Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
 |
|
 |

31-03-09, 17:39
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ξαναγυρίζω στο θέμα μιας και σήμερα με το κουμπί που βλέπετε δοκίμασα το A/C, παγώνει πολύ γρήγορα και πολύ καλά, αλλά τις στροφές από 1000 τις πάει σταθερά στις 850-800 και το αμάξι το γονατίζει και στην τάση μπαταρίας δλδ βλέπω στο βολτόμετρο χαμηλά νούμερα. Μιας και έχει γίνει μεγάλη συζήτηση εδώ και μερικούς ηλεκτρολόγους που ρώτησα μόλις είπα τι μοτερ έχω και από τι είναι ο κομπρέσορας έκαναν σα να ρώτησα για τον ΕΤ τον εξωγήινο, είπα μήπως υπάρχει κανείς με μοτερ 4E-FTE και με A/C μήπως και δουλεύει σε αυτόν με τον σωστό τρόπο και βρούμε καμιά άκρη. Προς το παρόν την δουλειά του την κάνει, αλλά παίρνει μπρος ο κομπρέσορας με το που ανοίξω τον ανεμιστήρα στο αμάξι, γιαυτό έβαλα το κουμπί μπροστά να του κόβω το ρεύμα να μην παίρνει μπρος αν θέλω καλοριφερ πχ τον Χειμώνα. Τα σχέδια κτλ που είπαν τα παιδιά παραπάνω τα είδα, τα διάβασα, προσπάθησα αλλά δεν κατάφερα τίποτα καλύτερο!
|

05-04-09, 17:52
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-03-2009
Περιοχή:
Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|

05-04-09, 19:13
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τα έχω και εγώ όλα αυτά, αφού έχω το Toyota EPC αλλά και το service manual της ΕΕ111, το θέμα είναι ότι ένα ξέρω, ότι δεν ξέρω τίποτα και δεν καταλαβαίνω τίποτα! αν δείς παραπάνω τις φωτος που έχω βάλει, μπορούμε να βρούμε καμιά άκρη με τα χρώματα? το πρόβλημα μου είναι να παντρέψουμε τις φύσες της πλεξούδας της EE111 με τις φύσες του κομπρέσορα από A/C Starlet GT 4Ε-FTE japan. Υπάρχει διαφορά στην συνδεσμολογία και στα χρώματα και έχει γίνει μπάχαλο!
|

05-04-09, 19:56
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-03-2009
Περιοχή:
Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτο που σε ενδειαφερει ειναι το μαυρο ασπρο καλοδιο το οποιο ειναι το Clutch του κομπρεσορα και το οποιο πρεπει να φερνει ρευμα(να κομπλαρει τον κομπρεσορα) οτα πατας το κουμπι του A/C.
Τωρα αν οντος αυτο το καλοδιο ειναι στη σωστη επαφη στον κομπρεσορα(να το κοιταξεις),και δεν κομπλαρει.....Θα κοιταξεις :
1- Την ασφαλεια ECU IG(10A)
2- Το Α/C FAN NO2 RELAY
3- το Α/C FAN NO3 RELAY
και μετα της βαλβιδες..................Καλη τυχη..........Αν σου φενωνται κινεζικα
κατεβα ΛΑΡΙΣΑ να στο φτιαξω...........
|
 |
|
 |

05-04-09, 20:01
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τα σχέδια είναι από την μαμά ΕΕ111? την στρογγυλοφάναρη??? έχεις κάπου τα χρώματα της φύσας του κομπρέσορα? δλδ το κάθε χρώμα τι είναι? εμένα όπως είναι τώρα αυτό που κάνει είναι να παίρνει μπρος ο κομπρέσορας με το που ανοίγω τον διακόπτη ανεμιστήρα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να παίρνει με του a/c και δεν ανεβάζει στροφές αντίθετα τις ρίχνει με 150-200rpm με αποτέλεσμα το μοτερ να είναι ψόφιο όταν δουλεύει το a/c. Πρέπει να έχω ανεβάσει το ρελαντί στις 1100-1200rpm για να πέφτει μετά εκεί που πάει και να είναι οκ. Αλλιώς μου πάει τόσο χαμηλά που στις εκκινήσεις πχ από φανάρια ή σε παρκαρίσματα μερικές φορές μου σβήνει. Είναι άλλα 2 παιδιά με ίδιο πρόβλημα, ο ένας που έγραψε αυτό το topic, αλλά δεν ξέρω τι έκαναν τελικά. Όπως είπα και παραπάνω το μοτερ είναι 4E-FTE και ο κομπρέσορας είναι από starlet GT japan μοντέλο με αποτέλεσμα να έχει άλλα χρώματα από την φύσα που υπάρχει για το a/c που είναι της ΕΕ111, γιαυτό έχει γίνει και αυτό το μπέρδεμα, αν δεν βρω τι είναι το κάθε καλώδιο της φύσας δεν θα βγάλω ποτέ άκρη!
|
 |
|
 |

05-04-09, 20:06
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-03-2009
Περιοχή:
Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
τα σχέδια είναι από την μαμά ΕΕ111? την στρογγυλοφάναρη??? έχεις κάπου τα χρώματα της φύσας του κομπρέσορα? δλδ το κάθε χρώμα τι είναι? εμένα όπως είναι τώρα αυτό που κάνει είναι να παίρνει μπρος ο κομπρέσορας με το που ανοίγω τον διακόπτη ανεμιστήρα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να παίρνει με του a/c και δεν ανεβάζει στροφές αντίθετα τις ρίχνει με 150-200rpm με αποτέλεσμα το μοτερ να είναι ψόφιο όταν δουλεύει το a/c. Πρέπει να έχω ανεβάσει το ρελαντί στις 1100-1200rpm για να πέφτει μετά εκεί που πάει και να είναι οκ. Αλλιώς μου πάει τόσο χαμηλά που στις εκκινήσεις πχ από φανάρια ή σε παρκαρίσματα μερικές φορές μου σβήνει. Είναι άλλα 2 παιδιά με ίδιο πρόβλημα, ο ένας που έγραψε αυτό το topic, αλλά δεν ξέρω τι έκαναν τελικά.
|
Βαλβιδα για να ανεβαζει το ρελαντι οταν πατας το A/C δεν εχει ???????
Ποιος στο συνδεσε ρε φιλαρακι ???
Κατεβα λαρισα να δεις πως ειναι οι μετατρωπες
|

05-04-09, 20:11
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτός που έβαλε το μοτερ ρε συ, αλλά δεν δούλευε καν, την συνδεσμολογία που έχει τώρα εγώ την έκανα, αλλά δεν βρίσκω την σωστή, τουλάχιστον δουλεύει. Πρόσεξε να δείς και πριν που είχα το ίδιο μοτερ σε starlet ep82 έπαιζε μια χαρά! αλλά η διαφορά είναι ότι ο κομπρέσορας που ειχα εκεί ήταν από πριν στο starlet και είναι ευρωπαική έκδοση, αλλά το A/C το πούλησα όταν διαλύθηκε το αμάξι, ο κομπρέσορας που έχω τώρα είναι από japan, τα starlet gt έχουν κλιματισμό και όχι από A/C, έτσι έχουν επιπλέον βαλβίδες και άλλα καλώδια και χρώματα και δεν ταιριάζουν, δεν ξέρω τι πατέντες θέλει να παίξει, όσους ρώτησα μόλις ακούνε τι έχω μου λένε δεν ξέρουν από αυτό! και άκρη δεν βγάζω! δες τις φωτος που έχω βάλει στα προήγουμενα μου posts να δεις ότι έχει άλλα χρώματα ο κομπρέσορας και άλλα οι φύσες! άσε που περισσεύουν κανά δυό καλώδια!
|

05-04-09, 20:12
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOYOROSPY
Κατεβα λαρισα να δεις πως ειναι οι μετατρωπες
|
συγνώμη φίλε μου αλλά έχουμε και στην Αθήνα καλούς μηχανικούς και ηλεκτρολόγους που στις μετατροπές είναι μανούλες
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Προβλημα με P/S |
GiannisHerbalife |
ΦΟΡΟΥΜ |
6 |
29-11-15 03:38 |
προβλημα 2zz-ge???? |
nikos_adamo |
TOYOTA COROLLA T-SPORT |
30 |
27-08-10 22:24 |
προβλημα με ABS |
gi@nn@kis |
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 |
27 |
09-07-08 12:12 |
Προβλημα |
Elefsinaaaara_CorollaPowe |
SUPPORT |
4 |
11-10-05 17:59 |
Προβλημα ? |
diafanh-psyxh |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
9 |
17-06-04 01:01 |
Page generated in 0,29966497 seconds (83,23% PHP - 16,77% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|