Μηδενική ανοχή στις μέτριες εμφανίσεις για την Toyota
Ο πρόεδρος της ομάδας, John Howett, πιστεύει πως είναι απαραίτητη μία δυνατή χρονιά
Πολλά ακούστηκαν για την συνέχεια της παραμονής της Toyota στη Formula 1, ιδιαίτερα μετά την εσπευσμένη αποχώρηση της αντιπάλου της, Honda, με κυριότερη αιτία την έλλειψη φανερής προόδου στα αποτελέσματα της ομάδας. Οι υπεύθυνοι της ομάδας δεν τσιγκουνεύτηκαν υποσχέσεων για την πρώτη νίκη του Ιάπωνα κατασκευαστή φέτος, καθώς αντιλαμβάνονται το μέγεθος της πίεσης από το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που στηρίζει την προσπάθεια.
Όμως, ο John Howett είναι σίγουρος πως η ομάδα μπορεί να ανταποκριθεί στα παραπάνω.«Έχουμε μία πολύ καλή ομάδα ανθρώπων και πιστεύω πως ξέρουμε ότι πρέπει να κερδίσουμε, καθώς βρισκόμαστε στην κατάλληλη στιγμή για να συμβεί κάτι τέτοιο», δήλωσε ο πρόεδρος της αγωνιστικής ομάδας στο πλαίσιο των δοκιμών στο Portimao. «Χρειαζόμαστε μία δυνατή σεζόν. Αν δεν είμαστε αρκετά δυνατοί τότε δεν έχουμε μέλλον. Αν πρέπει πραγματικά να κερδίσουμε για να παραμείνουμε στη Formula 1, είναι δύσκολο να το υποστηρίξουμε με σιγουριά, αλλά αισθανόμαστε ότι πρέπει να κερδίσουμε. Αυτή είναι η επιθυμία και το πάθος που μοιράζονται οι άνθρωποι στην Κολωνία. Πρέπει να κάνουμε μία νικη για να σιγουρέψουμε το καλύτερο δυνατό μέλλον μας στη Formula 1»
Αν και δεν υπάρχει σαφής ένδειξη ότι κινδυνεύει άμεσα η θέση της Toyota στη Formula 1, κάθε καλό αποτέλεσμα είναι πάντα επιθυμητό. «Πιστεύω πως κάθε ομάδα ελέγχεται αρκετά λόγω της οικονομικής κατάστασης και δεν διαφέρουμε από αυτό το πλαίσιο. Είναι αναγκαίο να μειώσουμε το κόστος και είμαι αισιόδοξος πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Και πρέπει να κάνουμε μία πολύ δυνατή χρονιά ώστε να αποδείξουμε στην Toyota ότι αξίζει η υποστήριξη και η προσήλωση του κατασκευαστή στο άθλημα και την ομάδα».
έκτακτη είδηση...
πηρε φωτιά η toyota λόγω ελειπής ψύξης του συστήματος KERS. Η Toyota TF109 φαίνεται ότι δεν εχει σοβαρές ζημιές. Ο καπνός άρχισε να βγαίνει από το πίσω μέρος στην στροφή 7 ενώ αμέσως μετά ο Timo Glock έκανε στην άκρη σταματώντας, καθώς το μονοθέσιο του δεν είχε άλλη δύναμη. Ως γνωστόν, κάθε ομάδα έχει στην διάθεση της τέσσερις κινητήρες για τις δοκιμές ολόκληρου του χρόνου. Η Toyota, λοιπόν, είναι η πρώτη που μένει με τρεις κινητήρες για το υπόλοιπο της χρονιάς.
καλή αρχή κάναμε!!!!
