Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
 |
 |
|
 |

25-03-09, 13:57
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν το πάρεις και με την μία δεν δουλεύει εννοείτε το πας πίσω, αλλά μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά και μπορεί να μην είσαι σίγουρος 100% ότι έχει πρόβλημα και έτσι το αφήνεις, μετα από 1-2 μήνες ο άλλος θα σου πει εσύ το χάλασες και τρέχα γύρευε.
Εννοείς ότι σου κόψανε και απόδειξη και έχεις και κανονικά γραπτή εγγύηση? γιατί με τα λόγια όλοι έχουμε αλλά μετά ....... στην περίπτωση του φίλου μου επειδή είχε ρωτήσει του είπε ο άλλος εγώ τα παίρνω τροπέτο δεν μπορώ να ξέρω τι θα σου βγει το μοτερ και δεν φέρω ευθύνη και επίσης ο άλλος το είχε βάλει πάνω, είναι εύκολο μετά να το ξηλώσει? ξέρεις πόσα λεφτα θες βγάλε-βάλε και μεταφορές? πολύ ποιο φτηνά του πήγε το ρεκτιφιέ στον 3ο κύλινδρο. Πάλι δεν μου απάντησες 1000 ευρώ το πήρες? εγώ στην θέση σου δεν θα έδινα τόσα αν το πήρες τόσο! μιλάμε για ΤΟ κλέψιμο! btw το γουρούνι στο σακί σημαίνει ότι δεν ξέρεις τι θα σου βγει αυτό που παίρνεις από την αρχή, άσχετα με το αν δίνουν εγγύηση ή όχι, οπότε από την στιγμή που είναι μεταχειρισμένα μηχανικά ανταλλακτικά ότι παίρνεις είναι σα να παίρνεις γουρούνι στο σακί. Και μένα ο μηχανικός μου όταν πήρα το σασμαν GT μου έβγαλε από ένα τροπέτο, του λέω είναι καλό? πιάνει και αλλάζει τις ταχύτητες με το χέρι (από εκεί που πιάνουν οι ντίζες) και αφού έμπαιναν όλες μια χαρά λέει καλό είναι. Και αν έχεις πρόβλημα έρχεσε και στο αλλάζω. Αλλά αυτός και γνωστός μου είναι και μηχανικός όχι απλά μαντρας να τα πουλάει χυμαδιό. Τελος πάντων αυτά γιατί είμαστε off topic. Το θέμα που μας ενδιαφέρει επιτάχυνση κέρδισες καθόλου? και σε τελικές είδες τπτ καλύτερο? και σε ρεπριζ τι κάνει επιταχύνει καλά?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-03-09 στις 14:04.
|

25-03-09, 14:23
|
 |
|
|
Εγγραφή: 13-03-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 524
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
.....Πάλι δεν μου απάντησες 1000 ευρώ το πήρες? εγώ στην θέση σου δεν θα έδινα τόσα αν το πήρες τόσο! μιλάμε για ΤΟ κλέψιμο! .............. Τελος πάντων αυτά γιατί είμαστε off topic. Το θέμα που μας ενδιαφέρει επιτάχυνση κέρδισες καθόλου? και σε τελικές είδες τπτ καλύτερο? και σε ρεπριζ τι κάνει επιταχύνει καλά?
|
Το λεω στην αρχη οτι το πηρα 1000  . Τωρα αν ειναι πολλα ή λιγα ειναι αλλη ιστορια.
Απο την στιγμη που ειναι πιο κοντο ειναι και καλητερο στα ρεπριζ και στην επιταχυνση. Στην τελικη δεν εχω δει διαφορα μεγαλη (5ΚΜ/Η) αλλα εχω βαλει βασεις για το μελον!!
|

25-03-09, 15:56
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δυστυχώς εγω δεν ξέρω τι θα κάνει (αν το έβαζα) στον 4E-FTE, γιατί ήδη είναι μακρύ το δικό μου, ίσως σε επιταχύνσεις νανε καλύτερο για τελικές δε νομίζω, εξάλου έχω κόφτη τελικής στα 180χλμ πραγματικά. Αν έχει κανείς G6 σασμαν με μοτερ 4E-FTE ας ρίξει μια φωνή.
|

25-03-09, 16:36
|
 |
|
|
Εγγραφή: 13-03-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 524
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δυστυχώς εγω δεν ξέρω τι θα κάνει (αν το έβαζα) στον 4E-FTE, γιατί ήδη είναι μακρύ το δικό μου, ίσως σε επιταχύνσεις νανε καλύτερο για τελικές δε νομίζω, εξάλου έχω κόφτη τελικής στα 180χλμ πραγματικά. Αν έχει κανείς G6 σασμαν με μοτερ 4E-FTE ας ρίξει μια φωνή.
|
Θα βγω τωρα offtopic ΑΛΛΑ
τα turbo θελουν πιο μακρη σασμαν απο οτι τα ατμοσαιρικα και ετσι κατα την γνωμη μου θα χασεις αντι να κερδισεις. Πιο παλια ειχαν βαλει σε starlet turbo ενα G6 και για να πιασει τα 100 επρεπε να βαλει και 3η!!(ειμαι και πρωην κατοχος starlet) Μια χαρα ειναι το turbo το σασμαν που ειχεις, αν το αλλαξεις μονο για αναβαση θα κανει 
|
 |
|
 |

25-03-09, 17:01
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οκ thanks! αυτό ήθελα να μάθω! γιατί μερικοί θεωρητικά που μιλάνε λένε ότι είναι καλύτερο της g6, άλλοι λένε ότι δεν έχει αντοχή με το turbo μοτερ, αλλά και ότι είναι ΤΟΣΟ πολύ κοντό που γιαυτό έχει 6η! εξάλλου εγώ το σασμαν το είχα βάλει στο μοτερ αυτό τον ΣΕΠΤ 2007 με νέο δίσκο,πλατό, βολαν κτλ, τον ΔΕΚ 2007 με τρακάρανε και πάει το starletaki και δεν έλεγε να το αλλάζω τώρα. Πάντως όπως είναι ναι έχω χάσει στην επιτάχυνση λόγω βάρους της corolla κυρίως και 15αρες τώρα κτλ αλλά σε ταξίδια αλλά και καθημερινά το αμάξι πάει φοβερά άνετα! να πω ότι ανεβαίνει ανηφόρες και με 3η (όχι με τρελή κλίση ε?) και προσπερνάει και άνετα με αυτή. Με το κοντό σασμαν ήτανε σε ταξίδια για κλάματα. Στα 160 μούγκριζε τρελά και κόντευε να πιάσει κόφτες, αφού νόμιζα ότι ειχα 4η όχι 5η! και έκαιγε και πολύ. Τώρα μειώθηκε και ο θόρυβος (της εξάτμισης εννοώ) και η κατανάλωση και πάει άνετα και με περισσότερα χλμ (θεωρητικά) γιατί έχω κόφτη τελικής και δεν ξέρω. Σε επιτάχυνση μου κακοφάνηκε αρχικά, αλλά τώρα το συνήθησα, αν και δεν είναι και μεγάλη η διαφορά, περισσότερο το βάρος του αυτοκινήτου φταίει και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
|

25-03-09, 21:00
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
νομίζω λόγω κυβικών (1300) χρειάζεται και 3η για τα 100. Το ίδιο σασμάν σε 1600 βγάζει και 100 με 2α.
Βέβαια κανείς δεν είναι με το χρονόμετρο στο χέρι σε μια κόντρα.
|

25-03-09, 21:09
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν θυμάμαι τώρα τι έκανε το ατμοσφαιρικό, εμένα βγάζει 80 η 1η στις 7200rpm (κόφτη δλδ) και η 2αρα πάει πάνω από 100 κατα πολύ. Μην ξεχνάμε μιλάω για 4E-FTE με σασμαν GT που είναι μακρύ και έχω και 195/50/15.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,23002195 seconds (81,36% PHP - 18,64% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:24. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|