Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 29-08-08, 12:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξαναγυρνάω στο θέμα αυτό μιας και φεύγουνε σιγά σιγά οι ζέστες και δεν θέλω τον Χειμώνα να ανοίγω το καλοριφέρ και να δουλεύει ταυτόχρονα και ο συμπιεστής του A/C. Για τα παραπάνω αφού βρήκα και άλλους με corolla τελικά ο κομπρέσσορας δουλεύει συνέχεια όσο είναι ανοιχτός και δεν κλείνει και να ξανανοίγει όπως γινότανε στο σταρλετ που προανάφερα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι ο κομπρέσσορας μου παίρνει μπρος όταν ανοίγω τον ανεμιστήρα! αν πατήσω και το κουμπί A/C πέρνουν μπρος και τα βεντιλατερ αυτή είναι η μόνη διαφορά. Σκέφτηκα να τραβήξω τα καλώδια που δίνουν ρεύμα στον κομπρέσορα ποιό ψηλά στον χώρο του κινητήρα δλδ και να βάλω εκεί ένα κουμπάκι ώστε πχ τον Χειμώνα να κλείσω το ρεύμα στον κομπρέσσορα για να μην παίρνει μπρος και αυτός. Καμιά καλύτερη ιδέα?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-08-08, 17:20
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νικιφόρε οχι φίλε μου ο κομπρέσσορας δεν δουλευει συνεχώς, μολις παγώσει το φρέον καλά και πιάσει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία σταματά ο κομπρέσσορας και η τροχαλία του ξεκομπλάρει απο το λουρί και απλά γυρίζει τρελά χωρίς να γυρίζει ο κομπρέσσορας. Αυτό έυκολα μπορεί κανείς να το διαπιστώσει ακούγοντας το χαρακτηριστικο μεταλλο-πλαστικό ήχο ''τακ'' που ακούγεται τη στιγμή που κομπλάρει ο κομπρέσσορας με την τροχαλία του οταν απο μέσα ενεργοποιούμε το αιρ κοντίσιον για παραδειγμα. Οταν βρίσκεσαι και στο ρελαντί μάλιστα ανεβαίνουν οι στροφές στις 1100 περίπου και μόλις παγώσει και ξεκομπλάρει πέφτουν πάλι στις 800 του ρελαντί. Εν στάση μάλιστα ακούς και μπορείς ευκολα να δεις και το βεντιλατέρ που γυρίζει ενώ μολις ξεκομπλάρει σταματά και εκείνο.
Παρεπιπτόντως μια και ειπες για το χειμώνα και τότε καμμιά φορά χρειάζεται το αιρ κοντίσιον για ασραπιαίο ξεθάμπωμα του παρμπρίζ μέσω της αφύγρανσης που κάνει, εγώ το χρησιμοποιώ αρκετά!
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stetas : 30-08-08 στις 19:01.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 30-08-08, 19:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
άλλα παιδιά με corolla μου είπαν ότι δουλεύει συνέχεια. Δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν δουλεύει συνέχεια γιατί οι στροφές παραμένουν ίδιες είτε δουλεύει είτε όχι. Πάντως τα βεντιλατερ δεν δουλεύουν συνέχεια. Σχετικά με τις στροφές εσένα τι κάνει ανεβάζει και κατεβάζει ή έχει τις ίδιες? Εμένα έχει συνέχεια 900. όπως και να έχει πάντως δουλεύει άψογα από θέμα ψύξης και παγώνει αμέσως. Τα προβλήματα συνδεσμολογίας προκύψανε επειδή σε μοτερ 4E-FTE δεν ταιριάζει ο συμπιεστής που είχε το αμάξι από το μοτερ 4E-FE με αποτέλεσμα να μπει από starlet GT japan (όχι το απλό Ευρωπαικό σταρλετ), αυτά έχουν κλιματισμό, έτσι πάνω στον κομπρέσορα υπάρχουν επιπλέον βαλβίδες και καλώδια με αποτέλεσμα την λάθος προφανώς συνδεσμολογία τους. Και άλλος με corolla έχει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-08-08, 19:22
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ανεβάζει και κατεβάζει με τον τρόπο που περιέγραψα πιο κάτω.
Κομπλάρει τη στιγμή που ξεκινά το βεντιλατέρ και ξεκομπλάρει μόλις σταματήσει. Οι στροφές παιζουν απο 800 μεχρι 1100 η 1200 δεν θυμάμαι ακριβώς .
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 30-08-08, 20:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
εμένα οι στροφές είναι 900 σταθερότατες, ο κομπρέσορας μάλλον δουλεύει συνέχεια και σταθερά, οι ανεμιστήρες δεν παραμένουν συνεχώς ανοιχτοί και γιαυτό κιόλας βλέπω αυξομειώσεις στην τάση στο βολτόμετρο. Είναι προφανές ότι αυτό οφείλεται στην λάθος συνδεσμολογία, οπότε ο κομπρέσορας παίρνει συνέχεια ρεύμα και δουλεύει συνεχώς. Αν υπάρχει κανείς που να μπορεί να μου δείξει φωτογραφία πάνω από τον κομπρέσορα να φαίνεται η συνδεσμολογία θα του ήμουν ευγνώμων, αλλά το ξέρω ότι είναι δύσκολο, χρειάζεται να μπεις κάτω από το αμάξι.

Έχω μερικά πχ από τον παλιο και τον νέο που φαίνεται η διαφορά στα καλώδια.
Παρακάτω παραθέτω φωτος με τις συνδεσμολογίες.
Να πω ότι ο κομπρεσορας του starlet επειδή είναι από το gt έχει παραπάνω 2 φυσάκια (ένα πάνω και ένα κάτω) τα οποία είναι για κάποιες επιπλέον βαλβίδες μιάς και αυτό έχει κλιματισμό και όχι απλό a/c. Το πάνω βύσμα έχει 2 καλώδιο ένα πράσινο-μαύρο και ένα μαύρο-μπλέ και το κάτω έχει μόνο ένα πράσινο.
Το κάτω δεν το συνδέουμε κάπου και το πάνω το μαύρο-μπλε το σύνδεσα με το αντίστοιχο που πήγαινε στο μονό βύσμα το οποίο συνδεέται και στην μεγάλη φύσα σε καλώδιο ανάλογου χρώματος.
Επίσης στην μικρή φύσα του εγκεφάλου υπάρχουνε 2 ή 3 συνδέσεις για τον κομπρέσορα οι οποίες είναι για το πως θα δουλεύει ο κομπρέσορας, ανάλογα πόσο πατάμε το γκάζι. Βάζω φωτος με τον κομπρέσορα από starlet gt τοποθετημένο στο αμάξι μου (φαίνονται οι συνδέσεις) και ο άλλος είναι ο μαμά του 4E-FE. Θα δείτε που έχει και 2 φυσάκια λιγότερα.





Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 31-08-08, 15:02
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ελπίζω αυτή να βοηθήσει!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC00115.JPG
Εμφανίσεις:  109
Μέγεθος:  164,0 KB  
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 31-08-08, 20:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ευχαριστω για την φωτο. θα μελετήσω τις φωτος όλες να δω αν θα βγάλω άκρη, όπως είπα υπάρχουν στο δικό μου επιπλέον καλώδια και είναι λιγάκι μπλέξιμο.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλημα με P/S GiannisHerbalife ΦΟΡΟΥΜ 6 29-11-15 03:38
προβλημα 2zz-ge???? nikos_adamo TOYOTA COROLLA T-SPORT 30 27-08-10 22:24
προβλημα με ABS gi@nn@kis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 27 09-07-08 12:12
Προβλημα Elefsinaaaara_CorollaPowe SUPPORT 4 11-10-05 17:59
Προβλημα ? diafanh-psyxh ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 17-06-04 01:01



Page generated in 0,28974199 seconds (82,98% PHP - 17,02% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:44.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)