Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 786
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Φιλαρακι λιγο δυσκολο. Σιγουρα μπορεις να του βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρακι και εαν εχει ηλεκτρογκαζο ενα Sprint Booster. Τουλαχιστον εγω αυτα εχω κανει σε ενα Verso που εχω και εχει το ιδιο μοτερ. Μετα παμε σε λυσεις με compressor kit & turbo αλλα νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο.
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
δεν ξερω αλλα δεν μπορει να κανει οτι και οι υπερκυβισμενοι?ανεβασμα συμπιεση στο 11 μανηταρι(προσωπικα αυτο ειχα και ηταν αψογο) λιγο μεγαλυτερα μπεκ(ειτε απο τς ειτε απο 2,0l vvti) εξατμηση και φυσικα προγραμμα. αν και πιστευω πως λογο προγραματισμου ειναι φιμωμενο το αμαξι σου αφου ιδιο μοτερ σε σελικα εχει 143 αλογα!! με το προγραμμα στανταρ θα παρεις 10-15 αλογα!
Μηνύματα: 218
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
Ευχαριστω ρε παιδια το αμαξι ειναι απο εναν κολιτο και με αυτα που μου λετε τον βλεπω για κανενα προγραμα γιατι δεν γουσταρει να κανει φασαρια ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον