Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
05-11-07, 19:34
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Εχει πλάκα να διαβαζει κανεις και τα δικά σου ποστ...
Από τη μία λες για σωστη δουλειά, καλό μαστορα κτλπ αλλα από την άλλη λες δύσκολη μεταπώληση.
Ο λόγος που κανει πολύ δύσκολη την μεταπώληση είναι βασικά ότι ο κόσμος δεν εμπιστευεται το αμάξι. Το φοβαται δλδ ότι σε τρακαρισμα δεν θα εχει τις αντοχες που θα ειχε αν δεν ειχε κοψε-ραψε στο σασί. Εσυ θα το έπαιρνες? Εγω προσωπικά, όσο καλός και να ηταν ο μάστορας, δεν θα το προτιμούσα...
|
+1000000
εχω δει αμαξια φιλων να γινοντε τουρτα με τρακο 20χλμ ετσι για πλακα να κατευασαζει θολο αστεια ακουμπηματα....να στραβονει ραμφος για πλακα...κ δεν θελω να σκεφτομαι πως θα ταν αν τα χλμ ηταν 40-50
κακοτεχνιες θα πει καποιος κ οντως ετσι ειναι
ειμαστε ομως γεματος απο τετοιες
κ το 80% απο μας δεν εχει καποιον σιγουρο φαναρτζη να εμπιστευτη
|
|
|
|
24-03-09, 19:28
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2006
Περιοχή:
SALONICA
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια πεφτοντας το ματι μου στο εν λογω θεμα αν και παλια τα ποστ που εχουνε γινει θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας μια προσωπικη εμπειρια.Πριν απο 3 περιπου χρονια ειχα τρακαρισμα με την 12καρα μου (facelift) ενω η κουκλα μου ειχε μολις γυρω στα 20.000 χιλ στους δρομους.Το αμαξι ειχε αρκετη δουλιτσα μιας και πηρε την πισω αριστερη κολωνα,ψαλιδια,πισω αξονα κλπ καλουδια.(οπως ξερουμε το πισω μερος του αμαξωματος προκαλει τις περισσοτερες φορες και τους μεγαλυτερους μπελαδες σε περιπτωση στουκας)απο σασι οχι κατι το σοβαρο ομως χρειαστηκε να επισκευθει και την καλιμπρα...Τυχαινει να εχουμε σαν οικογενεια πολυ καλους γνωστους μεσα σε αντιπροσωπεια της μαμας τουοτα.Το αυτοκινητο επισκευαστηκε εξ ολοκληρου μεσα στην αντιπροσωπεια με συνεχεις επιβλεψη και αριστη συνεργασια.Πλεον και ενω εχω ξεπερασει τις 65.000 χιλ πρεπει να σας πω οτι ειμαι υπερευχαριστημενος απο την δουλεια που εγινε πανω στο αυτοκινητο.Ειναι απροβληματιστο χωρις το παραμικρο προβλημα και πιστεψτε με το εχω ζορισει και δοκιμασει και εγω αλλα και διαφοροι μηχανικοι αρκετες φορες σε αυτα τα 3 χρονια.
Ασε που εχουν εξαφανιστει και πολλοι μικροτριγμοι(σηνηθες φαινομενο για Ε12..).
Ολα αυτα σε συνδιασμο με το οτι και συγκενικο μου προσωπο οδηγαει Ε12 ατρακαριστο και εχω την ευκαιρια να οδηγω και αυτο ορισμενες φορες και να εχω κανει και ταξιδι σαν οδηγος πρεπει να σας πω οτι δεν εντοπιζω διαφορες στην οδικη συμπεριφορα τους.(μαμα σε θεμα στησιματος και τα δυο).
Ολα αυτα τα ειπα γιατι πολλες φορες γινομαστε ισως θυματα της αγορας...
δεν σημαινει οτι επειδη ενα αμαξι εχει τρακαρει (ιδικα συγχρονο) οτι ηρθε και το τελος του...φυσικα και αυτο ειναι κατι πολυ σχετικο σιγουρα...παντως η καλη δουλεια φανοποιου μπορει σε καποιες περιπτωσεις να φερει το αυτοκινητο σε εργοστασδιακα επειπεδα αν φυσικα αυτο ειναι εφικτο και δεν εχει σπαραλιαστει εντελως το πλαισιο...αυτα και σορρυ που κουρασα γιατι το εκανα σιγουρα!
__________________
TOYOTA POWER! MADE IN JAPAN!
|
24-03-09, 19:58
|
|
|
|
Εγγραφή: 11-01-2009
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν καταλαβα καλα εδω δεν μιλαμε για μια απλη διορθωση, που οπως και ο Scorpion μπορει να μην σε ενοχλησει ποτε, αλλα για αλλαγη σασι. Δεν μπορω να καταλαβω τον ορο αλλαγη σασι, αν ειναι αυτο που ειπε ο madvinegar αρχικα δηλαδη νεο σασι με τις παλιες λαμαρινες και εξαρτηματα δεν βλεπω που υπαρχει προβλημα, εφοσον το νεο σασι ειναι ενταξει, αλλα πρεπει να προσεξεις καλα να τσεκαρεις τον μαστορα που το εφτιαξε και ολα τα υπολοιπα π.χ. αριθμο πλαισιου και τα λοιπα. Αυτα πιστευω εγω ο,τι ειπα μπορει να ειναι και λαθος δεν ειμαι και "ο ειδικος" πανω στο θεμα.
|
25-03-09, 00:23
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μπορώ να πω πως το αμάξι που σας ρώτησα στο 1ο πόστ, το πήγα σε γνωστό μηχανικό μου, και φανταστείτε...ήθελε να το πάρει αυτός για τη γυναίκα του!!
Δεν ήθελε να την ξεπαστρέψει μην προτρέχετε
Οποσδήποτε μπορείς να πάρεις άνετα πιστεύω ένα τέτοιο αμάξι αν όχι για 1ο, σίγουρα για 2ο.
|
25-03-09, 00:59
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
25-03-09, 01:34
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωπ δεν εχεις δικιο, και θα σου πω το γιατι. Το θεμα που εξεταζουμε εδω ειναι η τραμπα τμηματων απο ενα χαλασμενο σασι σε ενα καλο. Αυτο ομως που δειχνεις στο video ειναι κοπτοραπτικη και μιξη χαλασμενου και καλου σασι. Κατι τετοιο εννοειται οτι ειναιεγκληματικο και επικινδυνο.
|
25-03-09, 02:30
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω πιστευω πως κανεις δεν εχει μπει στην διαδικασια να ξεγυμνωσει ενα σασι για να κανει κολαζ απο αλλα αυτοκινητα και να βγαλει ενα ολοκληρο αμαξι ή εχει αγορασει απο αντιπροσωπια ενα σασι σκετο. αρα οταν επισκευαζεται σασι, γινεται οσα δειχνει το βιντεο.δηλαδη ενα φαινομενικα αριστο αμαξι, που μονο στο τρακαρισμα θα καταλαβεις οτι δεν ηταν οντως αριστο.
|
25-03-09, 09:37
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Διαβαζοντας τα πρωτα ποστ εχω να πω το εξης:
εαν το σασι βρισκεται σε πολυ καλη κατασταση, και απλα κουμπωσουμε τα πλαστικα, τις λαμαρινες απανω σε αυτο, τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα. (εχω δει σε γκαραζ να ξεγυμνωνεται μια Lancia K integrale και να ντυνεται μια Lancia 1.4).
Ακομη και στην περιπτωση που το σασι ειναι στραβωμενο σε καποιο σημειο, οι εταιριες διαθετουν ανταλλακτικα για την αντικατασταση του/ων συγκεκριμενου/ων σημειου/ων. Θεωρητικα θα μπορουσε καποιος να παραγγειλει τα παντα απο ανταλλακτικα και να συναρμολογησει το αυτοκινητο μονος του.
|
25-03-09, 13:07
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GIANNIS_G6
λογω μαματου μαστορα που ακολουθουσε τις ραφες του αυτοκινητου και πλησιαζε η ραφη του εκεινης του εργοστασιου.
|
Θεωρητικά το χειροποίητο είναι και καλύτερο από το βιομηχανικό, αλλά σε τί βαθμό η ραφή μπορεί να φθάνει το βιομηχανικό στάνταρντ δεν θα εξαρτάται μόνο από το μάστορα αλλα και τον εξοπλισμό του, διαθέσιμα υλικά, κτλ ?
Και να προσθέσω το εξής. Αν συνέφερε η χειροποποίητη συναρμολόγηση, τότε τί κάνουν τα εργοστάσια?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 25-03-09 στις 13:17.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16539407 seconds (82,38% PHP - 17,62% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:34. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|