Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-10-08, 21:56
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
μάλλον εννοεί αυτό που λέμε να μην "μαγουλιάζει" το λάστιχο στις στροφές. Γιαυτό και προσπαθούμε τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, όσο ποιο χαμηλό το προφίλ λιγότερη και η πιθανότητα "μαγουλιάσματος" στις στροφές. Όμως υπάρχει και άλλος ένας σοβαρός λόγος, το ότι αν δεν έχουν πλάγια να εξέχουν από το λάστιχο και να είναι χοντρά τότε στα πεζοδρόμια σκίζουμε τα λάστιχα ίσως να τα γδάρουμε απλά αλλά και χτυπάμε και τις ζάντες μας. Εδώ που μένω στην Κυψέλη τα έχουμε φάει όλα προκειμένου να παρκάρουμε κολλητά στα πεζοδρόμια. Λίγο έξω να μείνει το αμάξι έστω και 5 πόντους μπορεί να περάσει κάποιος και να μας "ξυρίσει" την πλευρά του αυτοκινήτου ή να μαζέψει κανά καθρέπτη! συνηθισμένο το φαινόμενο εδώ! Στα δικά μου λάστιχα στα πλαινά λείπουνε μικρά κομματάκια! και είναι και potenza που έχουν χοντρό πλάι και εξέχει κιόλας!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-10-08, 22:57
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
μάλλον εννοεί αυτό που λέμε να μην "μαγουλιάζει" το λάστιχο στις στροφές. Γιαυτό και προσπαθούμε τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, όσο ποιο χαμηλό το προφίλ λιγότερη και η πιθανότητα "μαγουλιάσματος" στις στροφές. Όμως υπάρχει και άλλος ένας σοβαρός λόγος, το ότι αν δεν έχουν πλάγια να εξέχουν από το λάστιχο και να είναι χοντρά τότε στα πεζοδρόμια σκίζουμε τα λάστιχα ίσως να τα γδάρουμε απλά αλλά και χτυπάμε και τις ζάντες μας. Εδώ που μένω στην Κυψέλη τα έχουμε φάει όλα προκειμένου να παρκάρουμε κολλητά στα πεζοδρόμια. Λίγο έξω να μείνει το αμάξι έστω και 5 πόντους μπορεί να περάσει κάποιος και να μας "ξυρίσει" την πλευρά του αυτοκινήτου ή να μαζέψει κανά καθρέπτη! συνηθισμένο το φαινόμενο εδώ! Στα δικά μου λάστιχα στα πλαινά λείπουνε μικρά κομματάκια! και είναι και potenza που έχουν χοντρό πλάι και εξέχει κιόλας!
οχι οχι...θα σου πω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα το sti ενα μοντελο πριν φορουσε κατι ponteza αν θυμαμαι καλα που φαινοταν τρελα η διαφορα οτι το πλαινο του πελματος ηταν απο αλλο υλικο τελειως λες κ ειχαν κοληση ενα αλλο λαστιχο με ενα αλλο....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-10-08, 09:21
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα σε όλους.

Έβαλα τα Yokohama S-drive σε διάσταση 195/50/15 στις ζάντες που μου έδωσε ο TRD και τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

1. Μέχρι τα 100χμαω δεν βλέπω καμιά διαφορά με τα προηγούμενα Michelin Pilot Exalto 2.
2. Μετά τα 120χμαω ξαφνικά το αμάξι βεντουζάρει κάτω και δεν ξεκολάει με τίποτα με όσα χμαω και αν μπαίνεις - παράδειγμα μπαίνοντας από ποσειδώνος στην εθνική έχει μια μεγάλη δεξιά στροφή εκεί και λόγω συγκυρίας βρέθηκε ένα Jeep 4.7lt Limited Edition μαύρο και μου άναψε τα φώτα επιδεικτικά μόλις μπήκα στην αριστερή λωρίδα. Μέχρι τα 195χμαω (κοντέρ...) στη στροφή το αμάξι ήταν κολημένο κάτω. Ακόμη και τα αμορτισέρ που τα έχω αλλάξει πρόσφατα παρότι είχαν γείρει το αυτοκίνητο αρκετά, δεν ζορίστηκαν υπερβολικά θα έλεγα.
3. Το τιμόνι επιτέλους όπως είναι φυσιολογικό βαραίνει στα πολλά χμαω και όχι ελαφραίνει όπως γινόταν με τις παλιές τις ζάντες...
4. Το μόνο "προβληματικό" είναι ότι το offset των καινούργιων ζαντών είναι 45 αντί 38 του μαμά (αλλά τότε ήταν 14'' η ζάντα - οπότε 7mm λιγότερα προς τον θόλο...) που έχει ελλατώσει λίγο το μετατρόχιο.

Σε σχέση με τα michelin πάντως αυτά τα λάστιχα είναι η μέρα με τη νύχτα για σπορτίβ οδήγηση. Τα πρώτα ίσως στους αρχικούς μήνες να είχαν πιο μαλακή συμπεριφορά και μεγαλύτερη άνεση μέχρι όμως τα 100-120χμαω.

Πιστεύω να μην σας κούρασα πολύ με τα παραπάνω...

Θέμης.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Corolla KE70 Matsuri D-spec NicKE70 PHOTOS 2 22-09-17 13:03
TOYO T1-R keratsiniotis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 36 10-09-11 18:51
3ο TOYO TIRES ΟPEN DAY 2008 tigraki ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 12 01-09-08 19:28
YOKOHAMA C DRIVE itsabigworld AΦΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ 13 11-10-07 16:35



Page generated in 0,20426202 seconds (78,71% PHP - 21,29% MySQL) with 28 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:37.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)