Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Δεν θελω να διαφωνησω μαζι σου! Αλλα εγω αγορασα τα σινεμπολοκ απο τον Μαλλιωρα και μπροστα μου ξεπρεσαρανε τα παλια σινεμπλοκ στο συνεργειο μου απο τα ψαλιδια και πρεσαρανε τα καινουρια! Πραγμα που σημενει οτι στηριζομαι σε δικη μου εμπειρια. Και παλι χωρις παρεξηγηση.
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Για ριξε μια ματια στο link http://www.club4ag.com/faq_and_tech_...0BUSHINGS.html
Επισης στο site της TRD στον καταλογο της αναφερει (RUBBER INSURATOR) εκει που λεει για τις βασεις και τα συνεμπλοκ.
Για να σου πω την αληθεια δεν εχω καταλαβει και τρελη διαφορα απο την αλλαγη τους. Τα ειχα αγορασει και μιας και αλλαξα αναρτηση τα εβαλα και αυτα.Ο μηχανικος μου ειπε πως ετσι οπως ειναι η διαταξη της αναρτησης μας οι διαφορες ειναι ελαχιστες.(πχ τα honda εχουν πολυ περισσοτερο οφελος με την αλλαγη τον συνεμπλοκ σε συμπεριφορα και κρατημα) Η toyota γενικως εχει καλα συνεμπλοκ
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
Σε γενικές γραμμές καλύτερα σινεμπλοκ θα σε βοηθήσουν στη διάρκεια του στριψιματος να έχεις καλύτερο τιμόνι και να μην αλλάζουν οι γωνίες κάμπερ κάστερ, μιας κ είναι σκληρότερα, οπότε επιτρέπουν μικρότερες αλλαγές στη γεωμετρία της ανάρτησης.
Βέβαια, τη λειτουργία τους θα την αντιληφθείς μόνο στα όρια της πρόσφυσης...στις υπόλοιπες περιπτώσεις δε θα καταλαβαίνεις τίποτα απολύτως.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
Νομίζω και πιστεύω ότι τα καλύτερα σινεμπλοκ δεν καταστρέφονται όσο εύκολα χαλάνε τα μαμίσια. Όπως το ίδιο και στις βάσεις του κινητήρα. Αλλά είναι ποιό σκληρά και λογικά αλλάζει και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Τα σκληροτερα σινεμπλοκ βοηθανε οπως ειπε και ο dRiveR7 στο να μην αλλαζει η γεωμετρια της αναρτισης κατα το στριψημο.Οτι ρυθμησεις εχεις κανει στην ευθηγραμμηση να μενουν ιδιες. Τωρα απο διαρκεια ζωης τα συνεμπλοκ της TRD και τα μαμα εχουν την ιδια σχεδον διαρκεια ζωης επειδη ειναι λαστιχενια και τα δυο. Τα πολυερουθανης εχουν πολυ μικροτερη κι ειναι πολυ σκληροτερα!
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
Καλησπέρα! τελικά σήμερα άλλαξα με τον αδερφό μου στο εξοχικό τα παλια ελατήρια eibach που είχα τα προβλήματα που εχω αναφέρει με τα AGX, και βάλαμε μαμίσια. Το αποτέλεσμα όμως τελικά με αντάμειψε! το αμάξι έγινε απλά απίστετο! όπως μου λεγε και ο Σπύρος και είχε δίκιο! στρίβει πολύ καλά (με κάποιες κλίσεις) που εμένα προσωπικά δεν με πειράζουν καθόλου, πριν είχα περισσότερες και δεν έστιβε καν, τις λακούβες κτλ τις έχει για πλάκα και έχω ολα τα αμορτισερ στην 2 σκάλα, που να πάει και 4! να πω ότι τα eibach πρέπει να είναι πεσμένα, γιατί με το χέρι τα μαζεύω πολύ εύκολα και αν τα αφήσω ταλαντώνονται μόνα τους!!! για ώρα! επίσης είναι του 1999. Στο starlet gt που είχα, μου έτυχαν eibach μεταχ. τα οποία έπεσαν πολύ και άλλαξα ελατηρια! και είχα koni kitrina. Οπότε λογικό να παίζουν καλά με 3cm ελατήρια που άκουσα από άλλους, αλλά δεν έχω σκοπό να κάνω δοκιμές και να σκάσω ένα κάρο λεφτά ακόμα. Απλά την επόμενη φορά πάμε σε coilovers. Πάντως εκτός το θέμα της εμφάνισης που με ενοχλεί λίγο, έχω τώρα πάρα πολλά πλεονεκτήματα και δεν βρίσκει και πουθενά! καλά δεν λέω και για άνεση! ΑΛΛΟ πράγμα!!! παραθέτω μερικές φωτος.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
έτσι επειδή ήμουν χαρούμενος έριξα και μερικά τσάγια σε μερικούς που μου κόλλησαν όταν άκουσαν την σκάστρα! η πλάκα είναι ότι τώρα το αμάξι δείχνει ακόμα ποιο μαμα και η πλάκα είναι πως κοιτάνε όταν ακούσουν σκάστρα, αλλά περισσότερο πλάκα όταν ψάχνουν να βρουν το intercooler! xAXAXXAxaxaax πάντως πραγματικά έπαθα πλάκα, καλά κρατήματα με πολύ καλή άνεση και επιτέλους να περνάω όπου θέλω ΧΩΡΙΣ να φοβάμαι μήπως βρει κάτω! τελικά τα ελατήρια παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάρτηση, ίσως μεγαλύτερο απ' όσο νόμιζα.