Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #91  
Παλιά 26-12-08, 09:03
Κυριάκογλου Σπύρος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-03-2006
Μοντέλο: AE 111 G6R
Περιοχή: ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Κυριάκογλου Σπύρος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν θελω να διαφωνησω μαζι σου! Αλλα εγω αγορασα τα σινεμπολοκ απο τον Μαλλιωρα και μπροστα μου ξεπρεσαρανε τα παλια σινεμπλοκ στο συνεργειο μου απο τα ψαλιδια και πρεσαρανε τα καινουρια! Πραγμα που σημενει οτι στηριζομαι σε δικη μου εμπειρια. Και παλι χωρις παρεξηγηση.
Απάντηση με παράθεση
  #92  
Παλιά 26-12-08, 09:23
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 540
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τοτε παω πασο. Μη χαλαμε και το θεμα. Θελω μονο να ρωτησω τι ωφελη εχει ενα πιο σκληρο silent block απο το απλο.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση
  #93  
Παλιά 26-12-08, 09:33
Κυριάκογλου Σπύρος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-03-2006
Μοντέλο: AE 111 G6R
Περιοχή: ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Κυριάκογλου Σπύρος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για ριξε μια ματια στο link
http://www.club4ag.com/faq_and_tech_...0BUSHINGS.html
Επισης στο site της TRD στον καταλογο της αναφερει (RUBBER INSURATOR) εκει που λεει για τις βασεις και τα συνεμπλοκ.
Για να σου πω την αληθεια δεν εχω καταλαβει και τρελη διαφορα απο την αλλαγη τους. Τα ειχα αγορασει και μιας και αλλαξα αναρτηση τα εβαλα και αυτα.Ο μηχανικος μου ειπε πως ετσι οπως ειναι η διαταξη της αναρτησης μας οι διαφορες ειναι ελαχιστες.(πχ τα honda εχουν πολυ περισσοτερο οφελος με την αλλαγη τον συνεμπλοκ σε συμπεριφορα και κρατημα) Η toyota γενικως εχει καλα συνεμπλοκ
Απάντηση με παράθεση
  #94  
Παλιά 26-12-08, 11:48
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σε γενικές γραμμές καλύτερα σινεμπλοκ θα σε βοηθήσουν στη διάρκεια του στριψιματος να έχεις καλύτερο τιμόνι και να μην αλλάζουν οι γωνίες κάμπερ κάστερ, μιας κ είναι σκληρότερα, οπότε επιτρέπουν μικρότερες αλλαγές στη γεωμετρία της ανάρτησης.

Βέβαια, τη λειτουργία τους θα την αντιληφθείς μόνο στα όρια της πρόσφυσης...στις υπόλοιπες περιπτώσεις δε θα καταλαβαίνεις τίποτα απολύτως.
Απάντηση με παράθεση
  #95  
Παλιά 26-12-08, 12:38
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Νομίζω και πιστεύω ότι τα καλύτερα σινεμπλοκ δεν καταστρέφονται όσο εύκολα χαλάνε τα μαμίσια. Όπως το ίδιο και στις βάσεις του κινητήρα. Αλλά είναι ποιό σκληρά και λογικά αλλάζει και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Απάντηση με παράθεση
  #96  
Παλιά 26-12-08, 12:43
Κυριάκογλου Σπύρος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-03-2006
Μοντέλο: AE 111 G6R
Περιοχή: ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Κυριάκογλου Σπύρος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα σκληροτερα σινεμπλοκ βοηθανε οπως ειπε και ο dRiveR7 στο να μην αλλαζει η γεωμετρια της αναρτισης κατα το στριψημο.Οτι ρυθμησεις εχεις κανει στην ευθηγραμμηση να μενουν ιδιες. Τωρα απο διαρκεια ζωης τα συνεμπλοκ της TRD και τα μαμα εχουν την ιδια σχεδον διαρκεια ζωης επειδη ειναι λαστιχενια και τα δυο. Τα πολυερουθανης εχουν πολυ μικροτερη κι ειναι πολυ σκληροτερα!
Απάντηση με παράθεση
  #97  
Παλιά 27-12-08, 13:04
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
να εμενα έτσι πάει με τα KYB AGX και ελατηρια eibach 3,5+cm
http://www.youtube.com/watch?v=TBLdJYvizQo
και να τι κάνουν τα kyb AGX οταν συνδυαστούν με σωστά ελατήρια σε MX5
http://www.youtube.com/watch?v=-X0AmRklr4Q

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-12-08 στις 13:10.
Απάντηση με παράθεση
  #98  
Παλιά 18-01-09, 19:00
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα! τελικά σήμερα άλλαξα με τον αδερφό μου στο εξοχικό τα παλια ελατήρια eibach που είχα τα προβλήματα που εχω αναφέρει με τα AGX, και βάλαμε μαμίσια. Το αποτέλεσμα όμως τελικά με αντάμειψε! το αμάξι έγινε απλά απίστετο! όπως μου λεγε και ο Σπύρος και είχε δίκιο! στρίβει πολύ καλά (με κάποιες κλίσεις) που εμένα προσωπικά δεν με πειράζουν καθόλου, πριν είχα περισσότερες και δεν έστιβε καν, τις λακούβες κτλ τις έχει για πλάκα και έχω ολα τα αμορτισερ στην 2 σκάλα, που να πάει και 4! να πω ότι τα eibach πρέπει να είναι πεσμένα, γιατί με το χέρι τα μαζεύω πολύ εύκολα και αν τα αφήσω ταλαντώνονται μόνα τους!!! για ώρα! επίσης είναι του 1999. Στο starlet gt που είχα, μου έτυχαν eibach μεταχ. τα οποία έπεσαν πολύ και άλλαξα ελατηρια! και είχα koni kitrina. Οπότε λογικό να παίζουν καλά με 3cm ελατήρια που άκουσα από άλλους, αλλά δεν έχω σκοπό να κάνω δοκιμές και να σκάσω ένα κάρο λεφτά ακόμα. Απλά την επόμενη φορά πάμε σε coilovers. Πάντως εκτός το θέμα της εμφάνισης που με ενοχλεί λίγο, έχω τώρα πάρα πολλά πλεονεκτήματα και δεν βρίσκει και πουθενά! καλά δεν λέω και για άνεση! ΑΛΛΟ πράγμα!!! παραθέτω μερικές φωτος.




Απάντηση με παράθεση
  #99  
Παλιά 18-01-09, 19:36
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επιτέλους βρήκες λύση και δεν θα ταλαιπωρηθείς άλλο
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #100  
Παλιά 18-01-09, 21:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
έτσι επειδή ήμουν χαρούμενος έριξα και μερικά τσάγια σε μερικούς που μου κόλλησαν όταν άκουσαν την σκάστρα! η πλάκα είναι ότι τώρα το αμάξι δείχνει ακόμα ποιο μαμα και η πλάκα είναι πως κοιτάνε όταν ακούσουν σκάστρα, αλλά περισσότερο πλάκα όταν ψάχνουν να βρουν το intercooler! xAXAXXAxaxaax πάντως πραγματικά έπαθα πλάκα, καλά κρατήματα με πολύ καλή άνεση και επιτέλους να περνάω όπου θέλω ΧΩΡΙΣ να φοβάμαι μήπως βρει κάτω! τελικά τα ελατήρια παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάρτηση, ίσως μεγαλύτερο απ' όσο νόμιζα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ Ε 111 chris-e11 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 10-01-13 12:58
αναρτηση g6 G6 john ΦΟΡΟΥΜ 1 04-10-11 10:51
αναρτηση σε 111 urban TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 22-07-10 23:55
E12 αναρτηση itsabigworld TOYOTA COROLLA E 12 5 18-09-07 14:48
αναρτηση απο ts σε 1.4 poutsa TOYOTA COROLLA E 12 23 20-06-07 15:06



Page generated in 0,18026090 seconds (77,63% PHP - 22,37% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:48.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)