Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 1.235
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 334
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Σας εχω ζαλίσει ε? Σορρυ...
Ρε αφηστε τον ανθρωπο να ρωτησει.
Μιχαλη ρωτα εμενα για οτι θελεις ,οποτε θελεις.Ετσι ειναι.Οποιος θελει να κανει μια μετατροπη ζαλιζει πολυ κοσμο πρωτα.Το ιδιο εκανα κι εγω
__________________
Δεν τρέχω...Απλά πετάω χαμηλά...
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 517
Πάντος εγώ ρε παίδες και τα δύο μοτέρ που υπερκύβισα δεν μου έβγαλαν πρόβλημα.Στο 1ο είχα την υπομονή να κάνω 900χιλ. πριν το σκίσω.Από εκεί και έπειτα έκανα 40.000 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα και πάντα ερωτικές σχέσεις με τον κόφτη.Στο 2ο πήγα μέχρι το βενζινάδικο και μετά κόφτες.Μέχρι σήμερα δόξα το Θεό δεν έχω πρόβλημα.
Και καθώς είμαι ο 1ο διδάξας στο club (από τον Απρίλιο του 2005) προτείνω άφοβα τη συγκεκριμένη βελτίωση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 11-04-09 στις 07:35.