικοτητα της κεφαλης!(αυτο ισχυει για τα μαυρα τα ασημι θα πετυχουν μικροτερη συμπιεση περιπου 11,2). καλο θα ηταν να γινει κ ροικη εξελιξη γιατι τα 20ν δεν φημιζονται για την καλη τους ροικη! θελει ομως προσοχη απο αυτον που θα το φτιαξει για να μην χαλασει το κεφαλαρι! τα μαυροκαπακα εχουν καλητερη ροικη απο τα ασημι! για να δουλεψουν οι εκκεντροφοροι χρειαζεται απαρετητα η παραληλο η αγραφο εγκεφαλο! θα προτεινα αγραφο γιατι πρεπει να μετατοπισεις τον κοφτη πιο ψηλα για να αποδωσουν οι εκκεντροφοροι π.χ. 272 μοιρες θελουν περιπου 9000 στροφες! αμα θελεις να κρατησεις το νντι ( απο οτι διαβασα σε ξενα κλαμπ ) πρεπει να εχεις βυθισμα το μεγιστο 8,5 εαν βαλεις 9 βυθισμα δεν μενει το νντι. κ λενε μεχρι 272 μοιρες στον εκκεντροφορο εισαγωγης μενει το νντι απο εκει κ περα οχι! οποτε γνωμη μου ειναι οι καλυτερη εκκεντροφοροι για τα 20ν ειναι 272 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εισαγωγης κ 288 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εξαγωγης, κρατας κ το νντι, κ εχεις περιπου 190 αλογα! κ κατι ακομα πρεπει να αλλαχτουν τα ελατηρια βαλβιδων! μετα τις 9000 στροφες πρεπει να αλλαχτουν κ τα ριτεινερ!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-09-09, 16:45
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από malliaros Εμφάνιση μηνυμάτων
η πιο κερδοφορα βελτειωση πανο στα 20ν ειναι οι εκκεντροφοροι! για να πετυχη αυτη η βελτειωση πρεπει να κανεις καποια πραγματα ωστε να αποδωσουν το μεγιστο οι εκκεντροφοροι! ενα βασικο πραγμα ειναι η συμπιεση, αναλογος τι μοιρες θα βαλεις χρειαζεται κ η αναλογη συμπιεση! πιστευω χωρις να ειμαι σιγουρος μεχρι 288 μοιρες η 11,5 συμπιεση που μπορεις να πετυχεις χωρις αλλαγη πιστονιων ειναι αρκετη. πιστευω για πιο μεγαλους εκκεντροφορους χρειαζεται πιστονια για να αναιβασεις τι συμπιεση! την 11,5 συμπιεση την πετυχαινεις με φλαντζα 0,8 κ με λιγο πλανιαρισμα χωρις να χαλασεις την ροικοτητα της κεφαλης!(αυτο ισχυει για τα μαυρα τα ασημι θα πετυχουν μικροτερη συμπιεση περιπου 11,2). καλο θα ηταν να γινει κ ροικη εξελιξη γιατι τα 20ν δεν φημιζονται για την καλη τους ροικη! θελει ομως προσοχη απο αυτον που θα το φτιαξει για να μην χαλασει το κεφαλαρι! τα μαυροκαπακα εχουν καλητερη ροικη απο τα ασημι! για να δουλεψουν οι εκκεντροφοροι χρειαζεται απαρετητα η παραληλο η αγραφο εγκεφαλο! θα προτεινα αγραφο γιατι πρεπει να μετατοπισεις τον κοφτη πιο ψηλα για να αποδωσουν οι εκκεντροφοροι π.χ. 272 μοιρες θελουν περιπου 9000 στροφες! αμα θελεις να κρατησεις το νντι ( απο οτι διαβασα σε ξενα κλαμπ ) πρεπει να εχεις βυθισμα το μεγιστο 8,5 εαν βαλεις 9 βυθισμα δεν μενει το νντι. κ λενε μεχρι 272 μοιρες στον εκκεντροφορο εισαγωγης μενει το νντι απο εκει κ περα οχι! οποτε γνωμη μου ειναι οι καλυτερη εκκεντροφοροι για τα 20ν ειναι 272 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εισαγωγης κ 288 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εξαγωγης, κρατας κ το νντι, κ εχεις περιπου 190 αλογα! κ κατι ακομα πρεπει να αλλαχτουν τα ελατηρια βαλβιδων! μετα τις 9000 στροφες πρεπει να αλλαχτουν κ τα ριτεινερ!
ρε κωστα αμα φτασεις στο σημειο να βαλεις εκκεντροφορους τι να το κανεις το vvt?πετας ενα 272 ή 288 οπως ειπες με 9,5 βυθισμα και αντε γεια...θα καθεσε να ασχολεισαι με vvt ειναι αχρηστο....και η συμπιεση ειναι καλο να μεινει σε λογικα πλαισια μεχρι 11,5:1 ας πουμε για να μην χασεις σε ευστροφια ψηλα.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 14-09-09, 17:19
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χωρις νντι υπαρχει ενα κενο απο τις 4000 μεχρι 6000 στροφες! οπως παει στα χαμηλα ετσι παει κ στις μεσαιες στροφες, μετα τις 5500 6000 στροφες ξεκιναει να ραβει! το εχω ζεισει χρηστο μετα τις 6000 κατεβαινει το στροφομετρο σαν παλαβω!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
η καλυτερη 101? MARMEL TOYOTA COROLLA E*101 34 24-01-09 23:52
Μια Καλυτερη Λυση Αντι Για Φρυδακια! Δημήτρης TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 12-05-05 20:14



Page generated in 0,23463988 seconds (81,26% PHP - 18,74% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)