Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Επαναφέροντας το θέμα με τα σωληνάκια,
Είναι απορίας άξιο γιατί απο την Τοyοτα δεν είναι μονωμένα εξ αρχής στο αυτοκίνητο τα σωληνάκια αυτά που πάνε το φρέον απο τον κομπρέσσορα στη βαπορέτα μέσα στην καμπίνα!
Ειχα απο καιρό παρατηρήσει στο Micra της γυναίκας που ήταν μονωμένα και όλο έλεγα να φτιάξω και τα δικά μου και χρόνο δεν είχα.
Σήμερα λοιπόν κάθισα και μόνωσα με το ειδικό αυτό αφρολέξ σωλήνα που χρησιμοποιoύν τα μαστόρια για μόνωση που εγκαθιστούν οικιακά air condition τα σωληνάκια αυτά που βρίσκονται στον χώρο του κινητήρα! Με χαρά διαπίστωσα οτι βελτιώθηκε έστω και λίγο η ψύξη! Και γι αυτό το γράφω και το συστήνω!
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
έτσι είναι όπου βάζεις μόνωση είναι καλό! αλλά έλα που βαριούνται να βάζουν! και εγώ που είχα φτιάξει μια σωλήνα στο δικό μου εύκαμπτη είχα βάλει και προστατευτικό σπιράλ αλλά και μόνωση, όντως μεγάλη η διαφορά δεν χάνεις ψύξη λέει πολύ!