παρόμοια περίπου περίπτωση αντιμετώπισε και έλυσε φίλος του αδερφού μου, κάτοχος Ε12 pro f/l 1.4VVTi
ο πρώτος κάτοχος που είχε το αυτοκίνητο είχε βάλει ένα τελικό sebring και είχε αφαιρέσει το μεσαίο καζανάκι.
εκεί το αποτέλεσμα ήταν ότι το μοτέρ ήταν ''ψόφιο'' στις μεσαίες κι έτσι δεν είχε καθόλου ρεπρίζ.
τελικά, μετά από παρότρυνση του αδερφού μου (ο κάτοχος δεν έχει ιδιάιτερες μηχανολογικές γνώσεις), πήγε και πήρε το μεσαίο από τον πρώτο ιδιοκτήτη (ήταν γνωστός και το είχε κρατήσει) και το ξανάβαλε.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
το αμάξι πετάει σε όλο το φάσμα των στροφών.
Γι' αυτό προσοχή:
μπορεί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να διαμορφώνουν όλο και πιο αυστηρή οικολογική συνείδηση και να βάζουν ένα κάρο καταλύτες αλλά από την άλλη τόσες ώρες δοκιμών και πειραμάτων πρωτού βγάλουν ένα κινητήρα στην παραγωγή κάτι θα πρέπει να σημαίνουν.....
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|